климатик-първо пускане не работи?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: климатик-първо пускане не работи?
Колеги как си проверявате перките и резисторите. Дайте да уточним, защото ако не тръгне перката отпред на първа степен, няма и климатик. И оттам може поне половината да се заблуждаваме, че е липса на фреон.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: климатик-първо пускане не работи?
аз я пробвах направо през буксата- директна скорост работи- през съпротивленията не
от релето също тръгва
за сега търся резистори като ги сменя пак ще пиша
от релето също тръгва
за сега търся резистори като ги сменя пак ще пиша

- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: климатик-първо пускане не работи?
колега допълни фреон и няма да имаш проблем.един път като се допълнипочти всеки сезон ще допълваш-знам го от опит и от майстори.споко
- fast or stupid
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 5.03.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: неква джипка
Re: климатик-първо пускане не работи?
Нее гаранциа с допулването на фреон че ше тръгне, при мен се оказа че е спукан радиатора некаде съм го закачил през зимата и не съм разбрал.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: климатик-първо пускане не работи?
fast or stupid написа:Нее гаранциа с допулването на фреон че ше тръгне, при мен се оказа че е спукан радиатора некаде съм го закачил през зимата и не съм разбрал.
Затова преди да ви ги заредят искайте да ви направят тест на системата за пропуски иначе ще плащата два пъти зареждане. И при зареждане ама не при хладилен техник защото той обикновенно не е подготвен за зареждане на автоклиматици и не слага оцветител при мен са идвали поне десетина колеги от форума и тогава се налага зареждане с оцветител и масло за да се види от къде изпуска и пак теглене на останалия фреон, отстраняване на пропуска и зареждане докато ако си е зареден от началото като хората директно с UV лампата се вижда от къде изпуска

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани