Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
аха еми мерси значи тея дни ще видя някаде да я кача и ще погледна 

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
Ламбда сонда
ще видиш че кабелите на буксата и са се оголили и от там ти прави мизерий.

- pininfarina
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 22.04.2010
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
съгласен съм колега погледни си първо сондата защото и аз имах този проблем и ме подведоха 4е е компа и след като го смених се оказа че не е от него и е от ламда сондата.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
аз имах същия проблем-при мокро време гаснеше само че не палеше с бутане ,а след като изчакам малко, оказа се че по някакъв начин имобилайзера се гъбарка половин бмв смених докато го хвана, сега нищо и няма

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
metodi80 написа: За мокренето на свещите и изобщо на двигателя в горната му част също има частен случай ....
Виждал съм на колата на мой приятел , след сериозен дъжд да има вода върху всмукателния колектор.
Причината беше следната ......
Уплътнението м/у купето и капака беше леко скъсано точно в средата , при което водата беше проникнала и се беше стекла по долната повърхност на капака , м/у капака и кората на капака ..... от там цялата кора беше вир вода , а от кората водата беше се разпространила и беше капала където и падне .... , но най -много имаше в/у колектора. Та мисълта ми е , че не е невъзможно ... , всичко е възможно , но си има своето обяснение и най -често причината е скъсано уплътнение , деформирано или ръждясало купе ....
Моята кола беше със същата "екстра"- лошо уплътнение в средната и задна част на капака, както казваш влиза вода между капака и кората и се стичаше от отвора, в който е лампата за осветление на двигателния отсек, точно върху черната пластмаска с надпис BMW. Става въпрос за м42, както е и в темата. Лулите са с гумени уплътнения, които лепват след натискане като вендузи, и капка вода няма да влезе през отворите и да създаде проводимост между масата и кабела, което води до слаба искра. Но всичко както казваш зависи от уплътненията, изолацията на кабелите за високо напрежение и изобщо от състоянието на колата като цяло. Има и изключения.

- roshav
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 23.09.2007
- Местоположение: отпред, вляво
- Пол: Мъж
- Кара: тийнейджърка с M42B18 под полата...
- Мечтае да кара: Е92 М3
- Детайли за колата: Montrealblau Metallic E36 Coupe СА6577КС
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
Колега, аз бях малко по-радикален още преди за угасне съвсем. Миналата година при 4-5 дни дъждовно време всеки ден ми правеше мизерии и накрая, след като ми отне час и половина и сума ти нерви да стигна от младост до хаджи димитър, директно олекнах със 180лв за нова ламбда сонда с монтажа и всичко заспа. Даже като страничен ефект (положителен) ми се избели ауспуха отзад и почна да харчи една идейка по-малко (от 15 стана някъде към 14.5 на сто). Така че - закачи колата на комп диагностика и то само ще си каже къде е проблема
Успех !!!

Колата трябва да е немска,
Жената - блондинка,
Ракията - силна, а виното - червено.
Телефонът може и да е Nokia...

Жената - блондинка,
Ракията - силна, а виното - червено.
Телефонът може и да е Nokia...

- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
roshav написа:Колега, аз бях малко по-радикален още преди за угасне съвсем. Миналата година при 4-5 дни дъждовно време всеки ден ми правеше мизерии и накрая, след като ми отне час и половина и сума ти нерви да стигна от младост до хаджи димитър, директно олекнах със 180лв за нова ламбда сонда с монтажа и всичко заспа. Даже като страничен ефект (положителен) ми се избели ауспуха отзад и почна да харчи една идейка по-малко (от 15 стана някъде към 14.5 на сто). Така че - закачи колата на комп диагностика и то само ще си каже къде е проблемаУспех !!!
ми аз я изолирах както ми писаха по нагоре колегите, че наистина на едно място се виждаха жи4ките и ще видиме сега как е все пак това ми го е направила само един път.
А иначе колега какъв е тоя разход 14,15 на Йс-ка при тебе на мене ми дава 11,12 градско на гас(ГИ) и то доста често и върта дупето по завоите. Човек как я караш ти тая кола


- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
Бобината ако се намокри , колата веднага гасне . Много бавно сахне защото там не се загрява мястото . Единствения начин е да я подсушиш с парцал . Нз с какаъе двг си . На М40 е една бубина и е на високо но има и гумена шапка (изолация) ако я нямаш може да се е намокрила ....
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
jakson написа: На М40 е една бубина и е на високо но има и гумена шапка (изолация) ако я нямаш може да се е намокрила ....
Колега , само да вметна ....
Вероятно си имал предвид , че бубините са в един общ корпус ?
Иначе бубините са 4 , не една ...
- angel_lalov
-
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318ис М-пакет
- Мечтае да кара: e30 V10
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
+1 за компютъра че е бил мокър!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
metodi80 написа:jakson написа: На М40 е една бубина и е на високо но има и гумена шапка (изолация) ако я нямаш може да се е намокрила ....
Колега , само да вметна ....
Вероятно си имал предвид , че бубините са в един общ корпус ?
Иначе бубините са 4 , не една ...
На м40 е една бобина и има дистрибуторна капачка и палец. М43 е с 4 отделни бобини, М42 в късния вариант, както и М44 са с 4 бобини в един блок.

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
mafiata_ написа:roshav написа:Колега, аз бях малко по-радикален още преди за угасне съвсем. Миналата година при 4-5 дни дъждовно време всеки ден ми правеше мизерии и накрая, след като ми отне час и половина и сума ти нерви да стигна от младост до хаджи димитър, директно олекнах със 180лв за нова ламбда сонда с монтажа и всичко заспа. Даже като страничен ефект (положителен) ми се избели ауспуха отзад и почна да харчи една идейка по-малко (от 15 стана някъде към 14.5 на сто). Така че - закачи колата на комп диагностика и то само ще си каже къде е проблемаУспех !!!
ми аз я изолирах както ми писаха по нагоре колегите, че наистина на едно място се виждаха жи4ките и ще видиме сега как е все пак това ми го е направила само един път.
А иначе колега какъв е тоя разход 14,15 на Йс-ка при тебе на мене ми дава 11,12 градско на гас(ГИ) и то доста често и върта дупето по завоите. Човек как я караш ти тая кола![]()
Въпросът не е към мен, но ще отговоря вместо колегата. Точно 14-15-16 литра на 100 км ми даваше разход ИС-а, преди да сменя сондата. Беше ми писнало след автомивка и каране в дъжда по локвите да гасне мотора, отделно този разход не беше нормален. С новата ламбда сонда разхода падна на 11-12 литра/100 км в градски условия.
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
ивчо3 написа: Точно 14-15-16 литра на 100 км ми даваше разход ИС-а, преди да сменя сондата. Беше ми писнало след автомивка и каране в дъжда по локвите да гасне мотора, отделно този разход не беше нормален. С новата ламбда сонда разхода падна на 11-12 литра/100 км в градски условия.
Колега,при смяна на сондата с нова оправя ли се проблема с локвите?! Засега аз съм го решил с изолация на буксата(булгарshit

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
Да, проблема се оправи с новата сонда. Пластмасовия кръгъл накрайник на старата, който се завива в буксата беше буквално натрошен и влизаше вода. Видимо изолацията на кабелите беше в добро състояние. Въпреки това ламбда сондата има живот 60000-80000 км. След определения им пробег се натрупва плътен слой по циркониевия електрод и няма достъп на кислорода за отчитане състава на отработените газове и оттам корекция в съотношението на горивовъздушната смес. Това е на теория. На практика при всички работни режими на двигателя сондата със зацапания електрод отчита само една стойност на ламбда- единица, или стахометрична горивна смес, в съотношение 14.7 кг въздух към 1 кг бензин. Когато автомобила ускорява и има пълно натоварване на двигателя ламбда трябва да бъде по малко от единица, примерно 0.90-0.95. Максималната мощност се постига когато ламбда е около 0.85-0.9 /богата горивна смес/. Най-голяма икономия при пълно натоварване на бензиновия двигателя се постига, когато ламбда е равно на 1,1-1,3. Съвсем ясно е , че когато има еднакво отчитане, или константа на ламбда, при ускорение сместа ще бъде по-обеднена, а при икономично шофиране обратно по-богата. Оттам и завишения разход на гориво.
- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
Re: Бмв-то изгасна след каране в проливен дъжд М42
Случи ми се нещо подобно и неискам да пускам нова тема да пълня форума. Въпроса ми е следния. При проливен дъжд колта почна да прекъсва , неиска да се изфорсира, като и дам пълна газ се оправя някой път. Откачих ламбда сондата и текна вода от буксата , без ламбда колата не прекъсва сега , като я закача пак почва предполагам че май съм за смяна на ламбда. АКо я откача временно да покарам така какъв ще е ефекта ще ми вдигне ли разход или ????
Благодаря предварително.

Благодаря предварително.
Lurking in the shadows
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани