бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от acho.rs » 03 Юни 2010, 19:01

alekangg написа:Много странно ми е как са постигнали тази мощност. Ясно е, че е сериозен конкурент на японските мотори, поне по мощност. С времето ще се види дали е сполучлив, все пак на хартия е едно, а на практика друго.

Е как са я изкарали - с обороти - не виждаш ли че се върти 2000 оборота над конкуренцията .
Danislav Slavev

никаква представа си нямам от мотори - страшно много ме влече , но като се знам как ми действа скоростта и бесните обороти ... ще трябва да си вземам и некролог заедно с мотора .
И мерси за обяснението - навярно си прав .

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от zAcK » 04 Юни 2010, 1:49

:bowdown: :bowdown: :bowdown:

BMW's S1000RR 1000cc superbike might not be making big waves in World Superbike competition just yet, but today's release of photos, specifications and a hugely detailed press pack leaves us in no doubt that the new Beemer flagship will be an absolute monster on the road. A massive 193 horsepower is just the beginning - the S1000RR packs a combined ABS that's lighter and smarter than Honda's, variable intake tracts and exhaust butterflies that outdo the Yamaha and MV Agusta systems, a 4-mode variable engine mapping system that seems a lot better thought-out than Suzuki's, and a very clever traction control system that's integrated into the mind-boggling fly-by-wire engine management system in a way that seems much more logical than Ducati's. Brand new in every way, this purpose-built German superbike is set to hit showroom floors well before the end of the year.

As Troy Corser and Ruben Xaus quietly go about the long and arduous task of developing the S1000RR into a World Superbike title contender, BMW are getting set to release the brand new superbike to showrooms worldwide.

The bike is packed with some of the most sophisticated and complex technology ever seen in the motorcycle world, all tightly integrated and kept out of the rider's way in the name of huge, controllable power, the cutting edge in safety and sweet handling on wet or dry roads.

To say that the S1000RR features traction control, fly-by-wire throttle management, variable engine mapping or linked ABS braking seems woefully inadequate - BMW have integrated all these systems in a clever and rider-focused way. "Rain" mode, for example, still gives the rider access to a 150 horsepower, but puts traction control and ABS on a hair-trigger.

At the other end of the scale, "slick" mode delivers the full complement of horsepower, with the most direct and aggressive throttle response, while tuning the traction control to allow controlled sliding and power wheelies for up to 5 seconds on a lean under 20 degrees before the computer starts retarding the spark and altering the fuelling to get things under control. Grabbing the front brake in "slick" mode sends a proportion of braking force to the rear wheel as well to maximise braking stability - but then, if the rider applies the rear brake lever, the rear wheel ABS circuit is switched off so an experienced rider can lock up the back wheel and back the bike in to a corner on the racetrack.

Both the Dynamic Traction Control and ABS systems can be switched on and off at will - so presumably you'll be able to do burnouts on the S1000RR - an activity which has caused much mirth and many burned-out clutches when attempted on a linked-brake Honda.

The new BMW's amazing electronics are just one part of an overall package that seems set to deliver big-time on rideability, power, safety and giggle factor when it hits the showrooms before the end of 2009.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от Danislav Slavev » 04 Юни 2010, 21:17

От няколко години не карам шосейни мотори, и малко съм изостанал с новите тенденции но ми се струва, че чак такава сила е малко безсмислена по нормалните пътища, а и с това натовареното движение трябва да се кара много разумно. Много приятели вече си отидоха. Мир на праха им.............
The power is nothing without control!


Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.11.2009

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от batatanas » 09 Юни 2010, 0:04

Danislav Slavev написа:От няколко години не карам шосейни мотори, и малко съм изостанал с новите тенденции но ми се струва, че чак такава сила е малко безсмислена по нормалните пътища, а и с това натовареното движение трябва да се кара много разумно. ...

Да, ама обърни внимание, че тракшън контрола има 4 различни режима, също наличието на ABS и електронна газ. А и многото сила никога не е излишна, щото мощна машина можеш да я караш и по-лекичко, ама обратното - не става. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от BMW_RIDER » 09 Юни 2010, 9:29

batatanas написа:
Danislav Slavev написа:От няколко години не карам шосейни мотори, и малко съм изостанал с новите тенденции но ми се струва, че чак такава сила е малко безсмислена по нормалните пътища, а и с това натовареното движение трябва да се кара много разумно. ...

Да, ама обърни внимание, че тракшън контрола има 4 различни режима, също наличието на ABS и електронна газ. А и многото сила никога не е излишна, щото мощна машина можеш да я караш и по-лекичко, ама обратното - не става.
:mhihi:


Да де ама в случая допълнителната мощност е след 10 000 оборота, и наистина по нормалните пътища няма къде толкова да я ползваш. Този мотор наистина е мислен за ПИСТОВ защото си е за пистата.
А тракшън мракшън АБС и т.н. според мен усират един мотор ама щом така са си решили.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on


Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.11.2009

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от batatanas » 09 Юни 2010, 10:21

BMW_RIDER написа:...
Да де ама в случая допълнителната мощност е след 10 000 оборота, и наистина по нормалните пътища няма къде толкова да я ползваш. Този мотор наистина е мислен за ПИСТОВ защото си е за пистата.
А тракшън мракшън АБС и т.н. според мен усират един мотор ама щом така са си решили.

То при повечето пистови мотори пика на мощността е след тия обороти, така че това какъв довод е от тебе? И каква е тая 'допълнителна мощност'? :dunno:

За какво е мислен мотора знаят най-добре от БМВ, това което аз знам е, че е по шоу-румовете им на приемлива цена, а дали може да се кара по "нормални" пътища мисля, че трябва да кажат хора, които са го карали... По твоята логика повечето пистарки от средата-края на 90-те до сега не стават за каране по "нормални" пътища... :mhihi:

И последно, от поста на колегата нагоре:
Both the Dynamic Traction Control and ABS systems can be switched on and off at will... - ето какво са решили от БМВ. Не е лошо да четеш целите теми, преди да се изказваш така категорично, че мотора бил 'осран'.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от BMW_RIDER » 09 Юни 2010, 20:38

batatanas написа:
BMW_RIDER написа:...
Да де ама в случая допълнителната мощност е след 10 000 оборота, и наистина по нормалните пътища няма къде толкова да я ползваш. Този мотор наистина е мислен за ПИСТОВ защото си е за пистата.
А тракшън мракшън АБС и т.н. според мен усират един мотор ама щом така са си решили.

То при повечето пистови мотори пика на мощността е след тия обороти, така че това какъв довод е от тебе? И каква е тая 'допълнителна мощност'? :dunno:

За какво е мислен мотора знаят най-добре от БМВ, това което аз знам е, че е по шоу-румовете им на приемлива цена, а дали може да се кара по "нормални" пътища мисля, че трябва да кажат хора, които са го карали... По твоята логика повечето пистарки от средата-края на 90-те до сега не стават за каране по "нормални" пътища... :mhihi:

И последно, от поста на колегата нагоре:
Both the Dynamic Traction Control and ABS systems can be switched on and off at will... - ето какво са решили от БМВ. Не е лошо да четеш целите теми, преди да се изказваш така категорично, че мотора бил 'осран'.


Добре бе бате шефе само не ми се карай и не ми обянсявай. Я се върни на предишната страница дето си постнал една дино графика и ше видиш ,че след 10, 11 хиляди оборота всички мотори освен БМВ-то почват да тъпкат на едно место - мощноста им става като хоризонтална линия. Това имам впредвид под "допълнителна мощност" ,че БМВто се усеща разлика след 10к оборота в сравнение с другите мотори, даже преди 10к ако се загледаш в същата графика ще видиш ,че даже е по слаб от тях. И плюс това пиковата мощност далеч не всичко. Въртящия момент е това което кара мотора да повдига предната гума към небето, него усещаш като завъртиш ръчката не пиковата мощност.

И хубаво ми правиш забележка ,че не чета ма май и ти не четеш щото никаде не съм казал, че "нестава" за каране по нормалните пътища ми ,че просто няма нужда от толкова мощност особено във високи обороти в града.

Пък за абс и тракшъна знам ,че може да се маха, ама все пак по друг начин караш като знаеш ,че вобще ги няма, с тях се губи малко от нефилтрираното удоволствие и "лудоста" на моторите. Като знам, че мощноста минава през един куп компютри и тракшъни и тем подобни "протези" някак си тъпо, просто на мен не ми се връзва с философията на моторите, и пак казвам ЗНАМ,че могат да се махат, но просто не е същото като вобще ги няма, пък и колкото и да е малко това АБСа са си 3 кг баш в предницата на мотора... ама как викаш ти "които са го карали" те знаят....
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on


Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.11.2009

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от batatanas » 09 Юни 2010, 21:54

Що си решил. че ти се карам, не знам... :dunno:

Въртящите моменти на отделните мотори не са дадени, така че не мога да коментирам, но съм сигурен, че БМВ-то не отстъпва и по този показател и става толкова за градско каране, колкото и останалите. Това за 'градското' не го беше споменал в предишния си пост, а само за пътищата, но да не издребняваме. Пак казвам, не знам какво си чел от темата, но в едно от клипчетата се обяснява горе-долу подробно за тракшъна и се набляга, че има 4 режима, точно за да е караем мотора и в дъжд, и на нормални пътища и на писта (последния 4-ти "състезателен" режим на тракшъна, който позволява дори поднасяне на задната гума в завоите за корекция на траекторията). И точно тази спортна електроника, както и взаимстването на shift assist технологията от Формула 1 БМВ булидите, прави мотора изключително бърз. И точно заради shift-assist-а мотора може да включва предавки надолу и в завой (!) без да има нужда от изравняване на обороти (от което се губи време) и без да блокира задната гума, заради прецизния АБС може да се спира до и в самия апекс на завоя и т.н. А това, нали се сещаш, че ще позволи много по-късно спиране в завоя и ще минимизира риска от high side.

Да изключиш тралшъна и ABS-а при този мотор вероятно означава същото както и при М-ките... все едно, че просто ги няма и все едно, че не са монтирани. Не знам защо си решил, че като са изключени не е същото?!? Това да не е мерц Ай Ем Гей, дето електрониката винаги се намесва до определена степен? И защо си решил, че EML технологията е по-лоша от жилото на газта?!? Точно обратното е, братле.

И последно, не знам къде е разположена ABS помпата, но съм сигурен, че е разположена така в мотора, че да допринася за максимално добър баланс.

И не се кахъри, тука си коментираме общо-взето 'въздушно', дано някой да го кара в скоро време и да каже как е реално. :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от [FF]GODFLESH » 09 Юни 2010, 23:57

пичове стига спорове,а как ще коментирате че всеки тестващ казва че мотора го чувства като 600 кубиков на хендлинг и килограми
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."


Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.11.2009

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от batatanas » 10 Юни 2010, 0:15

то за това няма коментар, освен :shock: :shock: :shock: и :yes: :yes: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от eraziel » 10 Юни 2010, 17:47

Всъщност и ABS'a и DTC'то са опшънъл екстрас, така че който иска да ги няма - просто не ги поръчва, хем и пари ще спести...

Така че т'ва е изключително изпразнен от съдържание довод ...
Иначе чакаме да го видим по шампионатите и стискаме палци :angel: :angel: :angel:
In Ban We Trust!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от Делян » 10 Юни 2010, 22:16

хехе то цял свят го призна за най-добрия мотоциклет в момента,тука топлата вода на кусурите му търсим

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от Breyton » 15 Юни 2010, 15:40

batatanas написа:
И точно тази спортна електроника, както и взаимстването на shift assist технологията от Формула 1 БМВ булидите, прави мотора изключително бърз. И точно заради shift-assist-а мотора може да включва предавки надолу и в завой (!) без да има нужда от изравняване на обороти (от което се губи време) и без да блокира задната гума, заради прецизния АБС може да се спира до и в самия апекс на завоя и т.н. А това, нали се сещаш, че ще позволи много по-късно спиране в завоя и ще минимизира риска от high side.



Никой уважаващ себе си моторист не превключва на по-ниска предавка в завой тъй като се разбалансира цялото окачване на мотоциклета.Превключването на предавките става преди завоя когато мотора е в режим на спиране.Така че екстрата за т.нар. Down shifting е безмислена.В случая shift assist-а или както е познат като short shifter в моторджийските среди помага само при стартове на 400м и на писта.
АБС-а не може да помогне да спираш до самия апекс тъй като при спиране е трудно да наклониш мотора.При леко натискане на спирачката АБС-а е ненужен.
High side се получава когато след приплъзване на задната гума тя зацепи изведнъж и мотора катапултира моториста.Това се получава в завой при подадена газ повече от необходимото при което АБС-а също няма никаква роля.

Това от което може да те спаси АБС-а е по скоро Low Side.
Факт е обаче че този мотор е сред най-добрите в клас 1000 и е най-добрия пистив мотор произвеждан от БМВ досега.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от eraziel » 17 Юни 2010, 12:05

Shift assist-a синхронизира оборотите, коет' шорт шифтъра не мисля, че го прави ... :winky:
In Ban We Trust!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...

Мнение от Breyton » 17 Юни 2010, 17:30

Вярно е.Обикновенните шорт шифтъри прекъсват само захранването на бобините.Четох обаче в S1000 форума че малко мудно ставало превключването и не било толкова добро за писта.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook