Вибрации на купето след 100км/ч

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: f31, 320D
Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)

Re: Вибрации на купето след 100км/ч

Мнение от ckrumov » 07 Юни 2010, 0:41

По принцип тресенето при високи скорости / над 80 км в час / почти сигурно е от гуми и/или джанти. По- добре ако на едно място ви уверяват, че са балансирани и всичко е ок, да отидете на 2-ри баланс на друга машина дори, преди да почнете да търсите проблема другаде.
Иначе ако тампоните на носачите не са ок, по- скоро колата ще тресе при спиране.
Колкото до кормилната рейка, тя се усеща по паветата като чукане / все едно е има заминал тампон или шарнир/. Защо да влияе при висока скорост по равен път не мога да си обясня?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 13.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нормално

Re:

Мнение от scipo » 08 Юни 2010, 22:14

absix написа:Аз като го имах тоя проблем направо я смених, тя беше малко над 100 кинта...


колега това съм почти 100% сигурен, че е накрайник на рейката, защото рециклирането струва около 300 кинта ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Re: Вибрации на купето след 100км/ч

Мнение от Wolfen » 08 Юни 2010, 22:42

как успяхте да изровите тая тема от 2008 година :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 13.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нормално

Re: Вибрации на купето след 100км/ч

Мнение от scipo » 08 Юни 2010, 22:51

хахаха еми аз прочетох мненията но не съм видял от кога е :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.05.2013
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: E46 Compact
Детайли за колата: 320td

Re: Вибрации на купето след 100км/ч

Мнение от GeorGiStakow » 30 Май 2015, 0:20

Здравейте, знам че темата е стара но и аз в момента имам същият проблем, вибрации по цялото купе и волана започващи след 120-130 ... на 160 вече не се търпи, усещането е че автомобилът ще се разглоби всеки момент, проблемът се появи на скоро но не мога да разбера след смяната на дисковете или смяната на гумите.. :confused: сложих оригиналните style44 със 17" PIRELI P-ZERO като дота на гумите е 2011год.,момчето от което ги купих ги е съхранявало добре, бяха във сух гараж в който са преседели над 2 години (по негови думи) и каза че никога не е имал проблеми със тях!Гумите съм ги балансирал 3 пъти до момента, но гумаджията ми казва че са ок, равномерно изтъркани и не са криви, според него единственото което не можем да хванем с машината (и като цяло) е ако съвсем леко се е отлепил вътрешен плат на гумата от скачане в дупка, и това да допринася за евентуално подскачане и тресене...но това е само хипотеза! До колкото си спомням със зимните гуми нямах подобен проблем, карал съм колата със 200 със зимните и не съм усещал каквито и да е вибрации :| .. но тогава бях и със старите дискове!
Работата е там че летните гуми ги сложих преди 2 месеца, но през тези 2 месеца съм шофирал единствено в града и както се сещате не съм карал с над 100 :lol: ...и нямам наблюдения да е вибрирала, сега преди 2-седмици смених и 4-те спирачни диска, като ги взех втора употреба от познат който вкарва ударени коли, дисковете нямаха дори минимален ръб,само малко ръжда .. сложих ги като купих и нови накладки TRV ..първоначално имаше силна вибрация на волана след 70км/ч но свалих предните и ги дадох на познат стругар да ги мине на струг, след обработката ги монтирах отново и вече нямаше каквито и да е натрисани, обаче сега има едно грънголене, не знам точно как да го обясня като бибрации,тропане-слабо но на къси интервали,все едно ви се включил ABS-а но на по-дълги интервали.. като ги натискам след 120км/ч може би трябва да обработя и задните :conf: ... идеята е следната , преди 4-5 дена бях на абитюрентски балове във Варна и карах по-бързичко, на новата магистрала след Стара Загора асвалта е нов и мазен и се усеща всичко,та точно през тази цялата магистрала беше АД !!! през цялото време имах вибрация която се усещаше след120-до кум 140 беше поносима..но след 140-150..160 колата вече така вибрираше че не се караше и бях длъжен да я държа около 130 УЖАС!!!.. и това през цялата магистрала :kuku:

Въпросът ми е следният:
възможна ли е тази вибрация да е от дисковете или да търся проблема във гумите и джантите?!

Окачването не го коментирам понеже съм сигурен във него, всичко съм прегледал! Има само един скъсан тампон на диференциала който се намира отзад в близост до задната броня, но ми казаха че не може да е от него!

Помагайте!
:dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 19.09.2012
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: ШЕ 330d (manual)
Мечтае да кара: bmw f10 m5
Детайли за колата: M-packet Mtech 1

Re: Вибрации на купето след 100км/ч

Мнение от SlipX » 03 Юни 2015, 20:31

Почти съм сигурен, че ще е от гумите. Особено като написа, че са стояли 2 години. А и по написаното, единствено те не са сигурни, казваш че останалите неща са ревизирани.
Изображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook