E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
евала за ентусиазма и старанието,става като по учебник 
каква е цената на тръбата ако не е тайна?

каква е цената на тръбата ако не е тайна?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Благодаря Кире. Доста се старах а и е много трудоемко но се получaва.kirililiev написа:евала за ентусиазма и старанието,става като по учебник
каква е цената на тръбата ако не е тайна?
45х3 безшевна тръба 6.70лв и точно 3кг на метър. Само до тук съм тикнал точно 12м като си ги сметнах супер прецизно и не дадох почти никаква фира. За предната част ще отидат по сметки пак към 12м. Предполагам на финала ще съм вкарал 72кг тръба и още 7-8кг сглобки, пети, заварки, болтове и ще излезе към 80кг. Никак не е малко ама ...

Последна промяна slavianko на 28 Май 2010, 20:34, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Екстра е станало Славяне!Евала за старанието което влагаш!
Като реша предназначението на е30ката какво ще е идвам да сглобим и на нея една клетка!
Отново браво!


Отново браво!

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Братле ти си ми идол!!!
Аре прави колата и догодина да участваш и да се състезаваш по състезания!


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
А аз си мислей че не било останало за махане а то кво се получи днес

Тия дни ще се разтърся и за някакътв по дебел вералит или нещо от сорта което да е с дебелината на стъклото за да може да се пъхне на мястото на стъклото защото днес като извадих задните стъкла доста си понатежаваха



Тия дни ще се разтърся и за някакътв по дебел вералит или нещо от сорта което да е с дебелината на стъклото за да може да се пъхне на мястото на стъклото защото днес като извадих задните стъкла доста си понатежаваха


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
"Кара: E34 525i turbo" - май ти е време да го сменяш 

Si non confectus, non reficiat.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:А аз си мислей че не било останало за махане а то кво се получи днес![]()
Тия дни ще се разтърся и за някакътв по дебел вералит или нещо от сорта което да е с дебелината на стъклото за да може да се пъхне на мястото на стъклото защото днес като извадих задните стъкла доста си понатежаваха![]()
питай в някоя фирма която прави рекламни табели (или рекламните светещи пана по автобусните спирки) - имат поликарбонатни плаки в различни дебелини, много леки, държат на драскане и нямат чупене




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Да тия дни ще се поразтърся точно по тия фирмиoxam написа:slavianko написа:А аз си мислей че не било останало за махане а то кво се получи днес![]()
Тия дни ще се разтърся и за някакътв по дебел вералит или нещо от сорта което да е с дебелината на стъклото за да може да се пъхне на мястото на стъклото защото днес като извадих задните стъкла доста си понатежаваха![]()
питай в някоя фирма която прави рекламни табели (или рекламните светещи пана по автобусните спирки) - имат поликарбонатни плаки в различни дебелини, много леки, държат на драскане и нямат чупене

А почивните дни поработих малко по фейса. Боядисах криво ляво предният капак матов и сложих и фейслифтовите бъбреци. Вчера даже съм спрял пред кварталното кафене и за половин час разхни хлапета два пъти се снимаха с колата


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Славянко, какъв е размерът на питата на кулера (потърсих по-напред в темата, но не го намерих)?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Абе доста е големичък но не си спомням точно размерите. Обаче ако ти трябват утре ще ги мерна и ще ти ги драсна на ЛСPostman написа:Славянко, какъв е размерът на питата на кулера (потърсих по-напред в темата, но не го намерих)?
Доста добре пасва на Е34-ката и все едно е за там направен. Ако се махне климатика може да се прибере по навътре ще влезе перфектно без да се реже бронята. Аз отдавна махнах климата и мога да го събера навътре ама не ми се приправя вече.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ето и днес какво сътворих. Трабантовият резервоар със стойката която съм му направил за захващането е малко под 3кг. Утре ще махна оригиналният резервоар който според колеги бил 13кг + планките за захващането и там останалите неща към него и се надявам да сваля към 13-14кг
Сега съм го снимал просто къде ще му е мястото. Като махна оригиналният тоя ще го изчистя и боядисам и тогава ще го монтирам. Придвидил съм една външна помпа която да подкачва бензина до кеч танка но аз и без това ще снимам пак та ще се види.

Сега съм го снимал просто къде ще му е мястото. Като махна оригиналният тоя ще го изчистя и боядисам и тогава ще го монтирам. Придвидил съм една външна помпа която да подкачва бензина до кеч танка но аз и без това ще снимам пак та ще се види.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
доста е високо резервоара,ако няма да режеш мястото за резервната гума го сложи вътре по добре и го изолирай с негорима преграда от купето.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Точно този вариянт обмислях и аз днес но просто ми се щеше да резна и дъното за резервната гума. Ти твоето като го махна имаш ли спомен колко тежеше да знам заслужава ли си поне.kirililiev написа:доста е високо резервоара,ако няма да режеш мястото за резервната гума го сложи вътре по добре и го изолирай с негорима преграда от купето.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
не е тежко,5,6 килограма май беше,но има още доста неща да се режат около него,остават се само рогата и се лее полиестер.резервоара може да се постави точно преди предната преграда,там кадето е правоъгалната вдлъбнатина,но на дали формата му ще пасне точно на нея.пък и докато се пързаляш настрани спреш в нещо със задницата,близоста му до страничния панел може да бъде опасна.лично аз на едно състезание съм виждал удар в насип със задната част,беше се нагънала до средата на резервната гума колата.самия удар беше в долната част и задницата стана триъгална.опасно е резервоара да е там,щото ако смяташ да режеш максимално може задната част да отслабне,а както знаеш всичко се случва по пистите....то зависи също дали ще махаш и гредите на броните.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани