ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
Здравейте на всички!
Първо искам да ви кажа че поста е доста дълъг въпреки че се опитах да е в кратък вид,но мисля че е по-добре да загубите 15мин да го прочетете от колкото да изгубите един куп ПАРИ!!!Вие избирате!
Тоя пост го пускам за да споделя и предпазя колкото се може повече хора от така прехваления майстор-БОГ на митсубишитата (както той се нарича)а и на други марки автомобили във Варна.Казва се Красимир а сервиза му „Само за маняци” на кръстовището на бул.Цар Освободител и Христо Смирненски където има една изоставена бензиностанция.
И така всичко започна след като прочетох положителни отзиви от раздела „сервизи” във форума на мицубиши.Отидох при него да погледне колата тъй като разхода и беше доста,каза ми остави я тук като и направя диагностика ще ти се обадя да ти кажа от какво е.Обаждане не последва-ходих до сервиза в края на другия ден и резултата-„Трябва да отваряме двигателя,счупени водачи съм сигурен че има,прегорели клапани поне 2бр”.Обясни ми че затова пуши и гори много.Питах го първо дали наистина ще може да я оправи и дали е ремонтирал тоя двигател(щото ми е дошло до гуша от майстори тука) друг път 2000куб GTI 16клапанa,147к.с.,както и какви пари ще струва цялата интервенция с труда и частите.Пресметна и ми казаха към 500-550лв и дава гаранция 30 000км.След 2 седмици му оставих колата и му казах:”човек не я бързам просто искам да стане както трябва”!
Лицето Красимир в началото беше много отзивчив и сладкодумен,до момента в който си оставих колата.През цялото време ми обесняваше колко е коректен и как всички са му приятели които са идвали при него.Бях се разбрал с него като започнат да свалят главата да ми се обади и да се обедя с очите си какъв е проблема.Минаха няколко дена-нищо!
Реших на 4-тия ден да отида и да видя какво става с колицата.Влязох и ги попитах дали са я почнали,колата беше разглобена и главата я нямаше.Попитах защо не ми е звъннал да видя главата както се бяхме разбрали-отговора мисля се досещате какъв беше(!!!изгубихме ти номера!!!) :icon_doh: .После започнаха обесненията,колко зле е била цялата глава,била пукната,клапаните като ги хванел отдолу и мърдали в леглата и т.н.,но щели да я оправят.!!.Попитах за колко пари още става дума,да знам дали има смисъл да я правя изобщо колата.Отговори ми че там дето ги правили издават фактура и ще ми я покажел(!!!ще кажеш че не може да им каже да напишат и 1000лв!!!!).
Струваше 348лв ремонта на главата.
Общо взето ме постави пред свършен факт без да ме попита мога ли да си позволя такъв ремонт или не!!! Казах му че искам всички стари части да ми ги събере в една торбичка след ремонта-каза че няма проблем.10 дена колата стоя в сервиза.Когата ми звъннаха че била готова(УЖ),отидох и попитах колко е цялата сметка Изкараха ми фактура от почти 1300лв,след което бях потресен и попитах какво толкова са и правили че цената да няма нищо общо с договореното предварително.
Обясниха ми че са сменяли по двигателя сигменти, лагери,масло,свещи,почиствали са дюзи,както и че са и сипали 50лв бензин(незнам защо след като имаше достатъчно в нея) :все неща за които сме нямали никаква уговорка.Нито една от сменените части не ми върнаха............. :icon_censored:
Въпреки всичко си казах добре-стига повече да не се отваря тоя двигател и с надеждата че ще реже асфалта.
Когато се качихме в колата да я пробваме видях че е карана 120км(тъй като си бях записал на колко я оставям в сервиза)както и да е;еуфорията от това дали е станала както трябва ме накара да пренебрегна и това;колата вървеше но имаше ужасни вибрации в купето след 3000 оборота,все едно има скъсани тампони или нещо стърже в купето.Държа да отбележа че въпреки че е доста стара колата от както я карам вътре вубрации е нямала и такива звуции като на каруца.Направи ми впечатление че на празен ход си мени оборотите и изгасва от време на време( и това и беше чуждо до тоя момент),двигателя на празен ход работеше неравномерно и се тресеше.Попитах го защо така работи тая кола след ремонт най-вече.Бога ми обясни че е МАП сензора,трябва да се смени и ми показа един клапан(после разбрах че моята няма МАП сензор,ама вече бях гризнал дръвцето).Казах си тоя сигурно на това вика МАП,отидох до една морга намерих същия сложих го на колата но никаква промяна,а през следващите 2 седмици в които търсех тоя клапан бензина все едно изтичаше през резервоара.!!Тогава се светнах че може да не са зецепили валовете както трябва!!Връщам се при него и му показвам за 130 км че резервоара ми е една трета надолу след като го бях напълнил до горе и че съм сменил това което ми показа и колата още не става за експлоатация.БОГ КРАСИ ми отговори че нищо не можел да направи повече по тая кола.Питах го ремъците сигурен ли е че зацепил както трябва,а той почна да ми се тръшка като жена как 100 пъти е зацепвал на тоя двигател и не може да е объркал,ако съм искал да съм му платил да ми покажел че всичко е наред там.Вече ми беше минала еуфорията от ремонта и че всичко ще е наред,и ми стана ясно тоя какъв ДОЛЕН ИЗМЕКЯР е,и си представих как ми е сменил сигментите и лагерите и т.н.!Другото което го попитах тогава е как така са ми сменили маслото и като го измерих беше под минимума-последва тъп поглед и мълчание. Попитах го още веднъж ще ми оправиш ли колата както ни е уговорката или не???БОГа категорично отказа и ми обърна гръб!Ей това е коректност,нали взе парите вече!
ИМа ОЩЕ като си взех колата-двигателя висеше(долния тампон не беше закачен),върнах се в сервиза ама него го нямаше тогава поисках да ми дадат оригиналния болт аз ще си го сложа(само и само да не ми докосват повече колата)обясниха ми че са го изгубили :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: .Тогава почнах да се моля дано да не са изгубили половината части от двигателя или да са забравили да ги сложат
.Липсваха и други болчета ама да не изпадам в такива детайли да не си помилите че издребнявам.
Всичко приключи с гасненето на двигателя и прекъсването когато ми презацепиха ремъците,имаше разминаване с един зъб на валовете горе,долу не успях да видя каква е хавата;както с много загубено време и 1500лв назад!!
Едно момче от форума ме предупреди да не ходя при тоя,аз не го послушах и ме нае....във въздуха ,тъй като четох само положителни мнения за тоя.
Така че някой прехвален майстор като ви изпляска като мен,моля да споделяйте във форума и отрицателни мнения за да ни гърбят възможно най-малко!!!Не казвам че всички са измекяри и некадърници но във Варна аз явно само на такива попадам!!Добре ми казвахте да тръгвам към Пловдив или София-да я бях дърпал до там по-евтино щеше да ми излезе и по малко време и нерви щях да загубя.
КОРЕКТНО ЛИ Е СПОРЕД ВАС ОТНОШЕНИЕТО НА БОГ КРАСИМИР В СЛУЧАЯ?
П.П ТЕмата съм я копирал от форума на митцубиши.Благодаря за вниманието!!
Първо искам да ви кажа че поста е доста дълъг въпреки че се опитах да е в кратък вид,но мисля че е по-добре да загубите 15мин да го прочетете от колкото да изгубите един куп ПАРИ!!!Вие избирате!
Тоя пост го пускам за да споделя и предпазя колкото се може повече хора от така прехваления майстор-БОГ на митсубишитата (както той се нарича)а и на други марки автомобили във Варна.Казва се Красимир а сервиза му „Само за маняци” на кръстовището на бул.Цар Освободител и Христо Смирненски където има една изоставена бензиностанция.
И така всичко започна след като прочетох положителни отзиви от раздела „сервизи” във форума на мицубиши.Отидох при него да погледне колата тъй като разхода и беше доста,каза ми остави я тук като и направя диагностика ще ти се обадя да ти кажа от какво е.Обаждане не последва-ходих до сервиза в края на другия ден и резултата-„Трябва да отваряме двигателя,счупени водачи съм сигурен че има,прегорели клапани поне 2бр”.Обясни ми че затова пуши и гори много.Питах го първо дали наистина ще може да я оправи и дали е ремонтирал тоя двигател(щото ми е дошло до гуша от майстори тука) друг път 2000куб GTI 16клапанa,147к.с.,както и какви пари ще струва цялата интервенция с труда и частите.Пресметна и ми казаха към 500-550лв и дава гаранция 30 000км.След 2 седмици му оставих колата и му казах:”човек не я бързам просто искам да стане както трябва”!
Лицето Красимир в началото беше много отзивчив и сладкодумен,до момента в който си оставих колата.През цялото време ми обесняваше колко е коректен и как всички са му приятели които са идвали при него.Бях се разбрал с него като започнат да свалят главата да ми се обади и да се обедя с очите си какъв е проблема.Минаха няколко дена-нищо!
Реших на 4-тия ден да отида и да видя какво става с колицата.Влязох и ги попитах дали са я почнали,колата беше разглобена и главата я нямаше.Попитах защо не ми е звъннал да видя главата както се бяхме разбрали-отговора мисля се досещате какъв беше(!!!изгубихме ти номера!!!) :icon_doh: .После започнаха обесненията,колко зле е била цялата глава,била пукната,клапаните като ги хванел отдолу и мърдали в леглата и т.н.,но щели да я оправят.!!.Попитах за колко пари още става дума,да знам дали има смисъл да я правя изобщо колата.Отговори ми че там дето ги правили издават фактура и ще ми я покажел(!!!ще кажеш че не може да им каже да напишат и 1000лв!!!!).
Струваше 348лв ремонта на главата.
Общо взето ме постави пред свършен факт без да ме попита мога ли да си позволя такъв ремонт или не!!! Казах му че искам всички стари части да ми ги събере в една торбичка след ремонта-каза че няма проблем.10 дена колата стоя в сервиза.Когата ми звъннаха че била готова(УЖ),отидох и попитах колко е цялата сметка Изкараха ми фактура от почти 1300лв,след което бях потресен и попитах какво толкова са и правили че цената да няма нищо общо с договореното предварително.
Обясниха ми че са сменяли по двигателя сигменти, лагери,масло,свещи,почиствали са дюзи,както и че са и сипали 50лв бензин(незнам защо след като имаше достатъчно в нея) :все неща за които сме нямали никаква уговорка.Нито една от сменените части не ми върнаха............. :icon_censored:
Въпреки всичко си казах добре-стига повече да не се отваря тоя двигател и с надеждата че ще реже асфалта.
Когато се качихме в колата да я пробваме видях че е карана 120км(тъй като си бях записал на колко я оставям в сервиза)както и да е;еуфорията от това дали е станала както трябва ме накара да пренебрегна и това;колата вървеше но имаше ужасни вибрации в купето след 3000 оборота,все едно има скъсани тампони или нещо стърже в купето.Държа да отбележа че въпреки че е доста стара колата от както я карам вътре вубрации е нямала и такива звуции като на каруца.Направи ми впечатление че на празен ход си мени оборотите и изгасва от време на време( и това и беше чуждо до тоя момент),двигателя на празен ход работеше неравномерно и се тресеше.Попитах го защо така работи тая кола след ремонт най-вече.Бога ми обясни че е МАП сензора,трябва да се смени и ми показа един клапан(после разбрах че моята няма МАП сензор,ама вече бях гризнал дръвцето).Казах си тоя сигурно на това вика МАП,отидох до една морга намерих същия сложих го на колата но никаква промяна,а през следващите 2 седмици в които търсех тоя клапан бензина все едно изтичаше през резервоара.!!Тогава се светнах че може да не са зецепили валовете както трябва!!Връщам се при него и му показвам за 130 км че резервоара ми е една трета надолу след като го бях напълнил до горе и че съм сменил това което ми показа и колата още не става за експлоатация.БОГ КРАСИ ми отговори че нищо не можел да направи повече по тая кола.Питах го ремъците сигурен ли е че зацепил както трябва,а той почна да ми се тръшка като жена как 100 пъти е зацепвал на тоя двигател и не може да е объркал,ако съм искал да съм му платил да ми покажел че всичко е наред там.Вече ми беше минала еуфорията от ремонта и че всичко ще е наред,и ми стана ясно тоя какъв ДОЛЕН ИЗМЕКЯР е,и си представих как ми е сменил сигментите и лагерите и т.н.!Другото което го попитах тогава е как така са ми сменили маслото и като го измерих беше под минимума-последва тъп поглед и мълчание. Попитах го още веднъж ще ми оправиш ли колата както ни е уговорката или не???БОГа категорично отказа и ми обърна гръб!Ей това е коректност,нали взе парите вече!
ИМа ОЩЕ като си взех колата-двигателя висеше(долния тампон не беше закачен),върнах се в сервиза ама него го нямаше тогава поисках да ми дадат оригиналния болт аз ще си го сложа(само и само да не ми докосват повече колата)обясниха ми че са го изгубили :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: .Тогава почнах да се моля дано да не са изгубили половината части от двигателя или да са забравили да ги сложат

Всичко приключи с гасненето на двигателя и прекъсването когато ми презацепиха ремъците,имаше разминаване с един зъб на валовете горе,долу не успях да видя каква е хавата;както с много загубено време и 1500лв назад!!
Едно момче от форума ме предупреди да не ходя при тоя,аз не го послушах и ме нае....във въздуха ,тъй като четох само положителни мнения за тоя.
Така че някой прехвален майстор като ви изпляска като мен,моля да споделяйте във форума и отрицателни мнения за да ни гърбят възможно най-малко!!!Не казвам че всички са измекяри и некадърници но във Варна аз явно само на такива попадам!!Добре ми казвахте да тръгвам към Пловдив или София-да я бях дърпал до там по-евтино щеше да ми излезе и по малко време и нерви щях да загубя.
КОРЕКТНО ЛИ Е СПОРЕД ВАС ОТНОШЕНИЕТО НА БОГ КРАСИМИР В СЛУЧАЯ?
П.П ТЕмата съм я копирал от форума на митцубиши.Благодаря за вниманието!!
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
Този не БОГ ами Сатана или Дявол трябва да му викат...баси изрудите.Сигурно всеки е минавал през подобни майстори както и аз но тоз бая ти е бръкнал в джоба 


- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
там съм виждал до м50 със свален капак на клапаните да се пясъкоструи един бус,че бат краси и боядисва.
а негова реплика е-по двигателите нямам тайни,всичко мога и затова си се занимавам с тенекеджийство и боя.
а какви работеха там-на датчика на кол вал,пита дали е запалителна бобина,друг не къпан от седмица,мирише на чесън пере всичко с чука,трети се чуди главата на двигателя на фиат как да я сложи....
а негова реплика е-по двигателите нямам тайни,всичко мога и затова си се занимавам с тенекеджийство и боя.
а какви работеха там-на датчика на кол вал,пита дали е запалителна бобина,друг не къпан от седмица,мирише на чесън пере всичко с чука,трети се чуди главата на двигателя на фиат как да я сложи....
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
Тоя гейй къде е
Че нещо не мога да се сетя
Пич ходи му набий едно в канчето на тоя
Бати пълно е с боклуци, аз затова ходя само при едни момчета или в BMW сервиз.
То не че и аз сега няма да сменям маховик сменен при Цоков сервиз до затвора
На 10 000 км. и вече трака яко, за съжаление тогава нямах време нито си купих маховика, нито стоях като го поставят и резултата 960 лв. назад + нов маховик и труд след 10 К км.



То не че и аз сега няма да сменям маховик сменен при Цоков сервиз до затвора

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
отсреща е омв.до този краси на изоставената бенз е една морга,после един двор със сервиз и фирма занимаваща се с метали...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- BMWgiunter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.08.2009
- Местоположение: Australia
- Пол: Мъж
- Кара: e31 850i ,f10 520d
- Мечтае да кара: Детско багерче
Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
Колега 97 % са такива майстори.. аз за това никога не съм си оставал колата в някакви гаражчета ,или долнопробни сервизи дето цял ден пият бира "майсторите" и са чудят какво да правят.За тези пари да беше я оставил в някой оторизиран сервиз където на 100 % ще ти свършат работа,иначе тези гаражните ще ти навлекат още толкова проблеми,най им е лесно да отворят двигатела и после когато отидеш при свършен факт да ти кажят .. "Си и*ало майката ,клапаните за нищо не стават ,сигменти ,сменихме още това и това..." .Я кажи къде се намира този БОГ Краси,за да го посетя аз някой ден...доволен ще остане... 



- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
що не му пратиш едни данъчни да го видят колко легално работи 

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
легален е,тя жена му върти тази част.ама както е нормално в бг,има ли жена в този бизнес,още повече става батак работата 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
едва ли е съвсем законен, колегата сигурно има и касова бележка или фактура за извършения ремонт ... винаги може една постановка да се направи 

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
Платих в еуфорията,а и ме баламоса че оборотите се менят от МАП сензора,а такъв сензор не се намира как да е.
И аз съм си заебане,но онзи е за убиване.Аз парите че няма да си ги върна ЯСНО,но тоя БОГ няма да си върне клиентите и тогава ще пита къде серът гладните.И да жена му върти счетоводните дела и вдига любезно рамене и се чуди как да те баламоса с цените за частите.
И аз съм си заебане,но онзи е за убиване.Аз парите че няма да си ги върна ЯСНО,но тоя БОГ няма да си върне клиентите и тогава ще пита къде серът гладните.И да жена му върти счетоводните дела и вдига любезно рамене и се чуди как да те баламоса с цените за частите.
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
Колега,направо съм потресен от тази история...Леле как може да има такива хора,затова си правя колата сам,каквото не ми е ясно питам,съвети и т.н....Опасна работа е в такива сервизи,бачкам през лятото в такъв и знам по колко бръснат за смяна на масло и накладки примерно,ама какво да правя като няма друг начин...


Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
Тя темата от преди месец, ама , така ли нямате сдружение на Митсубиши форум или на Японските... да идете и да му спретнете един "купон" на тоя разбирач пред сервиза ??? баси наглеца.. 120 км навъртял ?? да не да е разработвал колата нещо ?? или е ходил на село през ВиКендЪ ?
Само бой ги оправя тия цървули гладни...
Само бой ги оправя тия цървули гладни...

Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
Най-лошото е че е карал при неправилно зацепени валове и отделно двигателят е бил дебалансиран,и едното му майсторче отделно разбрах че е карало и няма да се учудя ако е ходило на гонките под моста.
Във нашия форум бяха потресени от случката и единственото което последва е админа до го вкара в черния списък.
Във нашия форум бяха потресени от случката и единственото което последва е админа до го вкара в черния списък.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: ОДИСЕЯ С МАЙСТОР БОГ във ВАРНА!!!
аз затова обичам да им седя на главите на майсторите, за да не забравят нещо и да не ми карат колата за да си купуват части и консумативи за други клиенти, ама твойте "майстори" сигурно са я "разработвали"
120 километра, баси мошенниците, такива само бой ги оправя, като ти вземат парите, поне ремонта да е качествен, дано поне да не са прецакали нещо по мотора, дали и келешите

37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани