Бежовата Е30-ка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Бежовата Е30-ка
Здравейте колеги,преди седмица си купих първата ми кола '85 БМВ Е30 М10Б18.В тая темичка ще поствам снимки на колата и ще пиша всичко каквото правя по нея,ще питам въпроси за неща които не са ми ясни,всичко ще е в 1 тема да е по прегледно...
Поздрави,Петър !



Ta така първия въпрос ми е - термостата може ли да се свали от чашката,където седи(говорим за м10б18)или е капсуловано и неможе да се маха?Питам защото колата ми грее,един път си дига нормална работа темература,друг път отива на деление над нормалното и мисля,че ако разкарам термостата за лятото няма да има проблеми,зимата ще сложа нов...
Благодаря предварително !
Поздрави,Петър !



Ta така първия въпрос ми е - термостата може ли да се свали от чашката,където седи(говорим за м10б18)или е капсуловано и неможе да се маха?Питам защото колата ми грее,един път си дига нормална работа темература,друг път отива на деление над нормалното и мисля,че ако разкарам термостата за лятото няма да има проблеми,зимата ще сложа нов...
Благодаря предварително !


Re: Бежовата Е30-ка
сложи си още сега нов, BEHR или WAHLER ... всичко друго е наигравка
не се разглобява. Може и капачката на радиатора да е чао.

Ако ще взимаш капачка - MotoRad, също така имаш ли заборника отзад на радиатора? Виското как е?


Ако ще взимаш капачка - MotoRad, също така имаш ли заборника отзад на радиатора? Виското как е?

- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Аз съм ги купувал тия неща преди повече от 2 години.. сега може и да са други цените.
Термостат - Wahler - 45 лв
Капачка на радиатора BMW - MotoRad - 25 лв.
Термостат - Wahler - 45 лв
Капачка на радиатора BMW - MotoRad - 25 лв.

- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Аха мерси,еми добре ако го махна по някакъв начин(примерно да го пробия и спокойно да си минава водата)лятото предполагам,че няма да има проблем да карам и без него,а по нататък да си купя нов,че сега и финансите ги няма много...


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Бежовата Е30-ка
така като гледам ще имаш бая работа по колата .. успех! 


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Re: Бежовата Е30-ка
Можеш да караш с изтърбушен термостат, аз съм карал но не си заслужава защото ще я караш винаги студена, което едно на ръка не е добре за мотора и друго ще даваш повече пари за гориво... от там ще си избиеш термостата, аз така мисля.
Пак те питам дали има заборник на радиатора от към виското? Също така не е зле да свалиш радиатора и даго промиеш с пароструйка, колкото можеш отвътре и отвън.
Пак те питам дали има заборник на радиатора от към виското? Също така не е зле да свалиш радиатора и даго промиеш с пароструйка, колкото можеш отвътре и отвън.

Re: Бежовата Е30-ка
А сигурен ли си че термостата не отваря?Като си стигне работната температура или тръгне да я подминава пипни маркуча към радиатора,защото може и виското да е заминало и само да изтърбушиш здравия термостат.


- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Бежовата Е30-ка
Тресни таблото в областта на стрелката, не е от термостата, в таблото е проблемът.
Имало някакво болтче отзад на стрелката, което се развивало, или нещо такова, чел съм го по чуждите форуми.
Тия дни трябва да видя и моето на какво положение е, защото имам същия проблем.
Имало някакво болтче отзад на стрелката, което се развивало, или нещо такова, чел съм го по чуждите форуми.
Тия дни трябва да видя и моето на какво положение е, защото имам същия проблем.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
porostorm написа:Можеш да караш с изтърбушен термостат, аз съм карал но не си заслужава защото ще я караш винаги студена, което едно на ръка не е добре за мотора и друго ще даваш повече пари за гориво... от там ще си избиеш термостата, аз така мисля.
Пак те питам дали има заборник на радиатора от към виското? Също така не е зле да свалиш радиатора и даго промиеш с пароструйка, колкото можеш отвътре и отвън.
Ами не това само го мисля временно тука за 2-3 седмици докато намеря пари,иначе да знам че не е добре за двигателя,дава повече разход,няма добри обороти и т.н.А на радиатора има заборник да ,не си губи струята която изсмуква перката,а това за промиването мисля да го направя,защото вътре има червена вода и кви ли не други боклуци...
zzuzi написа:А сигурен ли си че термостата не отваря?Като си стигне работната температура или тръгне да я подминава пипни маркуча към радиатора,защото може и виското да е заминало и само да изтърбушиш здравия термостат.
Ами точно това смятам да проверя след малко,че наистина може да е здрав,ще го сложа във вряла вода и ще проверя...А само ако може да ми кажете за виското, дали когато би трябвало да е зацепило на работната температура продължава да се върти със една и съща скорост и колкото газ да дадеш,защото имам съмнения,че има вариант и да е от него,струва ми се че не зацепва както трябва...И допълнително на перката едната лопатка е счупена и дисбалансира виско и всичко...И така може да не изсмуква достатъчно топлина,а дефакто самия термостат да е здрав...
Andronoff написа:Тресни таблото в областта на стрелката, не е от термостата, в таблото е проблемът.
Имало някакво болтче отзад на стрелката, което се развивало, или нещо такова, чел съм го по чуждите форуми.
Тия дни трябва да видя и моето на какво положение е, защото имам същия проблем.
Не не е от това,защото водата вече 2 пъти ми кипи...Но и допълнително стрелката прави бъгове понякога не работи въобще,рестартирам компа като махам плюсовия кабел и го слагам пак и се оправя....
Последна промяна E21maniak на 04 Юни 2010, 15:52, променена общо 1 път


Re: Бежовата Е30-ка
Toва болтче единствено при палене не ти отлепя веднага стрелката или после започва да трепери.Аз не бих разчитал на това,че от него е проблема.
п.с. Понякога "червената вода" е антифриз
п.с. Понякога "червената вода" е антифриз


- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
zzuzi написа:Toва болтче единствено при палене не ти отлепя веднага стрелката или после започва да трепери.Аз не бих разчитал на това,че от него е проблема.
п.с. Понякога "червената вода" е антифриз
Не вода си беше но е много замърсена....По горе писах,че и водата ми искипя 1-2 пъти вече,няма да е от стрелката...
п.с. Благодаря на всички за съветите !


- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Не е от термостата колеги,одеве го проверих във вряла вода отваря си нормално,даже бързо после като му полея студена веднага затваря..Не е от него проблема.Има ли някаква вероятност да има въздух в системата и да прави възглавница и да не може да върти водата добре...






- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Бежовата Е30-ка
Първо си смени перката, щото ако е както казваш разбалансирана да не земе да се озове в радиатора.
Второ, ако имаш въздух в системата е ясно, че ще ти загрява. Пипни маркуча към радиатора - ако е твърд значи има въздух. Ако обезвъздушаваш пускай парното. То духа ли ти топло изобщо? Газ имала ли е?! Има ли достатъчно течност в двигателя. Проследи маркучите за течове. Сипи си антифриз. Кафяво е щото караш с вода - тя завира по бързо. Увери се, че ремъка за водната помпа е опънат. Не знам как да провериш дали помпата не е сдала багажа. Успех.
Второ, ако имаш въздух в системата е ясно, че ще ти загрява. Пипни маркуча към радиатора - ако е твърд значи има въздух. Ако обезвъздушаваш пускай парното. То духа ли ти топло изобщо? Газ имала ли е?! Има ли достатъчно течност в двигателя. Проследи маркучите за течове. Сипи си антифриз. Кафяво е щото караш с вода - тя завира по бързо. Увери се, че ремъка за водната помпа е опънат. Не знам как да провериш дали помпата не е сдала багажа. Успех.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани