Сори, ама пак жълта лампа

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от quickshare » 09 Дек 2009, 18:41

На мен ми прави подобен номер...смених 2 датчика,нивото на маслото на почти до макс и като покарам повече и като изгася двигателя ми светва жълтата лапна :evil:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от slitter » 09 Дек 2009, 19:00

Същата работа като при мен снощи значи! :lol: :lol: :lol: А днес не е светела грам! Ама все на къси разстояния съм я катал!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от slitter » 11 Дек 2009, 1:28

Пак въпрос - след поредната дисгностика и тестове днес се оказва следното: според ДИС жълтата лампа на маслото свети в движение и продължава да свети до момента, в който не се изключи двигателя - това означава "Превишен разход на масло"!
Данни -
tog за ниско ниво достигат от 650мс -750мс - до 844мс (нормата е между 250 и 800) при загрял двигател и масло
tog за високо ниво достика до 36мс - напълно в норма при загрял двигател и масло

Някой, който има представа за какво говоря как би го изтълкувал това? Дали наистина тоя датчик не е нещо афиф, чудя се да го сменям ли??? Как разбира това чудо, че имам преразход на масло??? Не ми харчи много колата!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от slitter » 11 Дек 2009, 18:46

Днес гледаха налягането на маслото - 2 бара при празен ход, при 1800 оборота 3,5 бара, при 3000 оборота - 4, 4.5 бара и при над 5000 оборота - над 5 бара. Това добре ли е според вас. После ходих до магазина - смениха ми датчика, сложих нов, пак на ФЛЕНОР, щото не искат да ми върнат засега парите, за да взема оригинален. Новия датчик пак същата работа - свети в жълто. Побърках се вече! Защо тая лампа свети мамка Й????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от slitter » 15 Дек 2009, 2:24

Eто какво казва ТИС за проблема с жълтата лампа на маслото

увеличeнo съпротивление в контактната област на конекторa между окабеляването на двигателя и сензора за нивото на маслото, причинени от проникване на влага и корозия в контактите. Необходимо е да се замени окабеляването. дали са парт номер за окабеляването, което в реалоем го няма и е странно!!!
oil level sensor bug.JPG

Засегнати са двигателите М43!

ето и схема и номера на частите
oil level sensor bug 2.JPG


Repair kit-a струва 7лв. в Камор, вече чакам поръчката от Германия.
Сензора е ясен колко струва.
Следва проба като дойде!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 28.09.2007
Местоположение: Пловдив

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от ivailovv » 20 Яну 2010, 10:57

Аз да пиша мойто мнение.Преди си карах печката с полусинтетика масло.Хрумна ми да сложа пълна синтетика.След като го сложих минах 1000 км. И някой път ми сетка жълтата лампа и след това гасне.Преди това незнаех , че може да свети и жълто.Гледам си маслото и нямам проблем(даже си мислих да не свети , че е доста маслото малко под максимума ми е ).Ще искарам така до новата смяна на маслото и ще сложа пак полусинтетика ако светне пак тогава ще ходя по сервизи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 13.09.2009

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от indocile » 29 Яну 2010, 0:23

При промяна на вискозитетета на маслото пак светва-смени маслото , при мен беше това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от slitter » 29 Яну 2010, 1:50

Eто и решението на проблема: смяна с нов датчик, оригинален на Hella и светенето изчезна! За всички, които са решили да сменяват датчика - съветвам ви да го купите оригинален! Този датчик работи по доста сложен начин - измерва количеството масло в двигателя на базата на отчитането как то се загрява и как се охлажда, изпращайки данни за това до KOMBI (Instrument clister - таблото) в мс (мили секунди) инпулсно. Изисква се доста прецизна работа от него за правилното интерпретиране на реалното ниво на маслото. Явно Flennor, макар да е немска фирма, не може да го направи и дава грешни сигнали за ниско ниво с големи резки амплитуди когато двигателя (маслото) загрее. С оригиналния това нещо го няма и съответно няма проблеми с паленето на жълтата лампа безпричинно. Толкова!
Сменяйте само с оригинална част!

Е46 Fanatic
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 19.10.2007
Местоположение: sofiq,sliven city
Пол: Мъж
Кара: Старата Дрифтачка
Детайли за колата: При изключено ASC колата се превръща във кола от старата школа (старата Дрифтачка)

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от S.D.W » 29 Яну 2010, 18:40

И на мен ми светва тази лампа ама като мина повече километри извънградско и като изгася мотора и като запаля пак и ичезва. Незнам на какво се дължи може и да трябва да долея малко масло да видя дали ще се появи пак :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 18.11.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 318I
Мечтае да кара: BMW E46 M3 CSL

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от F@tboyslim » 10 Май 2010, 19:54

Здравейте колеги,
Подобен проблем имам и аз. Както си карах и ми светна Engine Check-а. Спирам загасям колата и ми светва жълтата лампа за маслото. Свети за 10 секунди и после изгасва. При палене няма проблем... светва докато запаля колата и след това веднага гасне. Нивото на маслото е на 2/3 и за 10000 км съм долял 200 мл.
Въпроса ми е следния: При заминал датчик за нивото, дали компа го отчита като грешка със engine-a или само индикира с жълтата лампа на таблото и записва грешка която се вижда само при четене?
I was beamin in the Beamer just beamin ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от badsharki » 31 Май 2010, 7:39

ckrumov написа:...възможно е изключване на лампата с NCS експерт. По този начин жълта индикация няма да видите.

По-този начин ще видите направо червената индикация и съоветно се надявам спестените 220 левчета да сте инвестирали при доста добра възвращаемост, защото те вече далеч няма да ви се вместят в бюджета. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от Archangel » 31 Май 2010, 10:07

bmw20009 написа:
badsharki написа:
ckrumov написа:По този начин жълта индикация няма да видите.

По-този начин ще видите направо червената индикация и съоветно се надявам спестените 220 левчета да сте инвестирали при доста добра възвращаемост, защото те вече далеч няма да ви се вместят в бюджета. ;)

тоест :dummy:


Жълта индикация значи, че маслото ти е много малко и трябва да долееш(тоест е около минимума). Като я махнете жълтата индикация ви остава само червената.
А червена лампа за маслото по време на движение ще ви донесе само нихт_масло_нихт_двигател. Двигател, каран без масло малко не подлежи на ремонт, така че сами си правите извода ли спестявате 220лв. или ги слагате в едно бурканче, заедно с още 5780 за нов двигател :mhihi:
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от vavilon » 31 Май 2010, 10:14

Махане на жълта лампа е равно на постоянно треперене за двг-то. Е къде му е края? :mhihi: Иначе благодарности за обеснението :clap:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 1.02.2010
Пол: Мъж
Кара: F34 320d
Мечтае да кара: G32
Детайли за колата: 320d GT B47

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от mistyrain » 21 Юли 2010, 16:28

Здравейте колеги,

Не мисля че някой ще си махне датчика, но по-скоро проблема е че показва ниско ниво (светва 15 сек след палене, свети 10 сек и гасне) обаче по щеката е ма макс. Възможно ли е примерно маслото да не е читаво?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 29.01.2005
Местоположение: София

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от StuNNeR » 21 Юли 2010, 16:43

И на мен ми свети жълтата лампа 10 сек. след старт, ама ме боли фара, нали имам щека и температурен датчик! :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook