Най-бързото открито предложение на BMW - Z4 M Roadster

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Най-бързото открито предложение на BMW - Z4 M Roadster

Мнение от vankata™ » 27 Окт 2005, 17:08

По време на автомобилното изложение в Детройт през януари следващата година, спортното подразделение на BMW- BMW M, ще демонстрира най-бързото открито предложение на баварската компания.

BMW Z4 M Roadster е оборудван с познатия от настоящите M3 Coupe и Convertible двигател, предлагащ максимална мощност от 343 конски сили при 7 900/мин. Работният обем на мотора е 3 246 куб.см, а максималният въртящ момент от 365 Нм се достига при 4 900/мин. В стандартното оборудване на Z4 M Roadster са включени осемнадесетцолови джанти, гуми с размери 225/45 /отпред/ и 255/40 /отзад/, кожен салон, шестстепенна предавателна кутия и много дурги. Автомобилът може да бъде решен в осем цвята, с три уникални за М-серията.

Източник: www.autopress-bg.com
::: vankata™ :::

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

ре

Мнение от Angel_Georgiev » 27 Окт 2005, 22:26

:evil: :evil: :evil:

В последното издание на М Z3 Roadstar сложиха същия 3.2 шестак!

Толкова ли не можаха поне от ЦСЛ-а да сложат мотора :confused: :evil: :idea: :( :uups: :help: :evil: :evil: :evil:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 28 Окт 2005, 1:16

Не е същия 3.2 като при Z3:idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 28 Окт 2005, 20:19

Споко бе!Не е готов новия V8 за М3...не се съмнявайте ,че скоро ще намери място в Z4 :twisted:
But does a human form display to those who dwell in realms of day

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1262
Регистриран на: 14.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Eva* » 28 Окт 2005, 20:47

Много се впечатлих от статията в Нетинфо - http://www.netinfo.bg/index.phtml?tid=40&oid=795289

7 литра извънградско при този въртящ момент и при условие, че

само 5 сек. са необходими на двуместното купе, тежащо тон и половина, за доускорение от 80 до 120 км.ч на четвърта предавка


то 205-цата ми харчи толкова :mhihi: и без багаж е 980 кг. и определено не е Е34 М5 с 3,6 двигател, 6-так редови

за базовия модел... стискам палци, след като влезнем в ЕС да успея да ги събера и да си го купя. 8) Колко му е 29х Евро, та ако ще да е 2.0i.
Да караш Peugeot е страст!


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 29 Окт 2005, 18:14

BMW Z4 най-сетне с М-вариант
Изображение
Изображение
Три години след появата на БМВ Z4 на бял свят, най-ентусиазираните фенове на баварския роудстър могат да са наистина щастливи - мюнхенският концерн обяви официално, че моделът ще се сдобие със спортна M-версия.

Представянето на новия Z4 M ще се състои на автосалона в Детройт в началото на следващата година. В същото време старите модификации на модела ще получат освежен външен вид и по-мощни двигатели.

Както за всяка "баварка", носеща логото на "M GmbH", най-важен е моторът. В случая той е класическият шестцилидров редови агрегат с работен обем от 3,2 л, познат от последната М3. Максималната му мощност остава 343 к.с. при 7900 об/мин, а въртящият момент достига 365 Нм при 4900 оборота.
Максималната скорост традиционно е ограничена на 250 км/ч, но за сметка на това ускорението 0-100 км/ч се постига за впечатляващите 5 секунди.

Доказалият качествата си мотор показва и отлична еластичност - отново само 5 сек. са необходими на двуместното купе, тежащо тон и половина, за доускорение от 80 до 120 км.ч на четвърта предавка.

Задвижващи за задните колела, а за предаването на мощността на двигателя към тях се грижи шестстепенна механична скоростна кутия и блокируем диференциал.

Дизайнът на Z4 едва ли може да остави равнодушен когото и да било, а за М-версията на баварския спортист подобна възможност е направо изключена.
Промените в дизайна на Z4 M спрямо цивилните "зет-четворки" не са огромни. Изцяло нова е предната броня, в която доминират огромните въздухосборници, три на брой. Впечатление правят и двата агресивни ръба по дължината на "безкрайния" капак на двигателния отсек.

В задната част на автомобила, характерната гърбица над багажника е запазена, леко променени са стоповете, а бронята е нова. В долната й част нескромно се подават двете сдвоени тръби на ауспуха.

Баварският звяр е обут в солидни 18-цолови 225/45 гуми отпред и нископрофилни 'валяци" 255/40 отзад.

Заедно с представянето на Z4 M, в Детройт БМВ ще покаже и освежения дизайн на останалите модификации на роудстъра. Най-важните промени тук обаче касаят не външния вид, а новите по мощни двигатели.
Досегашната топ-версия Z4 3.0si ще получи нов шестцилиндров агрегат, който разполага с мощност 265 к.с. и 315 Нм максимален въртящ момент. В скоростно отношение той изостава съвсем малко от по-големия си брат в М-варианта. Ускорението от 0 до 100 км/ч се постига за 5,7 сек., а максималната скорост отново е електронно ограничена на 250 км/ч.

Този агрегат обаче е доста по-малко лаком - по данни на производителя гълта само 9 литра бензин при смесен режим на шофиране, под 7 л извънградско и 12,8 л в града. За сравнение двигателят на М-версията хапва солидните 18,2 л в града, 8,6 л навън, а при смесен режим данните сочат 12,1 л разход.

За 2.5si също е подготвен нов мотор, който разполага с 26 "коня" повече от предшественика си, а именно - 231. Максималната скорост тук не се налага да бъде ограничавана, тъй като силите на този двигател стигат само за 240 км/ч.

Във варианта 2.5i ще се вгражда нов, също 2,5-литров агрегат, който замества стария мотор с работен обем 2,2 литра. Тук "печалбата" обаче е само 7 допълнителни конски сили. Най-малкият представител на модела Z4 - 2.0i остава с досегашния си четирицилиндров двигател с мощност от 150 к.с.

Цената на М-версията на БМВ Z4 започва от 57 900 евро. По-ниският модел 3.0si е и по евтин - 40 хил. евро. За малко под 29 хил. евро пък се продава базовата версия на 2.0i.
Източник

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Мнение от SpUd3r » 29 Окт 2005, 18:25

M6 написа:...

Всичко можехме да цъкнеме на линка даден от Ева, нямаше нужда да го копираш...
Tux0 Ca !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 29 Окт 2005, 19:28

Колата е зверска. :bowdown: :bowdown: :++ :bowdown: :bowdown:
Изображение


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 29 Окт 2005, 21:56

Това е снимка на модела->....-===-....

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 30 Окт 2005, 3:18

ти си идиот

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

re

Мнение от Angel_Georgiev » 06 Ное 2005, 4:15

:OT:
krika написа:Не е същия 3.2 като при Z3:idea:


Сори, но е същият! В последната си година от производството!!! Чети преди да поправяш! Даже в къщи имам съвсем реален каталог БМВ, разглеждащ Е46 М купе, М кабрио Z3 M купе и М кабрио и се коментира смяната ма мотора!!!

Данни на БМВ! Серията е от 3000 бройки!!! :idea:

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook