Губи антифриз

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Губи антифриз

Мнение от Dimitroff » 10 Юни 2010, 12:48

Не само при 136коня са 2.
При 150 - също.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: Губи антифриз

Мнение от Drum » 10 Юни 2010, 17:50

Същия проблем го имах. Смених голям, малък термостат и не знам си още кво и се ми казваха ми следи си нивото. Доливам излизам на магистъралата и след 150 км ми светва лампата за нивото на антифриза. Накрая явно намерих сервиз, дето явно знаят какво правят. Отвориха капачката за антифриза и ми направиха некъф химичен тест, вкараха една колба вътре, при което течността в колбата се оцвети в синьо (да ме прощавате за аматьорското обеснение ама аз съм си аматьор). Казаха ми "готов си" - сиреч или глава или гарнитура. При мен излезе по-малката беля.
Да не те плаша, ама виж този тест да ти направят, а може някой от колегите да може да го обясни по-профи :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Губи антифриз

Мнение от Bexim » 10 Юни 2010, 22:56

тест са лакмус май му се казва на това. Проверява антифриза за наличие на CO2.

пп и аз май трябва да го правя, но чакам да прегрее и направо да порт-вам и полирам главата :mhihi: (ама съм бензин, че при дизела става по-голяма беля, отива и към сегментите, че май са по-меки, но отиват и те, вЕрвайте ми)

на старата ми кола (браво дизел) като минах 50-60км с прегрял двигател и спиране за доливане на вода, и като свалих главата едното бутало имаше около 1мм луфт, играеше в блока.. :lol: (тогава обаче не ми беше смешно)
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: f31, 320D
Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)

Re: Губи антифриз

Мнение от ckrumov » 14 Юни 2010, 20:29

Май проблема със загубата на антифриз при мен се оказа топлообменника антифриз/масло /90 лева 2-ра ръка/. Най- накрая видях капка на него отдолу след 2-рия оглед. Там е било е заварявано преди и пак от там сълзи, но само при определена температура и налягане и затова беше трудно да го видя. На место, когато работи двигателя явно няма голямо налягане и не може да се види нищо. Трябва да се покара и след това да се гледа внимателно навсякъде. Иначе открих и прословутия тройник. Намира се на 15 см от топлообменника, в посока към двигателя, но за да се види трябва освен въздушния филтър, да се махне и коша, където седи филтъра и най- вече пластмасата, която служи за изолация на двигателя и от която се подава капачката на масления филтър. Иначе никакъв шанс да се види този тройник ;). Между другото свалих и топлобменника на ЕГР-а. Надувахме го с компресор като го запушихме отдолу. Дори и една капка или балонче не се показа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Губи антифриз

Мнение от bochogogogo » 19 Юни 2010, 23:38

И при мене сълзи при снадите там някакъв силикон или като карнитурка се вижда ама нз какво точно уплътнява :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d e 46
Мечтае да кара: BMW 330xd e 46 2003g.

Re: Губи антифриз

Мнение от luboslav83 » 05 Ное 2010, 22:35

Здравейте колеги. При мен е същия проблем - губи се антифриза :banghead: , а течове няма и пуши бял дим, по гъст от пара около 30-50 секунди след палене, докато не загрее някъде до малко след синята зона на таблото. Четох много мнения по въпроса и установих, че е възможно да е от топлообменника преди АГР клапъна, или от тройника на 15см. зад него. Въпроса ми е: ако е от топлообменника (т.е. е спукан отвътре и антифриза влиза в газопровода, а от там го изгаря през двигателя и съответно излиза в вид на бял пушек), ако го изолирам пушека би трябвало да спре, а дали ще спре да изчезва антифриза? Или трябва да си купя здрав топлообменник и след това да го изолизам, защото не искам да вкарва сажди в двидателя. Ако някъде греша, моля поправете ме, но аз се уча от този форум.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: Губи антифриз

Мнение от A-style » 17 Дек 2012, 19:37

И аз имам проблем с 1 тройник , намиращ се точно под големия термостат... 4 пъти го свалям и слагам и не става и не става- уплатнения гумени ли не купувах силикон ли не слагах и си сълзи и това е. Шибаните немци го измислили само с 1 болт да се захваща и явно малко се е протрила и пластмасата защото не влиза много стегнато и ми скъса нервите :banghead: Колата е е46 320 д 2000
Давайте идеии колеги :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XI

Re: Губи антифриз

Мнение от slav4o974 » 24 Дек 2012, 19:44

Тъй като темата е за загуба на антифриз, какъвто имам и аз, реших да попитам. При мен сълзи от един датчик който е монтиран в горната част на термостатното тяло. Предполагам че има гумен О-пръстен който е остарял с времето. В един сервиз ми казаха че това уплътнение не подлежи на смяна, т.е. трябва да сменя цялото термостатно тяло. Това ми изглежда голяма глупост, но ако някой е запознат нека каже! Мотора е М54Б25.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
Мечтае да кара: BMW E61

Re: Губи антифриз

Мнение от NicKo_8 » 25 Дек 2012, 12:01

И при мен има загуба на антифриз.Имаше теч,който локализирахме и оправихме.Загубата намаля,но не изчезна.Отново гледахме с майстора, но не открихме теч от другаде.И сега за два месеца ми изчезна около 500 грама.
The Power of Dreams!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Губи антифриз

Мнение от landolin » 25 Дек 2012, 13:14

slav4o974 написа:Тъй като темата е за загуба на антифриз, какъвто имам и аз, реших да попитам. При мен сълзи от един датчик който е монтиран в горната част на термостатното тяло. Предполагам че има гумен О-пръстен който е остарял с времето. В един сервиз ми казаха че това уплътнение не подлежи на смяна, т.е. трябва да сменя цялото термостатно тяло. Това ми изглежда голяма глупост, но ако някой е запознат нека каже! Мотора е М54Б25.


По принцип може да се смени (това не е датчик а подгревател) - но само ако е по нов термостата, ако е оригиналния забрави :)

При мен също сълзеше от там и при опит да го извадя направо ми се разпадна в ръцете. По добре си купи цялото тяло и го смени, и без това вероятно ти е оригиналния термостат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: гр. София
Кара: BMW E46 320d и Е36 318is for fun
Мечтае да кара: BMW E46 M3 Evolution или Е36 Evo

Re: Губи антифриз

Мнение от Rupart » 26 Дек 2012, 15:02

Колеги при мен беше гарнитурата на главата! Смених всички термостати, накрая изолирах топлообменика на ЕГР-а и пак губеше антифриз! На дълъг път не излизаше от синьото, а в града по загряваше. Не помня за колко време и изпиваше антифриза, но накрая остана само гарнитурата на главата. Закарах я на човек, който разбира и отвори мотора. Шлайфаха главата, гледаха я на ренген за пукнатини - всичко точно, оказа се че мотора не я отварян и гарнитурата е по заминала. Смених ВСИЧКИ гарнитури, гумички и уплътнения по мотора и сега да чукна на дърво няма загуби. Това беше преди година и половина две, и от тогава да съм долял 100-150 грама максимум.
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Губи антифриз

Мнение от bochogogogo » 26 Апр 2013, 21:46

Rupart написа:Колеги при мен беше гарнитурата на главата! Смених всички термостати, накрая изолирах топлообменика на ЕГР-а и пак губеше антифриз! На дълъг път не излизаше от синьото, а в града по загряваше. Не помня за колко време и изпиваше антифриза, но накрая остана само гарнитурата на главата. Закарах я на човек, който разбира и отвори мотора. Шлайфаха главата, гледаха я на ренген за пукнатини - всичко точно, оказа се че мотора не я отварян и гарнитурата е по заминала. Смених ВСИЧКИ гарнитури, гумички и уплътнения по мотора и сега да чукна на дърво няма загуби. Това беше преди година и половина две, и от тогава да съм долял 100-150 грама максимум.

Колега с какъв мотор си?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Re: Губи антифриз

Мнение от IvaN66 » 01 Май 2013, 13:23

При мен се оказа о-пръстена на термостата на ЕГР.Също губеше ниво.Едвам го забелязах,чак когато изтече сериозно количество.Мисля размера му е 19х2,5.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 4.10.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i и 520i
Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър

Re: Губи антифриз

Мнение от inj.stoichev » 31 Окт 2013, 21:08

Айде и аз да задам един шантав въпрос... Капачката на разширителният съд с антифриз, колко о-пръстена трябва да има, 2 или 3 ? Питам, защото като я развих и огледах имаше 2, а вътре нанизан на плувката имаше трети о- пръстен, който си се мандахерцаше просто така :paranoid: Ето снимка, за да ме разберете по-добре. Между двата о-пръстена се вижда легло, на което е възможно да има 3ти, но ме притеснява, че има малка дупка, която може да е отвор на клапата ? Ще бъда благодарен да ми разясните. А между другото и на мен ми тече от някъде антифриз за 500 км от фулл съм на минимум и ми светва индикацията :) Баси филма ! :banghead:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 3.10.2011
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E38
Мечтае да кара: Е38

Re: Губи антифриз

Мнение от Bojidar 7 » 01 Ное 2013, 11:24

Два са О-пръстените. През тези дупки клапана пропуска антифриз, така че не е добре да са запушени.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook