проблем с ключа на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
проблем с ключа на Е46
Здравейте!
Имам проблем с ключа на е46 (новия ключ) спря да заключва и отключва?Разгледах темите как се сменя батерията,но мисля ,че преди бях намерил тема,че сами се зареждат ,но не мога да открия темата.Някой ако може да ми помогне да пише.Нещо ставаше въпрос на контакт задаржаш,натискаш 3-пъти,но какво беше не сик спомням?
Благодаря предварително!
Имам проблем с ключа на е46 (новия ключ) спря да заключва и отключва?Разгледах темите как се сменя батерията,но мисля ,че преди бях намерил тема,че сами се зареждат ,но не мога да открия темата.Някой ако може да ми помогне да пише.Нещо ставаше въпрос на контакт задаржаш,натискаш 3-пъти,но какво беше не сик спомням?
Благодаря предварително!
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: проблем с ключа на Е46
Здравей Колега,
действително ключа на БМВ-то е със батерия,която не се сменя а се зарежда докато ключа е поставен на контакта и за това се препоръчва да се използват резервните ключове ако иам такива поне веднъж годишно. Има обаче вариянт ако си изпускал ключа да се е скъсала спойка вътре и в този случай отварянето е неизбежно.Скоро имаше тема за това как се отваря ключа,но после трябва да го лепиш.
Имаше също и начин за синхронизиране на ключа и ако се се лъжа се поставя ключа на позиция II в контакта и се натиска еднократно един от бутоните за закл. или откл. и колата трябва да отговори с заключване и отключване на вратите. Провери все пак и се консултирай с още някой,защото аз лично не съм го правил никога.
Успех и се надявам да съм бил полезен!!
действително ключа на БМВ-то е със батерия,която не се сменя а се зарежда докато ключа е поставен на контакта и за това се препоръчва да се използват резервните ключове ако иам такива поне веднъж годишно. Има обаче вариянт ако си изпускал ключа да се е скъсала спойка вътре и в този случай отварянето е неизбежно.Скоро имаше тема за това как се отваря ключа,но после трябва да го лепиш.
Имаше също и начин за синхронизиране на ключа и ако се се лъжа се поставя ключа на позиция II в контакта и се натиска еднократно един от бутоните за закл. или откл. и колата трябва да отговори с заключване и отключване на вратите. Провери все пак и се консултирай с още някой,защото аз лично не съм го правил никога.
Успех и се надявам да съм бил полезен!!
Re: проблем с ключа на Е46
Благодаря колега ,ще пробва и ще пиша,но това отваряне трябва да стане само с чупене ,защото е капсулован.
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: проблем с ключа на Е46
Колега, ето тук колегата Дани е обяснил доста по подробно как става синхронизацият ана ключа
Публикувано на: 25 Мар 2010, 16:54 Заглавие: Re: Проблем с ключа е46
кандидат ентусиаст .... Влизаш в колата, вкарваш ключа в контакта, като преди да завъртиш натискаш копчето за заключване и го задържаш докато дадеш на контакт, чакаш няколко секунди без да пускаш бутона. Връщаш отново ключа за да го извадиш от контакта и през цялото време не пускаш бутона за заклюяване, след това натискаш три пъти бутона за отключване, и яак при третото натискане пускаш и двата бутона. Би трябвало колата да се заключи и отключи при тази операция и ключа да работи. Само не забравяй да го направиш при затворени врати, и от момента в който вкараш ключа в контакта до третото натискане на отключващия бутон не трябва да пускаш копчето за заключване.
Ако нещо не ме разбра ми се обади. 0886309000 Дани.
Публикувано на: 25 Мар 2010, 16:54 Заглавие: Re: Проблем с ключа е46
кандидат ентусиаст .... Влизаш в колата, вкарваш ключа в контакта, като преди да завъртиш натискаш копчето за заключване и го задържаш докато дадеш на контакт, чакаш няколко секунди без да пускаш бутона. Връщаш отново ключа за да го извадиш от контакта и през цялото време не пускаш бутона за заклюяване, след това натискаш три пъти бутона за отключване, и яак при третото натискане пускаш и двата бутона. Би трябвало колата да се заключи и отключи при тази операция и ключа да работи. Само не забравяй да го направиш при затворени врати, и от момента в който вкараш ключа в контакта до третото натискане на отключващия бутон не трябва да пускаш копчето за заключване.
Ако нещо не ме разбра ми се обади. 0886309000 Дани.
- fozio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 7.03.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колъо
- Мечтае да кара: Е46 М3 CSL
- Детайли за колата: lowrider
Re: проблем с ключа на Е46
По този начин описан от колегата по горе нестава даже ми се деактивира и 1'вия ключ сега какво трябва да направя ???
ПП.Хоп,Хоп стана благодарение на колегата "LSFC" ми се оправиха и двата ключа значи стъпките са следните
1. Вземате и двата ключа, работещия и неработещия.
2. Влизате в автомобила и затваряте вратите.
3. За кратко (макс 5 секунди) вкарвате единия ключ и завъртате запалването до позиция 2 (без да е нужно палите колата)НАТИСКАТЕ И ЗАДЪРЖАТЕ "UNLOCK" бутона И ТОГАВА ВАДИТЕ КЛЮЧА БЕЗ ДА ПУСКАТЕ "UNLOCK" бутона
4. натискате три пъти бутона "Lock" в рамките на 10 сек
5. Пускате бутона "Unlock". Лампичката на ключа започва да мига за около 10 сек.
6. Централното заключване се активира и деактивира заключването на всички врати за да покаже, че процеса на инициализация е бил успешен.
7. Сега бързо вземате другия ключ. Натискате и задържате "Unlock" бутона и същевременно натискате 3 пъти бутона "Lock" в рамките на 10сек.(втория ключ не е нужно да се поставя на контакт )
8. Пускате бутона "Unlock".
9. Централното заключване активира и деактивира заключването на всички врати, за да покаже, че инициализацията е успешна.
ПП.Хоп,Хоп стана благодарение на колегата "LSFC" ми се оправиха и двата ключа значи стъпките са следните
1. Вземате и двата ключа, работещия и неработещия.
2. Влизате в автомобила и затваряте вратите.
3. За кратко (макс 5 секунди) вкарвате единия ключ и завъртате запалването до позиция 2 (без да е нужно палите колата)НАТИСКАТЕ И ЗАДЪРЖАТЕ "UNLOCK" бутона И ТОГАВА ВАДИТЕ КЛЮЧА БЕЗ ДА ПУСКАТЕ "UNLOCK" бутона
4. натискате три пъти бутона "Lock" в рамките на 10 сек
5. Пускате бутона "Unlock". Лампичката на ключа започва да мига за около 10 сек.
6. Централното заключване се активира и деактивира заключването на всички врати за да покаже, че процеса на инициализация е бил успешен.
7. Сега бързо вземате другия ключ. Натискате и задържате "Unlock" бутона и същевременно натискате 3 пъти бутона "Lock" в рамките на 10сек.(втория ключ не е нужно да се поставя на контакт )
8. Пускате бутона "Unlock".
9. Централното заключване активира и деактивира заключването на всички врати, за да покаже, че инициализацията е успешна.
Re: проблем с ключа на Е46
нестава и така,отворих ключа и не беше разкачено нищо,батерията има ток,може ли да не се обучава ако машинките на вратите ми са развалени?(т.е. не свети ,че е отворена вратата) и как изведнъж ,като съм карал две години с този ключ да спре да заключва и итключва,каде мога да се обарна да ми помогнат?
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: проблем с ключа на Е46
Здравей,
имаше една друга тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=93932 където като причина за този проблем е изтъкната платката със релетата за заключване и отключване.При всички случаи тези електрически проблеми със налучване е малко вероятно да се разрешат.Аз лично те съветвам да потърсиш някой които може да ти направи свястна диагностика.Тук във форума има колеги,които са доста компетентни,а разполагат и със необходимата апаратура.Всичко зависи разбира се и от кой град си и къде ще ти е най близо да отидеш на диагностика.
Успех и като разкриеш мистерията пиши къде е бил проблема!
Поздрави
имаше една друга тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=93932 където като причина за този проблем е изтъкната платката със релетата за заключване и отключване.При всички случаи тези електрически проблеми със налучване е малко вероятно да се разрешат.Аз лично те съветвам да потърсиш някой които може да ти направи свястна диагностика.Тук във форума има колеги,които са доста компетентни,а разполагат и със необходимата апаратура.Всичко зависи разбира се и от кой град си и къде ще ти е най близо да отидеш на диагностика.
Успех и като разкриеш мистерията пиши къде е бил проблема!
Поздрави
Re: проблем с ключа на Е46
някой да предложи при кой да отида,пловдив ми е близко и стара загора.
БЛАГОДАРЯ!
БЛАГОДАРЯ!
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: проблем с ключа на Е46
fozio написа:По този начин описан от колегата по горе нестава даже ми се деактивира и 1'вия ключ сега какво трябва да направя ???
ПП.Хоп,Хоп стана благодарение на колегата "LSFC" ми се оправиха и двата ключа значи стъпките са следните
1. Вземате и двата ключа, работещия и неработещия.
2. Влизате в автомобила и затваряте вратите.
3. За кратко (макс 5 секунди) вкарвате единия ключ и завъртате запалването до позиция 2 (без да е нужно палите колата)НАТИСКАТЕ И ЗАДЪРЖАТЕ "UNLOCK" бутона И ТОГАВА ВАДИТЕ КЛЮЧА БЕЗ ДА ПУСКАТЕ "UNLOCK" бутона
4. натискате три пъти бутона "Lock" в рамките на 10 сек
5. Пускате бутона "Unlock". Лампичката на ключа започва да мига за около 10 сек.
6. Централното заключване се активира и деактивира заключването на всички врати за да покаже, че процеса на инициализация е бил успешен.
7. Сега бързо вземате другия ключ. Натискате и задържате "Unlock" бутона и същевременно натискате 3 пъти бутона "Lock" в рамките на 10сек.(втория ключ не е нужно да се поставя на контакт )
8. Пускате бутона "Unlock".
9. Централното заключване активира и деактивира заключването на всички врати, за да покаже, че инициализацията е успешна.
Мерси колега ! И аз имах същия проблем с втория мастър ключ

Аз съм от София и ходих до симпатягите от Дару Кар , където ми обясниха, че диагностиката струва "към 100тина лева" , а най-вероятно ключа е заминал (300лв. нов) и тъй като споменах, че все пак имам пластмасовия (Walllet key) ми пожелаха безавариен път .... НО след като направих всичко от 1 до 9 не-палещия ми 2ри ключ проработи за сметка на 1вия, който допреди това беше ток и жица


Re: проблем с ключа на Е46
BMW-evo написа:А да поясня с другия ключ си отключвам (работи централното)
колега не се плаши, и при мен беше същия проблем!
Купих си колата с един работещ ключ, но ме дразнеше това и реших да го синхронизирам и втория, и какво стана, като се опитвах разхронизирах и работещия

Бях се шашнал и аз като тебе, бе какво става, що не работи и тъй на татък

Обаче работата е, че трябва да го синхронизираш точно както са ти описали колегите, ще стане просто се иска много опити, не е и нужно да са двата ключа в тебе, става и един по-един

Re: проблем с ключа на Е46
Малко офтопик........
дано колегата не се сърди, че ползвам темата му, но моя вторият от трите ключа само отключва и дава контакт без да пали колата.
Отворих го, замерих му батерията жива си беше. Въпреки всичко я смених с друга и пак не пали с него.
Какво трябва да направя ?
дано колегата не се сърди, че ползвам темата му, но моя вторият от трите ключа само отключва и дава контакт без да пали колата.
Отворих го, замерих му батерията жива си беше. Въпреки всичко я смених с друга и пак не пали с него.
Какво трябва да направя ?
Re: проблем с ключа на Е46
Чипа/трансмитера към ЕWS-а липсва, не работи или не е е синхронизиран
Не говорим за обучението на ключа към централното а за синхронизация с ЕWS-а (имобилайзера)
Не говорим за обучението на ключа към централното а за синхронизация с ЕWS-а (имобилайзера)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проблем с ключа на Е46
tsb_bg написа:Чипа/трансмитера към ЕWS-а липсва, не работи или не е е синхронизиран
Не говорим за обучението на ключа към централното а за синхронизация с ЕWS-а (имобилайзера)
Което всъщност е сериозна предпоставка колата да хване крака някой ден...колегата да се стресне малко и да ходи да види за какво иде реч, за да се отстрани проблема.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: проблем с ключа на Е46
Днес реших да сваля въпросната платка с релетата и да я занеса в Пулсатор но като я свалих с учудване видях че имам 4 релете
и се чудя за какво са - мисля че е заради това че съм с 4 ел. стъкла ама не съм на 100% сигура ..
Въпроса е дали да ги сменя и 4те ...
или само тези отляво които са
ето :



Въпроса е дали да ги сменя и 4те ...


ето :
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани