Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: Varna

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от zippo13 » 15 Юни 2010, 15:19

При мен се затварят когато запаля, а когато загася мотара се отватят след около 5 сек.
Зимата не съм ги виждал да се отварят , но ми прави впечатление ,че загрява за отрицателно време!!! 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 27.04.2009

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Valado » 15 Юни 2010, 17:42

zippo13 написа:При мен се затварят когато запаля, а когато загася мотара се отватят след около 5 сек.
Зимата не съм ги виждал да се отварят , но ми прави впечатление ,че загрява за отрицателно време!!! 8)


Е да де, така е и при мен като е загасена пружината отваря шлюзовете, а когато двигателят заработи
прави вакуум и ги затваря ... при запален двигател до сега не съм виждал шлюзовете да са отворени ...
Изображение


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 00'

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от MICHO7 » 15 Юни 2010, 21:52

колега ако помислим логически има логика вакума да ги затваря при положение че радиатора се охлажда веднъж от към решетката и после от перката която не духа към радиатора а дърпа топлия въздух и затваря шлюзите за да ходи топлия въздух към отвора на кората отдоло а не към мотора ! а самия мотор се охлажда със водната помпа и термостата ! при загасена кола отваря за да си се охлаждат радиаторите от вси4ки посоки ! аз лично така си го обяснявам защото вече 3 Е46-ци ги наблюдавам че перката не духа а дърпа топлия въздух!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от gugichamp » 15 Юни 2010, 23:28

Valado написа:Е да де, така е и при мен като е загасена пружината отваря шлюзовете, а когато двигателят заработи
прави вакуум и ги затваря ... при запален двигател до сега не съм виждал шлюзовете да са отворени ...


Стрелката за температурата седи ли си в
нормално положение(т.е. "12ч.")като за-
грее колата?Мени ли си положението,
докато караш колата?
от свинята лебед не става...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от katronski_br » 16 Юни 2010, 4:00

MICHO7 написа:колега ако помислим логически има логика вакума да ги затваря при положение че радиатора се охлажда веднъж от към решетката и после от перката която не духа към радиатора а дърпа топлия въздух и затваря шлюзите за да ходи топлия въздух към отвора на кората отдоло а не към мотора ! а самия мотор се охлажда със водната помпа и термостата ! при загасена кола отваря за да си се охлаждат радиаторите от вси4ки посоки ! аз лично така си го обяснявам защото вече 3 Е46-ци ги наблюдавам че перката не духа а дърпа топлия въздух!



Не съществува кола чиято перка да духа на вън през решетките. Всички перки не духат а дърпат от вън на вътре. можеш да видиш и няколко Жигули и там е така.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 00'

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от MICHO7 » 16 Юни 2010, 7:46

колега повярвай ми съществуват доста коли който духт а не дърпат перките им !!! заповядай в 1 ден във сервиза и ще ти покажа поне 3 коли !а сега по темата за да помогнем на колегата да си отговори на въпроса !


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от milennyc » 16 Юни 2010, 7:54

На кой му пречи да го махне и да си сложи перка от Камаз да духа на вън и колата му ще вдигне 30к.с на място :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от stilko » 16 Юни 2010, 8:39

MICHO7 написа:колега повярвай ми съществуват доста коли който духт а не дърпат перките им !!! заповядай в 1 ден във сервиза и ще ти покажа поне 3 коли !а сега по темата за да помогнем на колегата да си отговори на въпроса !

В кой сервиз?

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 27.04.2009

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Valado » 16 Юни 2010, 15:57

MICHO7 написа:колега ако помислим логически има логика вакума да ги затваря при положение че радиатора се охлажда веднъж от към решетката и после от перката която не духа към радиатора а дърпа топлия въздух и затваря шлюзите за да ходи топлия въздух към отвора на кората отдоло а не към мотора ! а самия мотор се охлажда със водната помпа и термостата ! при загасена кола отваря за да си се охлаждат радиаторите от вси4ки посоки ! аз лично така си го обяснявам защото вече 3 Е46-ци ги наблюдавам че перката не духа а дърпа топлия въздух!


да колега в това има логика и според мен това е най-доброто обяснение(, освен ако Гюнтер не е имал нещо друго в предвид ... нещо за което не се сещаме)

gugichamp написа:Стрелката за температурата седи ли си в
нормално положение(т.е. "12ч.")като за-
грее колата?Мени ли си положението,
докато караш колата?


Не, колега седи си на 12 часа и не мърда (въпреки, че наскоро имах проблем с охладителната система - спука се разширителното казанче, защото не е работела перката, но
благодарение на колегата slitter с тест-а за перката и насоките какво да търся вече съм с перка от фейслифт и за сега няма проблеми)
та точно докато я наблюдавах и разглобявах за тази перка се зачудих каква точно е целта на тези шлюзове и дали при мен си работят и затова пуснах темата...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 27.04.2009

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Valado » 16 Юни 2010, 16:00

А колкото до това дали има коли при които перката да духа мисля, че има недоразумение:
Колегата според мен има предвид, че при някои коли перката е пред радиатора => духа към него, а не че духа от двигателя по посока напред през предния капак
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от katronski_br » 17 Юни 2010, 3:44

Е ако е пред радиатора е друг въпрос. Но пак смуче въздух от вън и го духа на вътре, явно от там идва недоразумението.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от adovet » 17 Юни 2010, 6:07

АЗ имам и перка пред радиаторите.Напртави ми впечатление, че работи непрекъснато защото и когато е студена колата щом дам на контакт се включва.Помислих, че нещо не е наред, и че перката си върти нон стоп.Един ден катерех много стръмен баир и доста дълъг.Спрях и слязох да видя перката.Не въртеше.Пуснах климатика и веднага се пусна.Така че колеги не знам какви са принципите на охлаждащата система на БМВ, но ако не ви загрява повече от нормалното и си подържа температурата не го мислете нали всичко е ОК :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW-то си всеки ден
Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от pifa » 17 Юни 2010, 9:17

http://88.203.200.174/viewtopic.php?f=3 ... 768ad23403

Всичко е нормално колега!Преди време някъде из TIS-a четох за това- така трябва да бъде и имаше даже някакъв тест!Ако остане време ще се разровя пак да видя!

п.п. Казват се ЖАЛУЗИ, не шлюзове!Въпреки че в TIS-a пък се водят ВИНЕЦИАНСКИ ЩОРИ-venetian blind/буквален превод/! :kuku: :dunno:
Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 13.01.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d E46 136 hp
Мечтае да кара: BMW 530 xd E60 231 hp

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от DJDeath88 » 02 Май 2011, 19:05

Доколкото знам тези жалузи се затварят малко след като се запали колата, т.е. докато създаде достатъчен вакуум и седят затворени докато не загрее и на около 80-и нещо градуса отваря, за да започне плавно и ефективно охлаждане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от tani bojilov » 03 Май 2011, 20:19

DJDeath88 написа:Доколкото знам тези жалузи се затварят малко след като се запали колата, т.е. докато създаде достатъчен вакуум и седят затворени докато не загрее и на около 80-и нещо градуса отваря, за да започне плавно и ефективно охлаждане.
:yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook