Колата умря

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Колата умря

Мнение от b00st » 14 Юни 2010, 18:19

М42 E36 края на 95
Вчера всичко си работеше нормално паркирах колата, вечерта я паля да отида да я измия, при което по пътя забелязвам, че таблото се държи странно - бензиномера и температурата не отчитат (стрелките крайно ляво) и реших да спра и да я запаля наново. Изгасих я. Давам контакт, светват лампи, въртя ключа - нищо. Никакъв звук, тишина. Пробвах няколко пъти, същото. Светват лампите, обаче на бензиномера стрелката и датчика на температурата не отчитат и няма палене. Нямам и зумер иначе ел.стъклата, фаровете и борда работят и там всичкото осветление. На мене ми прилича на проблем по инсталацията. Пробани са следните неща, всичко без успех:
-изключване на алармата от моторното отделение (оригинална е)
-откачане клемата на аку
-проверка на бушоните, смяна на централното реле от друга кола
-на ход не пали
-външно замасяване на мотора
-размяна на релета
-разкачане на таблото и ключа на фаровете
-прегледани са проводниците под волана и буксите

идеи? :dunno:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Колата умря

Мнение от vladi_a_i » 14 Юни 2010, 19:58

Акумулатора нов ли е...стартера ...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Колата умря

Мнение от b00st » 14 Юни 2010, 20:27

акумулатора е в гаранция и не пали с подаване на ток.
айде който разреши мистерията печели :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 19.03.2006
Местоположение: Сф
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70 08.2010
Детайли за колата: Сив металик

Re: Колата умря

Мнение от 7S\/E7OSLA\/ » 14 Юни 2010, 21:01

Горивната помпа?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Колата умря

Мнение от maxpower » 14 Юни 2010, 21:04

Това чудо имобилайзер има ли?
Да си си изпускал скоро ключа?
Пробва ли с резервен ключ?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Колата умря

Мнение от b00st » 14 Юни 2010, 21:12

tsurata написа:Горивната помпа?


би трябвало да се чува стартера ако е горивната помпа. в случая няма никъв звук. а ако е стартера би трябвало да запали на ход. поне аз така мисля.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Колата умря

Мнение от momo-1st » 14 Юни 2010, 22:37

maxpower написа:Това чудо имобилайзер има ли?
Да си си изпускал скоро ключа?
Пробва ли с резервен ключ?


+1
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 3.01.2008

Re: Колата умря

Мнение от slick5_19 » 15 Юни 2010, 11:50

я махни кората под волана, и погледни инсталацията да не се е натопила нещо...

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 26.08.2009
Местоположение: Плевен

Re: Колата умря

Мнение от venci-slav » 15 Юни 2010, 15:28

Колега,виж до кутията с бушоните/от лявата страна по дължината/ има кабел завит гайка, при мен се беше разхлабила и колата правеше такива номера,успех! :yes:
alpina

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Колата умря

Мнение от b00st » 15 Юни 2010, 19:43

maxpower написа:Това чудо имобилайзер има ли?
Да си си изпускал скоро ключа?
Пробва ли с резервен ключ?


EWS II
не ключа си е ок. следното се случи ей сега. бях оставил колата на котакт и както си стои гледам стрелките си отидоха на мястото и всичко си сработи нормално. въртя запали веднага тръгнах и по пътя гледам пак хоп стрелките долу пак се прееба. спрях си я пред нас и пак същото неще да пали. вече залагам на ECU или некое важно реле.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Колата умря

Мнение от baitun » 16 Юни 2010, 7:55

виж наистина еку-то

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Re: Колата умря

Мнение от grayscale » 16 Юни 2010, 8:13

Здравей, колега.
При изключен имобилайзер/аларма на втори контакт горивната помпа дали се чува да подкачва? Ако по някаква причина нивомерът на горивото показва, че няма никой в разервоара (неизправност в ел. система/поплавък) стартерът ще върти ли на "сухо"? Моля някой от по-вещите колеги ако знае да каже... :oops:
Обаче стрелката за температурата защо прави магарии е чудно - проблемът май е наистина по централен...
Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 23.11.2009
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: E36
Мечтае да кара: X6

Re: Колата умря

Мнение от kre10 » 16 Юни 2010, 10:33

http://www.technicalgarage.com/articles/e36/ecu/

не ми се вярва там да влезе вода, но си струва да провериш
Изображение
Just another crazy bmw driver

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 1,8 97g

Re: Колата умря

Мнение от maksim_uk » 16 Юни 2010, 10:59

а не може ли да е от клемореда.
добрия заварчик ампеража не го бърка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: Колата умря

Мнение от jdl » 16 Юни 2010, 11:03

zBoost написа:
maxpower написа:Това чудо имобилайзер има ли?
Да си си изпускал скоро ключа?
Пробва ли с резервен ключ?


EWS II
не ключа си е ок. следното се случи ей сега. бях оставил колата на котакт и както си стои гледам стрелките си отидоха на мястото и всичко си сработи нормално. въртя запали веднага тръгнах и по пътя гледам пак хоп стрелките долу пак се прееба. спрях си я пред нас и пак същото неще да пали. вече залагам на ECU или некое важно реле.


При тези симптоми аз залагам на лоша връзка към маса на някой общ масов център, към който е включен вероятно и приемопредавателя на EWS-а (за бобинката около патрона на ключа). Така, когато се загуби масата, EWS-ът не може да се синхронизира с транспондера в ключа, и изобщо отказва да включи стартера.

Трябва да се провери по схемата на кой конектор е закачена масата на приемопредавателя на EWS-a, както и самият EWS, и да се види той къде контактува към шасито. За първа проверка, насляпо, може да видиш, като свалиш корите под волана и жабката, има и от двете страни (вертикалните панели), връзки с кабелни обувки към маса, провери дали не се е развила някоя от гайките там!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook