Проблем - изчезва мощноста - РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
NAPSTERS написа:AGD написа:Днес бях при Ясен Николов и диагностиката показа датчик разпределителен вал, след като в началото на седмицата в Дару тази грешка я бяха изтрили. Датчика вече е сменен, но колата преминава на продължително (2-3-4 седмици) наблюдение преди да обявя проблема за открит и унищожен, защото вчера и днес до смяната, колата не ми направи проблем нито веднъж и си вървеше съвсем нормално.
Благодаря на всички за мненията и специално на Ясен за бързата работа.
стискам палци всичко да е наред, а и съм сигурен че колегата се е погрижил обстойно за колата, за да нямаш проблеми в бъдеще
а дано няма изненади

- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
sadex5 написа:Е Яската ако не ти оправи проблема няма накъде, ами към автопазара. Носи я при него и бъди сигурен, че няма да намериш по добра цена и по добра гаранция. Аз съм на принципа по добре на един майстор 200 лв отколкото на 4 ма по 70
-10 % за добрите думи по мои адрес



- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
За мое съжаление, проблемът си остава дори след смяна на датчика на разпределителния вал.
Имам някои допълнителни наблюдения - дали колата ще върви или не, не зависи от това колко време и по кое време на денонощието е стояла. При някой опит за палене през деня се налага да я държа малко по-дълго на стартер и след това колата е спъната. Ако запали лесно, след това си върви нормално. След като е запалила трудно и я угася и запаля пак, обикновено се оправя - понякога се налага да я угася и запаля още веднъж. Досега не съм имал случай колата да си върви нормално и без гасене да загуби мощност или пък обратното - да тръгне спъната и след като покарам да се оправи.
Бях решил в събота или неделя да пробвам да изключвам по ред датчиците на коляновия и разпределителния и дебитомера, за да видя дали ще имат някакво отражение, но температурите навън ме спряха от подобни експерименти.
В момента съм се изчерпал от към идеи какво да проверявам и вероятно ще карам докато колата умре съвсем с надеждата тогава проблемът да бъде по-лесен за откриване. Очевиден недостатък на тази стратегия е, че колата може да ме остави когато ми е най-необходима или просто на място извън цивилизацията.
Ако някой има идеи, ще съм благодарен ако ги сподели.
Имам някои допълнителни наблюдения - дали колата ще върви или не, не зависи от това колко време и по кое време на денонощието е стояла. При някой опит за палене през деня се налага да я държа малко по-дълго на стартер и след това колата е спъната. Ако запали лесно, след това си върви нормално. След като е запалила трудно и я угася и запаля пак, обикновено се оправя - понякога се налага да я угася и запаля още веднъж. Досега не съм имал случай колата да си върви нормално и без гасене да загуби мощност или пък обратното - да тръгне спъната и след като покарам да се оправи.
Бях решил в събота или неделя да пробвам да изключвам по ред датчиците на коляновия и разпределителния и дебитомера, за да видя дали ще имат някакво отражение, но температурите навън ме спряха от подобни експерименти.
В момента съм се изчерпал от към идеи какво да проверявам и вероятно ще карам докато колата умре съвсем с надеждата тогава проблемът да бъде по-лесен за откриване. Очевиден недостатък на тази стратегия е, че колата може да ме остави когато ми е най-необходима или просто на място извън цивилизацията.
Ако някой има идеи, ще съм благодарен ако ги сподели.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
щом е давала грешка от датчик разпределителни валове ( каква точно???) и след смяна го прави пак проблема--- много ме съмнява за разтегната верига. някой ако може да провери със сигурност. има и такава вероятност.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
колега пални и клечката и каското ще се погрижи за проблема
потърси колегата които ти писа в темата, точен е пък и кара бензинова е39 няма как да не открие болката и

потърси колегата които ти писа в темата, точен е пък и кара бензинова е39 няма как да не открие болката и

- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
LUCIFER'S написа:щом е давала грешка от датчик разпределителни валове ( каква точно???) и след смяна го прави пак проблема--- много ме съмнява за разтегната верига. някой ако може да провери със сигурност. има и такава вероятност.
Не мога да кажа точно каква е грешката ако имаш предвид някакъв код, но като текстово съобщение беше Camshaft sensor при влизане в меню dde (май, това мога да го уточня с Ясен) на диагностичния софтуер. Възможно ли е веригата да вдигне грешка в датчика на разпределителния ? Защото даже старият ми сензор да е бил заминал, ми е трудно да повярвам, че чисто нов е счупен по съвсем същия начин.
По принцип аз си мисля за някакъв електронен/електрически проблем, заради това че веднъж го има, веднъж не, но ще видя кой може да преслуша веригата.
Благодаря за идеята.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
BMW-E39 написа:колега пални и клечката и каското ще се погрижи за проблема![]()
Не мисли, че не се изкушавам, особено като гледам какви хубавици 530 и 540 се мяркат в Англия (с ляв волан), обаче въпросът е принципен - харесвам си колата, а и няма начин проблемът да е неоткриваем, следователно е отстраним.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
когато е много разтегната веригата почва да изписва грешка за този датчик трудно пали, загуба на мощност и тем подобни проблеми свързани с неточна центровка, т.е подаване на искрата. та за тва ти казвам, че трябва да се види отново колата на диагностика и да се види и веригата.....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
LUCIFER'S написа:когато е много разтегната веригата почва да изписва грешка за този датчик трудно пали, загуба на мощност и тем подобни проблеми свързани с неточна центровка, т.е подаване на искрата. та за тва ти казвам, че трябва да се види отново колата на диагностика и да се види и веригата.....
Колко сериозно разкостване на двигателя се изисква за подмяна на веригата ? Не съм почитател на принципа проба и грешка докато се открие проблемът, но гледам, че веригата е 100-ина лева, така че ако не е твърде сложна и времеемка интервенция мога да помисля направо за смяна.
Имаш ли някаква идея, защо ако е верига, проблемът се появява веднъж на 3-4 паления. И ще се променили нещо в мнението ти ако ти кажа, че имам чувството, че по-често проблемът се проявява когато паля на включен климатик ? Това вероятно си е просто съвпадение, не са ми достатъчно наблюденията, за да го твърдя със сигурност.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
ще отидеш хубаво да ти огледат колата.... вануса как е..... пък после мисли за веригата...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
едвали са вериги, по скоро датчици или проблем по инсталацията. не е лошо да пуснеш пак една читава диагностика с лаив дата за да се види от каде идва проблема. щом ту се появява ту изчезва е нещо по електониката немисля че е механична повреда.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
Подробна диагностика , да се проверят на празен ход бубините температурите на датчиците дали са коректни, дебитомер не го хваща диагностика , освен ако не се е пре*бал финално, Също с диагностика се виждат катализаторите. Ако стигнеш до дебитомер пиши едно Лс да ти дам за проба , най вероятно е като моя че нов е 450лв....
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
INTEGRALE написа:Подробна диагностика , да се проверят на празен ход бубините температурите на датчиците дали са коректни, дебитомер не го хваща диагностика , освен ако не се е пре*бал финално, Също с диагностика се виждат катализаторите. Ако стигнеш до дебитомер пиши едно Лс да ти дам за проба , най вероятно е като моя че нов е 450лв....
При тази цена на дебитомера, Е39 автоматично се превръща в евтин автомобил. На Толедото (модел 1992), което имах преди сегашната кола, дебитомерът ми излезе около 680лв.
Благодаря ти за предложението за тест на дебитомера, а също и на всички, които се опитват дистанционно и без кой знае каква налична информация да ми помогнат с решаването на проблема.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
Предполагам, че това е темата, която си гледал:
viewtopic.php?f=34&t=208704
Все пак си мисля, че проблема е по-малко вероятно да е верига, а по-скоро в уплътненията на ванус-а. Симптомите, които си описал, грешката която записва и липсата на решение след смяната на датчика на коляновия вал, определено налканят везните в тази посока. Тава, че звука в клипчетата на ютуб не е 1:1 с твоя дввигател, не битрябвало да ти служи за критерий да отпишеш проблем във вануса.
Преди (или след) да се ориентираш към вануса, може да пробваш едно почистване на дебитомера -
viewtopic.php?f=34&t=168174
viewtopic.php?f=34&t=208704
Все пак си мисля, че проблема е по-малко вероятно да е верига, а по-скоро в уплътненията на ванус-а. Симптомите, които си описал, грешката която записва и липсата на решение след смяната на датчика на коляновия вал, определено налканят везните в тази посока. Тава, че звука в клипчетата на ютуб не е 1:1 с твоя дввигател, не битрябвало да ти служи за критерий да отпишеш проблем във вануса.
Преди (или след) да се ориентираш към вануса, може да пробваш едно почистване на дебитомера -
viewtopic.php?f=34&t=168174
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Проблем - изчезва мощноста (или по-скоро въртящият момент)
pazokolarov написа:Предполагам, че това е темата, която си гледал:
viewtopic.php?f=34&t=208704
Все пак си мисля, че проблема е по-малко вероятно да е верига, а по-скоро в уплътненията на ванус-а. Симптомите, които си описал, грешката която записва и липсата на решение след смяната на датчика на коляновия вал, определено налканят везните в тази посока. Тава, че звука в клипчетата на ютуб не е 1:1 с твоя дввигател, не битрябвало да ти служи за критерий да отпишеш проблем във вануса.
Преди (или след) да се ориентираш към вануса, може да пробваш едно почистване на дебитомера -
viewtopic.php?f=34&t=168174
В момента ванос-а е сред основните заподозрени след електронен/електрически проблем. Обяснявам си появяването и изчезването на проблема със загуба на налягане във системата след престой. Това което не ми е ясно е, може ли дотолкова да се наруши центровката от ванос-а, че колата да е буквално мъртва ?
Прегледах отново наличната информация за симптомите при проблеми във ванос-а. Липсата на мощност в ниски обороти и плавното и разгръщане във високи (без да може рязко да издърпа), съвпада с това което наблюдавам с моята кола. В момента си ораганизирам доставката на repair kit. Междувременно ще пробвам да отида и на още една диагностика.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани