Имам проблем (тресе мотора и пуши бяло)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Имам проблем
AКО не губи вода а понамалява маслото.... Премери налягането на турбината, във движение най-добре и АКО може да я пообараш за луфт хихихи (незнам как е на тоя мотор достъпа) 

- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Имам проблем
С колегата,, иванов ,,предложихме да се замерат дюзите а не да се сменят /просто евтин тест да им се направи/а проблема може да е от гарнитура ,спукана глава,турбо и т.н. така с боб и леща трудно може да се нацели проблемаясен николов написа:Колегата е прав количествата на 6 те дюзи да се измерят на първо времеivanov 530d написа:Тогава отиди при някой ,който може да види количествата които впръскват дюзите.koko525da написа:преди 20000км в дару кар
Тоест при някой по качествен майстор



- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Re: Имам проблем
Имах спукана глава на другата кола и симптомите бяха - бял пушек и изчезваше антифриз. Маслото беше чисто и нямаше никакви други проблеми освен че при палене почваше на 5 цилиндъра за десетина секунди.
главата беше спукана при 3ти цилиндър точно до леглото но всмукателния клапан и антифриза влизаше директно в цилиндъра без да се смесва с маслото.
Но пък трети цилиндър сега е перфектно чист
главата беше спукана при 3ти цилиндър точно до леглото но всмукателния клапан и антифриза влизаше директно в цилиндъра без да се смесва с маслото.
Но пък трети цилиндър сега е перфектно чист

- sparky01
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 1.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: е70’40d; е60’530d
Re: Имам проблем
Заминала ти е турбината най-вероятно
И на мен ми прилича на турбокомпресор,моят като замина пушеше по същият начин, само че на магистралата и докато се усетя какъв точно е проблема вече беше станала белята


- koko525da
-
Re: Имам проблем
Здравейте колеги.
Оказа се спукана глава. В неделя ще кажат колко сте струва ремонта? Някой знае ли горе долу
Оказа се спукана глава. В неделя ще кажат колко сте струва ремонта? Някой знае ли горе долу

- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Имам проблем
Колега, какво стана? Колко пари ти обявиха за главата? Ако не е тайна, би ли споделил?koko525da написа:Здравейте колеги.Оказа се спукана глава. В неделя ще кажат колко сте струва ремонта.Някой знае ли горе долу

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Re: Имам проблем (тресе мотора и пуши бяло)
на мен ми взеха 370лв за една пукнатина на трети цилиндър, смяна на водач, легло и гумичка на въпросния цилиндър. Не знам дали цената зависи от щетата
- koko525da
-
Re: Имам проблем (тресе мотора и пуши бяло)
Проблема е решен
Счупено бутало
части 1200лв от ауто+ +шлайф +труд-предполагам около 1800лв 



- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Имам проблем (тресе мотора и пуши бяло)
Я си провери топлообменника на АГР системата, че от него така прави и дърпа/гори антифриз и чупи бутало
да няма пак ремонт

Последна промяна LUCIFER'S на 08 Юни 2010, 12:40, променена общо 1 път
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Имам проблем (тресе мотора и пуши бяло)
koko525da написа:Проблема е решенСчупено бутало
части 1200лв от ауто+ +шлайф +труд-предполагам около 1800лв
Как така се е счупило това бутало и как така си карал толкова време със счупено бутало!?
LUCIFER'S написа:написах го по-горе- от топлообменника като прегори/пробие почва да гори антифриз и прави воден удър в един момент и чупи бутало. тоя топлообменник го имат само автоматиците и прави такива гадни номера.
Ааа, говориш за интеркулера на EGR-а, чак сега те разбрах

- koko525da
-
Re: Имам проблем (тресе мотора и пуши бяло)
Карал съм не повече от 10км. А за AGR клапана ще кажа на майстора да го провери.Мерси за добрите мнения.Никой не очакваше проблема да е бутало.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Имам проблем (тресе мотора и пуши бяло)
Не EGR-a, а интеркулера за EGR-а. Номер едно от схемата (exhaust cooler) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
През този кулер минава антифриз, който охлажда изгорелите газове, които минават през EGR-а и ако се е спукал, влиза вода в цилиндрите, прави воден удар и ти заминава буталото, както най-вероятно е станало в твоя случай.
През този кулер минава антифриз, който охлажда изгорелите газове, които минават през EGR-а и ако се е спукал, влиза вода в цилиндрите, прави воден удар и ти заминава буталото, както най-вероятно е станало в твоя случай.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани