климатик-първо пускане не работи?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: климатик-първо пускане не работи?

Мнение от sadex5 » 29 Май 2010, 16:51

Колеги как си проверявате перките и резисторите. Дайте да уточним, защото ако не тръгне перката отпред на първа степен, няма и климатик. И оттам може поне половината да се заблуждаваме, че е липса на фреон.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: климатик-първо пускане не работи?

Мнение от cls6666 » 29 Май 2010, 18:13

аз я пробвах направо през буксата- директна скорост работи- през съпротивленията не
от релето също тръгва
за сега търся резистори като ги сменя пак ще пиша :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: климатик-първо пускане не работи?

Мнение от wladio » 29 Май 2010, 20:01

колега допълни фреон и няма да имаш проблем.един път като се допълнипочти всеки сезон ще допълваш-знам го от опит и от майстори.споко

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 5.03.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: неква джипка

Re: климатик-първо пускане не работи?

Мнение от fast or stupid » 02 Юни 2010, 11:44

Нее гаранциа с допулването на фреон че ше тръгне, при мен се оказа че е спукан радиатора некаде съм го закачил през зимата и не съм разбрал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: климатик-първо пускане не работи?

Мнение от oci » 02 Юни 2010, 19:14

fast or stupid написа:Нее гаранциа с допулването на фреон че ше тръгне, при мен се оказа че е спукан радиатора некаде съм го закачил през зимата и не съм разбрал.


Затова преди да ви ги заредят искайте да ви направят тест на системата за пропуски иначе ще плащата два пъти зареждане. И при зареждане ама не при хладилен техник защото той обикновенно не е подготвен за зареждане на автоклиматици и не слага оцветител при мен са идвали поне десетина колеги от форума и тогава се налага зареждане с оцветител и масло за да се види от къде изпуска и пак теглене на останалия фреон, отстраняване на пропуска и зареждане докато ако си е зареден от началото като хората директно с UV лампата се вижда от къде изпуска :D

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook