кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 2.04.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
Мечтае да кара: пак Е38

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от bobeca111 » 05 Юни 2010, 21:56

Щото пък пичове,ок -друга кола или друг мотор?!Друга кола ама там пак сложи и -аиде нотариуси,,ама айде плати и данъка,айде после регистрирай новата,аиде прехвърли и нея,айде гражданска.Само тея разходи станаха колкото половината ремонт.И пак с новата почваш от А и Б. А старата до сега не си я карал на доизживяване,нали.Правил си малки неща,това-онова...поддържал си я.Абе една малко шибана ситуация става.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 2.04.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
Мечтае да кара: пак Е38

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от bobeca111 » 05 Юни 2010, 22:04

оо не бе брадъре за кви зависти за кви неща ми говориш.За съвсем друго нещо става дума тук,325 имах преди 3години,за кво да завиждам...то да не е сувалката дискавъри,много моля.Е класата е 320,бенз повярвай тя компенсира леко дупката в душата ми от загубата на заватното може би според теб 2.5 :lol: Темата тук е друга.Да се захванеш ли да си правиш мотора или да си търсиш друг....при положение че си харесваш автомобила,и си се грижил за него.ОК?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: РВ

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от Pei4 » 05 Юни 2010, 22:48

Колеги питаме, защото малко или не си знаем колите и не ни се разделя с тях, защото ако сметнем колко пари са наляти в тях, но за нас те са безцени. Ако взема друга кола като почне филма да се направи една ревизия на предницата и другите проблеми на е34, нали се сещате че цената и може да стане двойна от която сме е взели. :mrgreen:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от BULL3T » 06 Юни 2010, 0:07

bobeca111 написа:оо не бе брадъре за кви зависти за кви неща ми говориш.За съвсем друго нещо става дума тук,325 имах преди 3години,за кво да завиждам...то да не е сувалката дискавъри,много моля.Е класата е 320,бенз повярвай тя компенсира леко дупката в душата ми от загубата на заватното може би според теб 2.5 :lol: Темата тук е друга.Да се захванеш ли да си правиш мотора или да си търсиш друг....при положение че си харесваш автомобила,и си се грижил за него.ОК?


Колега нищо към теб не съм имал към колегата 2бар,щото за пореден път се прави на интересен,как едва ли не б20 е по-добре от б25...

Иначе сега като се замисля,основен ремонт със всичко на м50 излиза над 2 бона,ако се прави качествено с оригинални части.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 2.04.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
Мечтае да кара: пак Е38

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от bobeca111 » 06 Юни 2010, 0:11

аха сорка брат тогава не съм те разбрал ;) Значи реално ако е така както казваш,няма смисъл да се отваря,а направо нов!Ми благодар на всички за мненията,общо взето май се препокрива с моето.....макар че никак не ми се искаше да е така!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от @2bar » 06 Юни 2010, 0:12

BULL3T написа:
@2bar написа:1500 само за мотор :kuku: вижда ми се доста скъпо.


Ама пич никой не те кара да си слагаш б25,като толко много се кефиш на куцата си 20ка карай си я,никой не иска от теб да си слагаш 25ца.

п.п. нищо лично ама почвам да подозирам че завиждаш на всички с б25,щото ти не си успял да си вземеш такъв,цената на читава 25ца е 1500 лв.

Ако Злтания не го слушаме за тоя мотор не знам кой друг да слушаме...

Цена за ремонт със сегменти сервизиране на глава верига ролки ремъци и всичко над 1500 лв, само частите са ти около 1000 лв а дали твоя майстор ще го направи читаво е друг въпрос,защото в 95% от случаите го правят НЕКАДЪРНО!


ами, Пич, гледай сега как стоят нещата (макар, че имам чувството, че малко си губя времето да ти обяснявам, по простата причина, че ми звучиш на някое 18 г. момченце, което преди малко е изгледало някоя серия на Бързи и яростни и е още надъхано от филма...но ще опитам да ти обясня):

Аз се радвам на всяка петица, без значение, колко голям или малък е мотора. Важното за мен, е колата да си е в оригинално състояние и наистина да са полагани гружи за нея. В същото време ми е пределно ясно, че точно този модел (е34) си има неговите проблеми, свързани с времето през което е бил проектиран, призвеждан и т.н. Не на последно място е и сервизното обслужване - отношението на БМВ към клиентите не е точно такова, каквото трябва да бъде.

Дали 2 или 2,5 литра, повярвай ми разлика няма. Каквото можеш да направиш с 2 литра, същото можеш да го направиш и с 2,5 литра. Така или иначе ограничението в града е 60км/ч. На магистралата повече зависи от това, какво имаш (или нямаш) в главата. Ок, с 2,5 литра ще стигнеш малко по - рано 200 км/ч. Дали ще ти стиска (или няма да има никой в кратуната ти) да ги подминеш, си е твой проблем. Всички коли в Германия са ограничени още в завода на 250км/ч, другото са изключения и то доста скъпи. Трябва да се отиде в оторизиран сервиз, да се махне огранието, вписва се в талона, после се минава през един голям филм за подходящите гуми, после с гаранции на колата, после със застраховката и т.н. С две думи, малко го правят.

Че съм завиждал на тези с 2,5 литра мотори......Боли ме оная работа, честно казано....Миналият месец си играх с предните спирачки само за идеята да минавам на вентилирани дискове. Като сложих калемчето - около 200 излезна цялата работа. Дали ще дам 200 само за идеята да са вентилирани дисковете или ще дам 200 за 2,5литра мотор, който определо ще е под 200 000 км и само ще извадя моя и ще сложа другият....разлика голяма не виждам.

Златният (без лоши чувства, да не вземе да се впрегне), защото трябва да го слушаме? Участвал е при проектирането на мотора,ли? И пак без лошо чувства - как точно даваш акъл и мнение по въпроси, на които хал хабер си нямаш? Преди известно време един пиклив мотор не можа да запалиш, днес обясняваш, кое колко струва? И ми обясняваш за майстора, който ще го прави? При положение, че аз сам си правя колата, а ти ходиш по майстори, как точно трябва да разбирам думите ти? Започни сам да си оправяш колата (не, че е голям кяр, ама поне малко ще се изцапаш, пък може и да вденеш нещо) и тогава давай мнение по въпроса.

@bobeca111,
най - накрая да стигна и до теб. Цялата фиеста за какво е? Само за това, че единият цилиндър имал по - малка "компресия"? И колко по - малко? Ако е много, ок, трябва да се отваря, но това не значи автоматично основен ремонт. Може и само клапан да е. За мен едно е ясно, гледаш да минеш по - тънко, ок. Така и трябва да е. Лично аз не виждам смисъл да се наливат пари в една кола, която няма някаква голяма стойност (М5 със сервизна книжка, или 6 степена кутия или нещо подобно). С две думи, за мен най - разумното решение е отваряш, гледаш и чак тогава взимаш решение. При положение, че можеш да вземеш мотор за 1500, много ясно, че по - добре да правиш (или по - скоро закърпиш положението). Не е необходимо да всичко да смениш. То е ясно, че който и мотор след 200 000 или 300 000 да отвориш, все е добре да смениш почти всичко, ама каква е идеята?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от BULL3T » 06 Юни 2010, 0:15

Pei4 написа:Колеги питаме, защото малко или не си знаем колите и не ни се разделя с тях, защото ако сметнем колко пари са наляти в тях, но за нас те са безцени. Ако взема друга кола като почне филма да се направи една ревизия на предницата и другите проблеми на е34, нали се сещате че цената и може да стане двойна от която сме е взели. :mrgreen:


Аз на новата ми 525ца съм сменил само едни тампони по окачването нищо друго,ама съм я взел от германия не от горубляне или италия,разликата е голяма,освен сервизиране нищо друго не съм и правил от както съм я взел а вече стана един месец и 2000 км каране,рано е още да се каже,но за сега всичко изглежда супер точно, вярно със регистрация и сервизиране ми излетяха още 1200 лв от джоба ама поне сега знам че имам кола която няма ръжда,има клима,кожа,м-окачване,м-пакет,хи фи музика,сд чейнджър,телефон и на всякъде ме питат от де намери толкова истинска е34ка,истината е че мераклиите намираме,аз я взех готова. Направете сметка сега колко пари ще вкарате в една гола 520ка ако трябва да оправите всички неща които изписах че има мойта. Не си мислете че не съм минал по вашия път,напротив и аз така виках колко пари налях в старата ми е34ка как ще си взема друга,да ама в крайна сметка дойдох на това дережде че си взех друга. Всеки човек които е минал по този път ще ви каже,вземете си готова и перфектна е34ка от немция. това моя съве и колегите ЗЛАТЕН и 6inline например ще се съгласят с мен.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от Stoqnov_ » 06 Юни 2010, 1:53

Колега бобец111, след като се зачетох в изписаното до тук се чудя- ти изобщо знаеш ли какво му е на твоя мотор??? Мога да помогна, но има ли нужда? На тези въпроси почти всеки си е отговарял много пъти, но основният въпрос е какво и има на твоята кола. Че тогава някой да каже-тва струва толкова-другото и то-толкова и теглим чертата- равно с нов мотор........ Помисли над думите ми брато, тва с цилиндрите звучи някак........ Ми аз правих още преди 4 години двигател за няма и 300 лв., и не е спрял..... и никой не знае кога ще спре. А на колегата divvakka не му стигнаха два бона... в сервиз на Бош. Не карай колегите да гадаят какво е състоянието на мотора- или го отвори,или направо я карай друг да го прави, ако имаш пари и не ти се цапа, всичко друго е само запълване на времето и конушмак пред компа.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от kirililiev » 06 Юни 2010, 3:15

кво го мислите толкова,сваля се главата и всичко ще се изясни,може да са износени водачите на клапаните,може да има прегорял клапан,може вече да не е останал хонинг и сегменти,буталото да хлопа.сиреч ремонта може да излезе от 200 до 2000лв,ако имаш някоя врачка под ръка дето да си сигурен в нея може да си спестиш много нерви ;) може и някой повдигач да е блокирал,просто без отваряне няма как да се открие проблема.по въпроса за читавите мотори,намират се читави2,5 за 1000лв,2,0 за 400,2,8 за 1000лв,3,5 за 800-става с мерак,силна воля,без излишни разсъждения и писане по форумите.по въпроса за ревизиите и ремонтите,стават само с много пари за читави части и с майстор дето си знае работата,ако не си сигурен за тези неща и нямаш възможност да си го позволиш,по добре изобщо не се захващай.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от zvetiko » 06 Юни 2010, 10:10

Дали 2 или 2,5 литра, повярвай ми разлика няма. Каквото можеш да направиш с 2 литра, същото можеш да го направиш и с 2,5 литра. Така или иначе ограничението в града е 60км/ч.


По тая логика същото може да го направиш и с Туинго 1.1 ;)

Мощноста е свързана с бързината на придвижване,а времето е пари и удоволствието ,което изпитваш докато го извършваш,ама това всички си го знаеме. ;)

За двигателите на Е34 -за мен това са двигатели за каране до
1 000 000км без да се пипат-аз успях само до 900К ,даже и гумички на клапаните не съм сменял. ;) Разбира се много важно е кога ще засечеш двигателя и как е подържан до тогава,след това с едни оптимални грижи за него и ги правиш горните км без да го пипаш.Лошото е ,че вече всеки си казва -ще взема Е 34-та за 1000лв. и лека полека ще я направя ,а оная дето продава оная готината от 4000лв. да духа супата.Лошото е ,че тая от 1000 е вече напълно амортизирана и почваш да правиш дори и двигателя.Лошото е ,че вероятноста да попаднеш на читави части с характеристиките на тия ,с които е направен оргиналният двигател ,дори да ги вземеш от официален вносител и добър майстор клони към нула и се почва едно безумно пръскане на пари.За това по-добре един двигател ,но преди да го вземеш да го видиш как работи,да се премери каквото трябва,добър майстор да го прехвърли и до 1000000км само сменяш масло. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от ZLATEN » 06 Юни 2010, 11:02

темата пак се изроди, както винаги, но моя съвет към колегата е следния:

не се занимавай с трансплантации, нервите и времето които ще загубиш никой няма да ти ги плати, а 100% и парите. Казвам ти го от личен опит ;)

Ако твоя мотор е заминал, и колата ти не е в някакво уникално състояние ...
купувай друга (като избираш много много внимателно), а ако толкова държиш винаги можеш да прехвърлиш новите части които си сложил на твойта досега да кажем амортесиори, радиатори и каквото и да е друго. Но купи нещо истинско дори на по висока цена. Така или иначе един гробник си имаш вече, друг за още 2-3к едва ли ти трябва. Винаги твойта старата или можеш да я продадеш или да си я пазиш за части. Хубавите е34 ки навън почват от 2-3к Еуро.

ето ти още една добра оферта : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от kirililiev » 06 Юни 2010, 12:41

ZLATEN написа:темата пак се изроди, както винаги, но моя съвет към колегата е следния:

не се занимавай с трансплантации, нервите и времето които ще загубиш никой няма да ти ги плати, а 100% и парите. Казвам ти го от личен опит ;)

Ако твоя мотор е заминал, и колата ти не е в някакво уникално състояние ...
купувай друга (като избираш много много внимателно), а ако толкова държиш винаги можеш да прехвърлиш новите части които си сложил на твойта досега да кажем амортесиори, радиатори и каквото и да е друго. Но купи нещо истинско дори на по висока цена. Така или иначе един гробник си имаш вече, друг за още 2-3к едва ли ти трябва. Винаги твойта старата или можеш да я продадеш или да си я пазиш за части. Хубавите е34 ки навън почват от 2-3к Еуро.

ето ти още една добра оферта : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2


къф е смисала да се налеят толкова пари за стара 20 годишна барака?разбирам да е м5 или алпина,ама има е38 и е39 на същите цени вече,има избор дори и на в8 за тия пари,има и дизели,трябва да си болен за да дадеш 4,5 хилки за е34 на 20 години и то да е 2,0 или 2,5 :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от tsb_bg » 06 Юни 2010, 13:44

bobeca111 написа:... на мен ми се налага или да направя основен на моя или да купя друг,и да го сложа него....


Колеги следя темата и се чудя как може на 2 страници да се разисква целесъобразността на ремонта или смянта на двигател с нов (разбирай втора употреба) като двигателя въобще не е ревизиран (отворен) за да се добият впечатления какво точно трябва да се ремонтира и какво може да се запази от стария и съответно какво е състоянието на "новия", да не говорим ако "новия" двигател е свален от колата "донор" или не може да се запали за тестване...

Какво точно разбрахте за състоянието на стария двигател и какъв точно "основен ремонт" предстои на се направи със съответните части и труд???

Дали след 1 година няма да се изрови същата тази тема със същите "обосновани" мнения (за) и (против) едното или другото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от ddddk » 06 Юни 2010, 15:08

Колега,

Пишеш, че си от Варна, ами Красьо ktv си продава М50В25 за без пари направо... и то гледана кола...

Намери му обявата в продава и отиди да я видиш - ще я харесаш, сигурен съм...

Да не си се оженил за тая кола... Сменяй я докато още става за продаване... После пак така и те така...

Поздрави,
Д
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от gi4o » 06 Юни 2010, 15:35

хубаво, че има толкова различни мнения, ама...ремонт на м50 б25 - 850лв!!! ...и тва със смяна на сегменти, ремонт на глава и труд! не виждам що тря да даваш 2000лв за ремонт, кат може и за три пъти по-малко. и кво кат не кара 1 милион после, а 200-300 хил, кога ще ги навъртиш. ако искаш най-безболезнено, отваряй, намери си някой читав квартален майстор /или колега от форума/, а не "сериозен" сервиз, купуваш части прилични, не от дару-, м-, или др и пак ще караш същата кола с години. не разбирам що тря да изсипваш хилядарки за кола, която струва 2-3 бона!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook