Проблем с температурата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с температурата
Здравейте колеги, наскоро пусках тема за температурата на колата и си мислех че проблема е решен но уви - не е. Виското си беше за смяна и се смени с оригинално, всичко си работи нормално, няма излишни шумове по двигателя. Температурата попринцип никога не ми е мърдала - като стане на 12 часа и си стои там. Преди няколко седмици започна да се мести надясно (към червеното) като стигне първата чертичка след 12ч и стои там за 10тина секунди и после се връща сама на нормално положение (тогава смених виското и затова си мислех че е решен проблема
). Последните няколко дена ми се наложи да пътувам и извънградско я понастъпвах (говора за високи скорости, а не вкарване в червеното
) и стрелката веднага отиде надясно (пак до първата чертичка и после пак се върна). След този случай не съм я настъпвал повече до такава скорост. Интересното е, че стрелката днеска мръдна когато вече бях малко над 200км/h, а предния ден при същата скорост изобщо не се и помръдна. Днеска беше по горещо, но това не мисля че трябва да оказва влияние. Не бях с пуснат климатик но дори и да съм бил неби трябвало да се мести. Иначе в градски условия и на климатик няма никакви проблеми. Само извънградско се мести и то при настъпване. Колата е обезвуздушена, сменен е и антифриза, филтри и всичките консумативи са сменени преди има няма 2000км. Някакви идеи от какво може да е? Термостата и водната помпа (с метална турбинка ми препоръчаха да е) са сменени като я взех (г/д преди 50 000км). Като я взех ми казаха че на 40 000км се сменят задължително при ТДС-а, но колегата иванов 530д каза че ако не прави проблеми не е нужно да се сменят, но явно има проблем щом се мести стрелката при извънградско.
). Последните няколко дена ми се наложи да пътувам и извънградско я понастъпвах (говора за високи скорости, а не вкарване в червеното

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем с температурата
А защо не пробваш да си свалиш радияторите и да ги измиеш ? 

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: Проблем с температурата
ivanov 530d написа:А защо не пробваш да си свалиш радияторите и да ги измиеш ?
Послушай колегата и ще видиш че е прав

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Проблем с температурата
Вярно ти казват момчетата. Преди около две години и на мене ми дадоха същият съвет. Свалих радиатора, основно почистване и.... направо не повярвах. Не очаквах, че ще има разлика, но има и се усеща. Направи го профилактично това.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- Simeonov86
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: 525d
Re: Проблем с температурата
Колегите донякъде са прави за радиаторите, но направи си едно сравнение, като пуснеш и живите данни дали не е проблема в таблото. Другото което се сещам е да видиш термостата дали отваря на определената температура, защото може да е дал някакъв дефект и от време, на време да отваря на по – висока температура.
Успех.
Успех.
Re: Проблем с температурата
Не е от таблото колега, понеже като стане така и усещам колата по тромава, а не пъргава както до преди да се мръдне стрелката. А относно живите данни винаги когато стане така, че стрелката на температурата се мръдне съм забравил да ги пусна ( а съм с малкия борд) а иначе редовно ги пускам на скоростта. Как да проверя дали термостата отваря на точните градуси?
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с температурата
doomy525 написа:Не е от таблото колега, понеже като стане така и усещам колата по тромава, а не пъргава както до преди да се мръдне стрелката. А относно живите данни винаги когато стане така, че стрелката на температурата се мръдне съм забравил да ги пусна ( а съм с малкия борд) а иначе редовно ги пускам на скоростта. Как да проверя дали термостата отваря на точните градуси?
има едни дистанционни инфра ред термометри които се ползват за дистанционно мерене на температура, като лазерче светят с лъч.... по сервизите някои ги имат, или гледаш по борда дигитално температурата и към 85градуса трябва маркуча след термостата да става горещ. Термостата ти трябва да почне да отваря след 80 градуса...
моят съвет е сменяй термостата с читав и си измий радиаторите както са ти казали по горе
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Проблем с температурата
Здравейте отново колеги
Днеска бях в сервиз да ми сменят задните носачи и ги накарах да се свали радиатора да се промие. Отвътре не паднаха почти никакви боклуци, но се разбра защо се мърда тая стрелка
Перката която е ПРЕД двигателя, най първата перка не работи. Някои може ли да ми каже цена на нова ?


enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с температурата
Перката на климатика ли имаш предвид? Или виското? Ако е на климатика виж резисторите за степените! А измихте ли боклуците които се събират м/у двата радиатора на климатика и на охладителната система?
- IMB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
Re: Проблем с температурата
Скоро сменях перката на климатика към 300лв с някаква отстъпка VEMO или VAMO беше не помня точно. Радиатора освен отвътре го измиха и отвън нали.
Re: Проблем с температурата
Да, цялата охладителна система е прочиcтена и отвънка и отвътре. Виското е сменяно миналата седмица с чисто ново на БМВ, перката която не работи е отпред пред радиатора (а не между радиатора и двигателя - там е виското, а тая която влиза централно въздух в нея). Тея резистори подлежат ли на поправка или трябва с ново?
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с температурата
Подлежат, имаше тема специално за това.Потърси я, не е сложно и сам може да си го направиш!

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани