Изпъване на геометрията - впечатления?
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Изпъване на геометрията - впечатления?
Според майсторите машината изпъва колата по въведени данни, специфични за нейното купе и след това тя придобива здравина, почти както е била преди това, защото и най - малките гънки се изправяли. Е тоя момент не ми стана ясен и реших да изчакам и да видя как ще се изправят гънките.
Сега като я гледам си стои нагънато и определено ме притеснява. Мисля си дори за заварка на допълнителни профили към носещите греди... оправдано ли е според вас?
Имате ли впечатления и мнения от такава процедура?
Сега като я гледам си стои нагънато и определено ме притеснява. Мисля си дори за заварка на допълнителни профили към носещите греди... оправдано ли е според вас?
Имате ли впечатления и мнения от такава процедура?
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
братле глей са аз до къв ламерски извод стигнах вчера по същата тема :
мойта кола я праснаха маняшки и сега е крива.и за да се оправи трябва да се качи на тази машина за изправяне.
В бг не знам кви има ,ама тука има най-вече 20 тонни и 40 тонни.Поне така ми обясниха
качват я и със определената сила я опъват в посока противоположна на удара.Хубу де,ама тази кола дори да е права вече, според мен поне- то там където са се изправили гънките метала 100% е много по износен от колкото е бил преди.
СИРЕЧ колата е ПО-МЕКА!
И като та хлопне некой тъпан някаде тя много по лесно ще се изкриви отново.
Не съм специялист в областта но ще е трудно да ме убедят че от удрана силно кола отново може да се постигне нещо подобно на това което излиза от завода.
Колата е крива - изправяш я.Но според мен трябва да я доусилиш за да не се изкриви пак.
Това е като телта според мен.Гънеш я гънеш па накрая се скъса...
аз поне не бих карал такава кола
мойта кола я праснаха маняшки и сега е крива.и за да се оправи трябва да се качи на тази машина за изправяне.
В бг не знам кви има ,ама тука има най-вече 20 тонни и 40 тонни.Поне така ми обясниха
качват я и със определената сила я опъват в посока противоположна на удара.Хубу де,ама тази кола дори да е права вече, според мен поне- то там където са се изправили гънките метала 100% е много по износен от колкото е бил преди.
СИРЕЧ колата е ПО-МЕКА!
И като та хлопне некой тъпан някаде тя много по лесно ще се изкриви отново.
Не съм специялист в областта но ще е трудно да ме убедят че от удрана силно кола отново може да се постигне нещо подобно на това което излиза от завода.
Колата е крива - изправяш я.Но според мен трябва да я доусилиш за да не се изкриви пак.
Това е като телта според мен.Гънеш я гънеш па накрая се скъса...

аз поне не бих карал такава кола
Прав си принципно, но случая не е такъв, а и въпроса не беше такъв
Колата е рядкост и има колекционерка стойност. Стендове в БГ за автомобили БОЛ и то все хубави и са пълни с поръчки!
Рали автомобилите в БГ например като ги халосат некъде, а те по 3 пъти на година поне на тренировките ги халосват, да не ги хвърлят? Ще се направи и ще се кара отново, въпроса беше дали има някой тук с опит...

Рали автомобилите в БГ например като ги халосат некъде, а те по 3 пъти на година поне на тренировките ги халосват, да не ги хвърлят? Ще се направи и ще се кара отново, въпроса беше дали има някой тук с опит...
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Батко пича пита за гредите
Кви карбони кви пластмаси те гонят немога да разбера ти ни прати в кокпита на Ф1 уе 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Diablo написа:...Колата е рядкост и има колекционерка стойност. ...
Това е май единственият случай при който си заслужава да запазиш жестоко блъсната кола- както е и в случая явно...
Мисля си дори за заварка на допълнителни профили към носещите греди... оправдано ли е според вас?
Оправдано е ако искаш да си поне донякъде спокоен за колата и за себе си като седнеш да я караш


- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Е щом колата има колекционерска стойност кво ше заваряваш и кой ше ти я купи някои ден тая кола, кат легне под нея и то едни винкели заварени с електрожена.
А тия танекиджииски глупости не ги слушаи те ще я изправят толко добре ,че никои нема да разбере ,че е блъскана.
Ама кат я караш зимата направо и тя остава 4 следи. 




0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
доколкото разбирам от съпромат и механика материала веднъж деформиран намалява силно якостта си, а ти искаш да го деформираш втори път
намаля още по-силно якостта си, плюс това никога не могат да ти я изпънат така както е излязла от завода и като го направят пак ще си личи, че е удряна и ще си има разни кривини и подсилването е задължително според мен - може да пробваш да вкараш един []- образен профил в гредата (тя е куха нали ? като луфтовете да са максимално малки, капваш малко заварка където може да се стигне и няма да си личи "заздравянето" отвън..... не знам доколко е възможно ама мисля че е 


- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани