Бежовата Е30-ка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
Re: Бежовата Е30-ка
като отвори капачката на разширителя подаде леко газ трябва да превърта водата .
Андронски тва е една гайка и се завива леко ма не много силно 2 3 пъти я завиваи последователно слагаи караи после пак спираш завиваш и така .....
Андронски тва е една гайка и се завива леко ма не много силно 2 3 пъти я завиваи последователно слагаи караи после пак спираш завиваш и така .....
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
KPETEH написа:Първо си смени перката, щото ако е както казваш разбалансирана да не земе да се озове в радиатора.
Второ, ако имаш въздух в системата е ясно, че ще ти загрява. Пипни маркуча към радиатора - ако е твърд значи има въздух. Ако обезвъздушаваш пускай парното. То духа ли ти топло изобщо? Газ имала ли е?! Има ли достатъчно течност в двигателя. Проследи маркучите за течове. Сипи си антифриз. Кафяво е щото караш с вода - тя завира по бързо. Увери се, че ремъка за водната помпа е опънат. Не знам как да провериш дали помпата не е сдала багажа. Успех.
Мисля,че разбрах от какво е...Одеве пак пробвах след като се уверих,че не е от термостата и реших да видя виското, дигна деление над средата(сигурно е отишла към 100 градуса)и пробвах да видя дали виското е зацепило,но уви пипнах го с ръка и веднага спря.Имам някакво друго в багажника и сега ще пробвам с него ако не стане заварям го за оста на помпата и това е...Ще проверя и за възглавници в маркучите и ще пусна парното както казва колегата.Няма течове и никога не е карана на газ....


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Бежовата Е30-ка
А колко по-културно ще е просто да си купиш ново виско.Не е толкова скъпо.Ако пък толкова имаш мерак за цигании по колата поне тури една ел.перка с датчик на маркуча(или с огромно червено копче посредата на таблотоE21maniak написа:ако не стане заварям го за оста на помпата и това е...



Re: Бежовата Е30-ка
m10 се обезвъздушава с вдигната по-високо предница, пуснато парно и с отворена капачка. Оставяш я да работи, без да форсираш и т.н

- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Пробвах с другото виско,то па по зле има огромен луфт.Както и да е отказах се и от варианта със заварянето,няколко човека ми казаха какво става с такива заварени вискота...Ще търся втора употреба с надеждата да е читаво...


- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
Re: Бежовата Е30-ка
zzuzi написа:А колко по-културно ще е просто да си купиш ново виско.Не е толкова скъпо.Ако пък толкова имаш мерак за цигании по колата поне тури една ел.перка с датчик на маркуча(или с огромно червено копче посредата на таблотоE21maniak написа:ако не стане заварям го за оста на помпата и това е...).
що реши че ел перката е цигания ?
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Някой знае ли по колко са чисто новите вискота и къде евентуално мога да го намеря по евтино...


Re: Бежовата Е30-ка
Адекватно сложената ел перка(с датчик,реле,предпазите,евентуално с 2 скорости) не е,но изпълнения в стил "Тя колата попринцип не загрява,ма аз съм си сложил и една перка с копче и постоянно си гледам температурата и цъкам като луд" са си тотална гавра с колата.Deadgame написа:що реши че ел перката е цигания ?
Чисто новите вискота са към 200 кинта.По евтините са в евро07,но не са от най-дълготрайните.


- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Бежовата Е30-ка
Имам м10б18 за продан 
На 103к км, напълно обслужен, всичко работещо!
Давам го с цялата инсталация, 2 скоростни кутии (4 и 5 степенна), кардана, цялата генерация, радиатор и газова уредба! (газта така и не я монтирахме никога)
Генерацията перфектна, орижинал, радиатора изглежда дърт, ама е здрав, газовата е италианска май, 4-скоростната кутия е орижиналната на този мотор (беше карбураторка, ама го направихме инжекция), 5-скоростната кутия в отлично здраве, мисля, че и шортшифтър имаше.
И километрите на мотора са абсолютно реални, виж снимките на колата - няма точка ръжда!
Моторът с документи го продавам естествено.
Може да бъде видяно в Стара Загора.
Не продавам отделни части от мотора!
А и заедно с всичко това подарявам орижинал BMW Reverse C
0878 74 90 24

На 103к км, напълно обслужен, всичко работещо!
Давам го с цялата инсталация, 2 скоростни кутии (4 и 5 степенна), кардана, цялата генерация, радиатор и газова уредба! (газта така и не я монтирахме никога)
Генерацията перфектна, орижинал, радиатора изглежда дърт, ама е здрав, газовата е италианска май, 4-скоростната кутия е орижиналната на този мотор (беше карбураторка, ама го направихме инжекция), 5-скоростната кутия в отлично здраве, мисля, че и шортшифтър имаше.
И километрите на мотора са абсолютно реални, виж снимките на колата - няма точка ръжда!
Моторът с документи го продавам естествено.
Може да бъде видяно в Стара Загора.
Не продавам отделни части от мотора!
А и заедно с всичко това подарявам орижинал BMW Reverse C

0878 74 90 24
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Колеги,някой има ли идеи как може да се побългари старото виско,че нямам пари за ново...А втора употреба заслужава ли си ?


- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Бежовата Е30-ка
Карай я така докато събереш пари за виско. Пускай парното, махай термостати, все по - добри варианти от това да не си купиш виско след време.
А и не лежи на това че само виското е проблем, аз смених всичко по охл. уредба и колата па си грееше, оказа се че радиатора е замърсен отвътре - 22 години стаж има под капака все пак.
А и не лежи на това че само виското е проблем, аз смених всичко по охл. уредба и колата па си грееше, оказа се че радиатора е замърсен отвътре - 22 години стаж има под капака все пак.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Бежовата Е30-ка
прасни си една дупка 6мм в термостата и си караи докато смениш мотора 

bedrock city racing
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Еми засега нищо няма да пипам,мисля че ще мога да намеря в близките дни някое виско на по тънка лайсна...


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани