Индикация за изгоряла крушка при работещи

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от Sesko » 08 Юни 2010, 9:32

Искаш да кажеш да си сложа датчиците за наклона ли и тогава да прекодирам ЛЦМ-а :roll: ?
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от badsharki » 08 Юни 2010, 10:26

Sesko написа:Искаш да кажеш да си сложа датчиците за наклона ли и тогава да прекодирам ЛЦМ-а :roll: ?

Да. :yes:
Само не съм сигурен дали не трябваше и ЛСМ-а ти да е за Auto LWR. :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от Sesko » 08 Юни 2010, 11:54

badsharki написа:
Sesko написа:Искаш да кажеш да си сложа датчиците за наклона ли и тогава да прекодирам ЛЦМ-а :roll: ?

Да. :yes:
Само не съм сигурен дали не трябваше и ЛСМ-а ти да е за Auto LWR. :dunno:

Мдаа и ЛЦМ-а трябва да е такъв ама като се прекодира не става ли все едно е такъв :mhihi: :mhihi: .
Четох една тема , в която Пресли е писал нещо от рода на махане на check и cold check и така както си го обяснявам аз е чек при изгасени фарове и чек при светнати. Ако махна колд чека дали няма да се оправи проблема щото при светнати фарове я няма грешката :roll: .
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от mad_presley » 08 Юни 2010, 12:04

Нищо подобно @Sesko!
Ако си сложил LCM за ксенон никога няма да имаш регулиране на фаровете, освен ако нямаш LWR модул, датчици на носачите и един куп кабеляци. Тогава и само тогава можеш да пуснеш ретрофит за ксенон.

Ако на LCM-а ти не пише, че е за ксенон (LWR Only), тогава си го прекодираш само за колата и караш.

Изгоряла крушка ти показва, защото или ксенона ти е прекалено китайски или някоя крушка тръгва да си заминава. При теб решенията са две: или си купуваш ксенон, който да не ти изписва изгоряла крушка или да махнеш чека за късите.

В никакъв случай не се опитвай да пуснеш ретрофит за ксенон както си сега в момента, защото после не можеш да си върнеш ръчното регулиране на фаровете.Може, но е голяма играчка и ако оакаш нещо, като идваш към Варна ще го оправим :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от Sesko » 08 Юни 2010, 14:16

Малко по малко взе да ми става ясно , то че ЛЦМ-а не е LWR не е , това ясно , щото оригинално колата е била без ксенон. Крушките едната е Osram едната е
Филипс и някоя от двете не си спомням коя май ще си ходи вече , щото взе да свети по червеникаво. Като сложа други крушки неоригинални , които са добре пак изписва грешка :dunno: . Че няма да се занимавам с модули , кабеляци и т.н тва е ясно. И за прекодирането разбрах - spacepl ми каза кво ще стане ако я прекодирам за ксенон :mhihi: . Сега имам под ръка 2 оригинални крушки от стария ксенон Филипс и мисля да пробвам с тях. Пресли би ли обяснил това , което съм написал в предното мнение за check и cold check.
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от im0tep » 08 Юни 2010, 15:03

Сложи си ксенон с вградени залъгалки в баласта.Аз си сложих такъв за 85 лв. от http://www.Topspeed.bg взех и нямам никакъв проблем с чека-а.Търси си ксенон с Electric Gear Control .Когато слагах моя, Пресли ме посъветва да взема такъв и съм доволен :yes:

П.П: Ето от такъв си взех аз .От 110лв. ми го дадоха на 85лв.,явно беше на промоция някаква.Може и сега да е така.Пробвай :yes: http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1829

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от Sesko » 08 Юни 2010, 15:35

im0tep написа:Сложи си ксенон с вградени залъгалки в баласта.Аз си сложих такъв за 85 лв. от http://www.Topspeed.bg взех и нямам никакъв проблем с чека-а.Търси си ксенон с Electric Gear Control .Когато слагах моя, Пресли ме посъветва да взема такъв и съм доволен :yes:

П.П: Ето от такъв си взех аз .От 110лв. ми го дадоха на 85лв.,явно беше на промоция някаква.Може и сега да е така.Пробвай :yes: http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1829

Мерси колега за инфото ама забравих да кажа , че баластите са оригинал на БМВ , освен едната крушка както писах по горе , че е Осрам. Мисля да пробвам първо с хубави крушки пък да видим :paranoid: .
Изображение
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от Ilko Ivanov » 08 Юни 2010, 21:31

Крушката не е от значение каква ще е ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от hamann25 » 08 Юни 2010, 23:07

Защо не сложиш едни залагалки и даси решиш проблема мисля че бяха по 6-7лв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от cls6666 » 09 Юни 2010, 7:09

аз бях си правил от кондензатори ,ама после изключих чека и ги махнах ,сега всичко е сток
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи

Мнение от Sesko » 09 Юни 2010, 10:50

ivanov 530d написа:Крушката не е от значение каква ще е ;)

Е нали Пресли казва , че може да е от тях :roll: , или от китайски ксенон , пък той си е оригинал ... В крайна сметка май или ще си карам така или ще махна чека на късите , друга начин като гледам няма , ама все пак ми е интересно защо дава грешка , различно напрежение ли дават тия баласти :paranoid: , за разлика от оригинал ксенона преди фейса :paranoid: :conf:
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook