Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
При мен се затварят когато запаля, а когато загася мотара се отватят след около 5 сек.
Зимата не съм ги виждал да се отварят , но ми прави впечатление ,че загрява за отрицателно време!!!
Зимата не съм ги виждал да се отварят , но ми прави впечатление ,че загрява за отрицателно време!!!

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
zippo13 написа:При мен се затварят когато запаля, а когато загася мотара се отватят след около 5 сек.
Зимата не съм ги виждал да се отварят , но ми прави впечатление ,че загрява за отрицателно време!!!
Е да де, така е и при мен като е загасена пружината отваря шлюзовете, а когато двигателят заработи
прави вакуум и ги затваря ... при запален двигател до сега не съм виждал шлюзовете да са отворени ...

- MICHO7
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 00'
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
колега ако помислим логически има логика вакума да ги затваря при положение че радиатора се охлажда веднъж от към решетката и после от перката която не духа към радиатора а дърпа топлия въздух и затваря шлюзите за да ходи топлия въздух към отвора на кората отдоло а не към мотора ! а самия мотор се охлажда със водната помпа и термостата ! при загасена кола отваря за да си се охлаждат радиаторите от вси4ки посоки ! аз лично така си го обяснявам защото вече 3 Е46-ци ги наблюдавам че перката не духа а дърпа топлия въздух!
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Valado написа:Е да де, така е и при мен като е загасена пружината отваря шлюзовете, а когато двигателят заработи
прави вакуум и ги затваря ... при запален двигател до сега не съм виждал шлюзовете да са отворени ...
Стрелката за температурата седи ли си в
нормално положение(т.е. "12ч.")като за-
грее колата?Мени ли си положението,
докато караш колата?
от свинята лебед не става...
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
MICHO7 написа:колега ако помислим логически има логика вакума да ги затваря при положение че радиатора се охлажда веднъж от към решетката и после от перката която не духа към радиатора а дърпа топлия въздух и затваря шлюзите за да ходи топлия въздух към отвора на кората отдоло а не към мотора ! а самия мотор се охлажда със водната помпа и термостата ! при загасена кола отваря за да си се охлаждат радиаторите от вси4ки посоки ! аз лично така си го обяснявам защото вече 3 Е46-ци ги наблюдавам че перката не духа а дърпа топлия въздух!
Не съществува кола чиято перка да духа на вън през решетките. Всички перки не духат а дърпат от вън на вътре. можеш да видиш и няколко Жигули и там е така.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- MICHO7
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 00'
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
колега повярвай ми съществуват доста коли който духт а не дърпат перките им !!! заповядай в 1 ден във сервиза и ще ти покажа поне 3 коли !а сега по темата за да помогнем на колегата да си отговори на въпроса !
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
На кой му пречи да го махне и да си сложи перка от Камаз да духа на вън и колата му ще вдигне 30к.с на място



Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
MICHO7 написа:колега повярвай ми съществуват доста коли който духт а не дърпат перките им !!! заповядай в 1 ден във сервиза и ще ти покажа поне 3 коли !а сега по темата за да помогнем на колегата да си отговори на въпроса !
В кой сервиз?
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
MICHO7 написа:колега ако помислим логически има логика вакума да ги затваря при положение че радиатора се охлажда веднъж от към решетката и после от перката която не духа към радиатора а дърпа топлия въздух и затваря шлюзите за да ходи топлия въздух към отвора на кората отдоло а не към мотора ! а самия мотор се охлажда със водната помпа и термостата ! при загасена кола отваря за да си се охлаждат радиаторите от вси4ки посоки ! аз лично така си го обяснявам защото вече 3 Е46-ци ги наблюдавам че перката не духа а дърпа топлия въздух!
да колега в това има логика и според мен това е най-доброто обяснение(, освен ако Гюнтер не е имал нещо друго в предвид ... нещо за което не се сещаме)
gugichamp написа:Стрелката за температурата седи ли си в
нормално положение(т.е. "12ч.")като за-
грее колата?Мени ли си положението,
докато караш колата?
Не, колега седи си на 12 часа и не мърда (въпреки, че наскоро имах проблем с охладителната система - спука се разширителното казанче, защото не е работела перката, но
благодарение на колегата slitter с тест-а за перката и насоките какво да търся вече съм с перка от фейслифт и за сега няма проблеми)
та точно докато я наблюдавах и разглобявах за тази перка се зачудих каква точно е целта на тези шлюзове и дали при мен си работят и затова пуснах темата...

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
А колкото до това дали има коли при които перката да духа мисля, че има недоразумение:
Колегата според мен има предвид, че при някои коли перката е пред радиатора => духа към него, а не че духа от двигателя по посока напред през предния капак
Колегата според мен има предвид, че при някои коли перката е пред радиатора => духа към него, а не че духа от двигателя по посока напред през предния капак

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Е ако е пред радиатора е друг въпрос. Но пак смуче въздух от вън и го духа на вътре, явно от там идва недоразумението.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
АЗ имам и перка пред радиаторите.Напртави ми впечатление, че работи непрекъснато защото и когато е студена колата щом дам на контакт се включва.Помислих, че нещо не е наред, и че перката си върти нон стоп.Един ден катерех много стръмен баир и доста дълъг.Спрях и слязох да видя перката.Не въртеше.Пуснах климатика и веднага се пусна.Така че колеги не знам какви са принципите на охлаждащата система на БМВ, но ако не ви загрява повече от нормалното и си подържа температурата не го мислете нали всичко е ОК 

- pifa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-то си всеки ден
- Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
http://88.203.200.174/viewtopic.php?f=3 ... 768ad23403
Всичко е нормално колега!Преди време някъде из TIS-a четох за това- така трябва да бъде и имаше даже някакъв тест!Ако остане време ще се разровя пак да видя!
п.п. Казват се ЖАЛУЗИ, не шлюзове!Въпреки че в TIS-a пък се водят ВИНЕЦИАНСКИ ЩОРИ-venetian blind/буквален превод/!

Всичко е нормално колега!Преди време някъде из TIS-a четох за това- така трябва да бъде и имаше даже някакъв тест!Ако остане време ще се разровя пак да видя!
п.п. Казват се ЖАЛУЗИ, не шлюзове!Въпреки че в TIS-a пък се водят ВИНЕЦИАНСКИ ЩОРИ-venetian blind/буквален превод/!


Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!
- DJDeath88
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 13.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d E46 136 hp
- Мечтае да кара: BMW 530 xd E60 231 hp
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Доколкото знам тези жалузи се затварят малко след като се запали колата, т.е. докато създаде достатъчен вакуум и седят затворени докато не загрее и на около 80-и нещо градуса отваря, за да започне плавно и ефективно охлаждане.
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
DJDeath88 написа:Доколкото знам тези жалузи се затварят малко след като се запали колата, т.е. докато създаде достатъчен вакуум и седят затворени докато не загрее и на около 80-и нещо градуса отваря, за да започне плавно и ефективно охлаждане.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани