Най-бързото открито предложение на BMW - Z4 M Roadster
Модератор: Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Най-бързото открито предложение на BMW - Z4 M Roadster
По време на автомобилното изложение в Детройт през януари следващата година, спортното подразделение на BMW- BMW M, ще демонстрира най-бързото открито предложение на баварската компания.
BMW Z4 M Roadster е оборудван с познатия от настоящите M3 Coupe и Convertible двигател, предлагащ максимална мощност от 343 конски сили при 7 900/мин. Работният обем на мотора е 3 246 куб.см, а максималният въртящ момент от 365 Нм се достига при 4 900/мин. В стандартното оборудване на Z4 M Roadster са включени осемнадесетцолови джанти, гуми с размери 225/45 /отпред/ и 255/40 /отзад/, кожен салон, шестстепенна предавателна кутия и много дурги. Автомобилът може да бъде решен в осем цвята, с три уникални за М-серията.
Източник: www.autopress-bg.com
BMW Z4 M Roadster е оборудван с познатия от настоящите M3 Coupe и Convertible двигател, предлагащ максимална мощност от 343 конски сили при 7 900/мин. Работният обем на мотора е 3 246 куб.см, а максималният въртящ момент от 365 Нм се достига при 4 900/мин. В стандартното оборудване на Z4 M Roadster са включени осемнадесетцолови джанти, гуми с размери 225/45 /отпред/ и 255/40 /отзад/, кожен салон, шестстепенна предавателна кутия и много дурги. Автомобилът може да бъде решен в осем цвята, с три уникални за М-серията.
Източник: www.autopress-bg.com
::: vankata™ :::
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре



В последното издание на М Z3 Roadstar сложиха същия 3.2 шестак!
Толкова ли не можаха поне от ЦСЛ-а да сложат мотора









- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Не е същия 3.2 като при Z3:idea:
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Много се впечатлих от статията в Нетинфо - http://www.netinfo.bg/index.phtml?tid=40&oid=795289
7 литра извънградско при този въртящ момент и при условие, че
то 205-цата ми харчи толкова
и без багаж е 980 кг. и определено не е Е34 М5 с 3,6 двигател, 6-так редови
за базовия модел... стискам палци, след като влезнем в ЕС да успея да ги събера и да си го купя.
Колко му е 29х Евро, та ако ще да е 2.0i.
7 литра извънградско при този въртящ момент и при условие, че
само 5 сек. са необходими на двуместното купе, тежащо тон и половина, за доускорение от 80 до 120 км.ч на четвърта предавка
то 205-цата ми харчи толкова

за базовия модел... стискам палци, след като влезнем в ЕС да успея да ги събера и да си го купя.

Да караш Peugeot е страст!
BMW Z4 най-сетне с М-вариант
Три години след появата на БМВ Z4 на бял свят, най-ентусиазираните фенове на баварския роудстър могат да са наистина щастливи - мюнхенският концерн обяви официално, че моделът ще се сдобие със спортна M-версия.
Представянето на новия Z4 M ще се състои на автосалона в Детройт в началото на следващата година. В същото време старите модификации на модела ще получат освежен външен вид и по-мощни двигатели.
Както за всяка "баварка", носеща логото на "M GmbH", най-важен е моторът. В случая той е класическият шестцилидров редови агрегат с работен обем от 3,2 л, познат от последната М3. Максималната му мощност остава 343 к.с. при 7900 об/мин, а въртящият момент достига 365 Нм при 4900 оборота.
Максималната скорост традиционно е ограничена на 250 км/ч, но за сметка на това ускорението 0-100 км/ч се постига за впечатляващите 5 секунди.
Доказалият качествата си мотор показва и отлична еластичност - отново само 5 сек. са необходими на двуместното купе, тежащо тон и половина, за доускорение от 80 до 120 км.ч на четвърта предавка.
Задвижващи за задните колела, а за предаването на мощността на двигателя към тях се грижи шестстепенна механична скоростна кутия и блокируем диференциал.
Дизайнът на Z4 едва ли може да остави равнодушен когото и да било, а за М-версията на баварския спортист подобна възможност е направо изключена.
Промените в дизайна на Z4 M спрямо цивилните "зет-четворки" не са огромни. Изцяло нова е предната броня, в която доминират огромните въздухосборници, три на брой. Впечатление правят и двата агресивни ръба по дължината на "безкрайния" капак на двигателния отсек.
В задната част на автомобила, характерната гърбица над багажника е запазена, леко променени са стоповете, а бронята е нова. В долната й част нескромно се подават двете сдвоени тръби на ауспуха.
Баварският звяр е обут в солидни 18-цолови 225/45 гуми отпред и нископрофилни 'валяци" 255/40 отзад.
Заедно с представянето на Z4 M, в Детройт БМВ ще покаже и освежения дизайн на останалите модификации на роудстъра. Най-важните промени тук обаче касаят не външния вид, а новите по мощни двигатели.
Досегашната топ-версия Z4 3.0si ще получи нов шестцилиндров агрегат, който разполага с мощност 265 к.с. и 315 Нм максимален въртящ момент. В скоростно отношение той изостава съвсем малко от по-големия си брат в М-варианта. Ускорението от 0 до 100 км/ч се постига за 5,7 сек., а максималната скорост отново е електронно ограничена на 250 км/ч.
Този агрегат обаче е доста по-малко лаком - по данни на производителя гълта само 9 литра бензин при смесен режим на шофиране, под 7 л извънградско и 12,8 л в града. За сравнение двигателят на М-версията хапва солидните 18,2 л в града, 8,6 л навън, а при смесен режим данните сочат 12,1 л разход.
За 2.5si също е подготвен нов мотор, който разполага с 26 "коня" повече от предшественика си, а именно - 231. Максималната скорост тук не се налага да бъде ограничавана, тъй като силите на този двигател стигат само за 240 км/ч.
Във варианта 2.5i ще се вгражда нов, също 2,5-литров агрегат, който замества стария мотор с работен обем 2,2 литра. Тук "печалбата" обаче е само 7 допълнителни конски сили. Най-малкият представител на модела Z4 - 2.0i остава с досегашния си четирицилиндров двигател с мощност от 150 к.с.
Цената на М-версията на БМВ Z4 започва от 57 900 евро. По-ниският модел 3.0si е и по евтин - 40 хил. евро. За малко под 29 хил. евро пък се продава базовата версия на 2.0i.
Източник


Три години след появата на БМВ Z4 на бял свят, най-ентусиазираните фенове на баварския роудстър могат да са наистина щастливи - мюнхенският концерн обяви официално, че моделът ще се сдобие със спортна M-версия.
Представянето на новия Z4 M ще се състои на автосалона в Детройт в началото на следващата година. В същото време старите модификации на модела ще получат освежен външен вид и по-мощни двигатели.
Както за всяка "баварка", носеща логото на "M GmbH", най-важен е моторът. В случая той е класическият шестцилидров редови агрегат с работен обем от 3,2 л, познат от последната М3. Максималната му мощност остава 343 к.с. при 7900 об/мин, а въртящият момент достига 365 Нм при 4900 оборота.
Максималната скорост традиционно е ограничена на 250 км/ч, но за сметка на това ускорението 0-100 км/ч се постига за впечатляващите 5 секунди.
Доказалият качествата си мотор показва и отлична еластичност - отново само 5 сек. са необходими на двуместното купе, тежащо тон и половина, за доускорение от 80 до 120 км.ч на четвърта предавка.
Задвижващи за задните колела, а за предаването на мощността на двигателя към тях се грижи шестстепенна механична скоростна кутия и блокируем диференциал.
Дизайнът на Z4 едва ли може да остави равнодушен когото и да било, а за М-версията на баварския спортист подобна възможност е направо изключена.
Промените в дизайна на Z4 M спрямо цивилните "зет-четворки" не са огромни. Изцяло нова е предната броня, в която доминират огромните въздухосборници, три на брой. Впечатление правят и двата агресивни ръба по дължината на "безкрайния" капак на двигателния отсек.
В задната част на автомобила, характерната гърбица над багажника е запазена, леко променени са стоповете, а бронята е нова. В долната й част нескромно се подават двете сдвоени тръби на ауспуха.
Баварският звяр е обут в солидни 18-цолови 225/45 гуми отпред и нископрофилни 'валяци" 255/40 отзад.
Заедно с представянето на Z4 M, в Детройт БМВ ще покаже и освежения дизайн на останалите модификации на роудстъра. Най-важните промени тук обаче касаят не външния вид, а новите по мощни двигатели.
Досегашната топ-версия Z4 3.0si ще получи нов шестцилиндров агрегат, който разполага с мощност 265 к.с. и 315 Нм максимален въртящ момент. В скоростно отношение той изостава съвсем малко от по-големия си брат в М-варианта. Ускорението от 0 до 100 км/ч се постига за 5,7 сек., а максималната скорост отново е електронно ограничена на 250 км/ч.
Този агрегат обаче е доста по-малко лаком - по данни на производителя гълта само 9 литра бензин при смесен режим на шофиране, под 7 л извънградско и 12,8 л в града. За сравнение двигателят на М-версията хапва солидните 18,2 л в града, 8,6 л навън, а при смесен режим данните сочат 12,1 л разход.
За 2.5si също е подготвен нов мотор, който разполага с 26 "коня" повече от предшественика си, а именно - 231. Максималната скорост тук не се налага да бъде ограничавана, тъй като силите на този двигател стигат само за 240 км/ч.
Във варианта 2.5i ще се вгражда нов, също 2,5-литров агрегат, който замества стария мотор с работен обем 2,2 литра. Тук "печалбата" обаче е само 7 допълнителни конски сили. Най-малкият представител на модела Z4 - 2.0i остава с досегашния си четирицилиндров двигател с мощност от 150 к.с.
Цената на М-версията на БМВ Z4 започва от 57 900 евро. По-ниският модел 3.0si е и по евтин - 40 хил. евро. За малко под 29 хил. евро пък се продава базовата версия на 2.0i.
Източник
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
M6 написа:...
Всичко можехме да цъкнеме на линка даден от Ева, нямаше нужда да го копираш...
Tux0 Ca !


- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
ти си идиот
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
re

krika написа:Не е същия 3.2 като при Z3:idea:
Сори, но е същият! В последната си година от производството!!! Чети преди да поправяш! Даже в къщи имам съвсем реален каталог БМВ, разглеждащ Е46 М купе, М кабрио Z3 M купе и М кабрио и се коментира смяната ма мотора!!!
Данни на БМВ! Серията е от 3000 бройки!!!

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани