проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 4.06.2010
Пол: Мъж

проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от garsias » 11 Юни 2010, 0:18

купих BMV-то преди няколко месеца и в началото не ми правеше впечатление,колата е с АГУ и на гас почти не се усешташе,но на бензин нештата са съвсем различни.няма никаква мошност а гори 20/100(гас). големия разход на гас ме накара да ида на гас анализатор. не разбирам много ,но пича които направи теста ми каза 4е неизгорелите газове са два пъти повече (от 400 на 808). на бензин един от цилиндрите се губи,и на гас го няма ,ама по поносимо.свештите са нови по газовата няма течове всичко е добре. казаха че наи-вероятно са клапани на въпросния цилиндър. ще ида да премеря компресията на цилиндрите тия дни и тогава ще мисля. въпросът ми е колко стрват 4етирите клапана на цилиндара и за какво още да се подготвя около проблема(ако е такъв)? колко е нормалната компресия на цилиндър? нов съм в света на BMW но както е тръгнало бързо ще наваксам :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 23.05.2010
Местоположение: София
Мечтае да кара: Кола и жена едновременно

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от vlado_882 » 11 Юни 2010, 12:26

Провери ли дали всичките бубини са здрави ?
...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от kirililiev » 11 Юни 2010, 12:42

vlado_882 написа:Провери ли дали всичките бубини са здрави ?

има една бубина колега :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от cod-cdbp » 11 Юни 2010, 12:46

kirililiev написа:
vlado_882 написа:Провери ли дали всичките бубини са здрави ?

има една бубина колега :D


Ти май верно имаш кристална топка, автора говори за четирите клапана на цилиндъра => М50 => няколко бубини ;)
към автора - колега, конкретизирай наистина дали съм познал мотора, кажи ни с пластмасовите или с металните колектори ли е?

ПС мислех да се направя на кретен с някой пост тип спам ама викам да не осирам от рано темата :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от kirililiev » 11 Юни 2010, 12:57

_65536_kb_sec_ написа:
kirililiev написа:
vlado_882 написа:Провери ли дали всичките бубини са здрави ?

има една бубина колега :D


Ти май верно имаш кристална топка, автора говори за четирите клапана на цилиндъра => М50 => няколко бубини ;)
към автора - колега, конкретизирай наистина дали съм познал мотора, кажи ни с пластмасовите или с металните колектори ли е?

ПС мислех да се направя на кретен с някой пост тип спам ама викам да не осирам от рано темата :mhihi: :mhihi: :mhihi:


ми то в заглавието е писано колега,тва че собственика не знае с колко клапана и колко бубини е,това е друг въпрос.
пп,ми направи се на кретен,то сигурно ти е лесно ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от tsb_bg » 11 Юни 2010, 13:05

_65536_kb_sec_ написа: ... ПС мислех да се направя на кретен с някой пост тип спам ама викам да не осирам от рано темата ...

kirililiev написа:... пп,ми направи се на кретен,то сигурно ти е лесно...


Искате ли въобще да не осираме темата и то на колега регистриран преди 1 седмица във форума и с първо питане за проблем по колата си :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 23.05.2010
Местоположение: София
Мечтае да кара: Кола и жена едновременно

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от vlado_882 » 11 Юни 2010, 13:25

Моя грешка колега мислех си за е36 м50б20 докато писах мнението
...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от kirililiev » 11 Юни 2010, 16:05

garsias написа:купих BMV-то преди няколко месеца и в началото не ми правеше впечатление,колата е с АГУ и на гас почти не се усешташе,но на бензин нештата са съвсем различни.няма никаква мошност а гори 20/100(гас). големия разход на гас ме накара да ида на гас анализатор. не разбирам много ,но пича които направи теста ми каза 4е неизгорелите газове са два пъти повече (от 400 на 808). на бензин един от цилиндрите се губи,и на гас го няма ,ама по поносимо.свештите са нови по газовата няма течове всичко е добре. казаха че наи-вероятно са клапани на въпросния цилиндър. ще ида да премеря компресията на цилиндрите тия дни и тогава ще мисля. въпросът ми е колко стрват 4етирите клапана на цилиндара и за какво още да се подготвя около проблема(ако е такъв)? колко е нормалната компресия на цилиндър? нов съм в света на BMW но както е тръгнало бързо ще наваксам :roll:

първо започни с меренето на компресия,ако проблема е от прегорял клапан на някой от цилиндрите веднага ще разбереш.ако всичко с компресията е наред започни да търсиш проблема по запалителната система.хубаво е да се сменят дистрибуторната капачка,палеца и кабелите.също е добре въздушния филтър да се сменя навреме,гаста не търпи компромиси.най вероятно лошата работа на бензи може да е и от неизправен дебитомер,често се случва като гръмне да се прецака.най важното е първо да почнеш с измерването на компресия,за да ти стане ясно състоянието на мотора,след това търсиш проблемите по останалите неща.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от sniper74 » 11 Юни 2010, 19:03

понеже скоро имах този проблем, ако е клапан следва следното:
махане на главата и разглобяване и после шлайфане та грубо:
от 10 до 13 лева на клапан: желателно е да се сменят всичките,
гумички за клапани по 3 лева една и акала 100, 150 лева за гарнитури
и отделно работа от 180 до 250 зависи от майстора
това е грубото ако излезе още нещо не е смятано
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 4.06.2010
Пол: Мъж

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от garsias » 11 Юни 2010, 20:40

колата е с една бобина и с метални колектори.дистрибуторната капачка е ок палеца е като нов. аз лично незнам с колко клапана е на цилиндър но в сервиза казаха 4.мисля да поснимам някои нещта и да ги кача защото несъм наясно с каква модефикация съм на мотора....М(колко)Б(колко). не е с верига а с ангренаж(сменен)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от kirililiev » 11 Юни 2010, 22:24

garsias написа:колата е с една бобина и с метални колектори.дистрибуторната капачка е ок палеца е като нов. аз лично незнам с колко клапана е на цилиндър но в сервиза казаха 4.мисля да поснимам някои нещта и да ги кача защото несъм наясно с каква модефикация съм на мотора....М(колко)Б(колко). не е с верига а с ангренаж(сменен)

м20 е мотора,така изглежда http://enginegroup.ru/images/motors/400/id104.jpg няма нужда да го снимаш
също е желателно да намериш майстори дето са наясно с този тип мотори и не смятат да се учат на твоя ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 4.06.2010
Пол: Мъж

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от garsias » 12 Юни 2010, 0:05

за този мотор става дума.ми ша мерим и ша видим кво ще стане

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от sniper74 » 15 Юни 2010, 11:06

а кабели за свещи и лули сменял ли си
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от Alexch » 15 Юни 2010, 16:52

Колега, нормалната компресия на този мотор е между 10 и 11. Мери и да видим за какво иде реч. :yes:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 17.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 525i

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г

Мнение от Maratilov e34 » 16 Юни 2010, 21:54

Колеги това е стария мотор м20 тои е сас ремак и е сас по два клапана на цилиндар.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook