Охлаждане на хидравличното масълце...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от cod-cdbp » 27 Май 2010, 16:33

Дойде лято стана пак 30+ градуса и хидравликата пак си е*а мамата.
Накратко поради ранната година нямам охлаждане на хидравличното масло а явно си требе, щото друга кола без него не съм виждал.
Та накратко серпентина си набавих барабар с гумите които я държат и остават само маркучите.
От къде какви за колко пари?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от kirililiev » 27 Май 2010, 16:52

_65536_kb_sec_ написа:Дойде лято стана пак 30+ градуса и хидравликата пак си е*а мамата.
Накратко поради ранната година нямам охлаждане на хидравличното масло а явно си требе, щото друга кола без него не съм виждал.
Та накратко серпентина си набавих барабар с гумите които я държат и остават само маркучите.
От къде какви за колко пари?


поради ранната година,най вероятно помпата е износена....може и маслото да е кофти ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от cod-cdbp » 27 Май 2010, 16:55

kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:Дойде лято стана пак 30+ градуса и хидравликата пак си е*а мамата.
Накратко поради ранната година нямам охлаждане на хидравличното масло а явно си требе, щото друга кола без него не съм виждал.
Та накратко серпентина си набавих барабар с гумите които я държат и остават само маркучите.
От къде какви за колко пари?


поради ранната година,най вероятно помпата е износена....може и маслото да е кофти ;)


хубаво, само дето маслото винаги е било зеленото каквото си му е реда.
и като се пали студена колата всичко е песен, вече като се покара дълго време нещата се променят та за това е и темата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от kirililiev » 27 Май 2010, 17:01

_65536_kb_sec_ написа:
kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:Дойде лято стана пак 30+ градуса и хидравликата пак си е*а мамата.
Накратко поради ранната година нямам охлаждане на хидравличното масло а явно си требе, щото друга кола без него не съм виждал.
Та накратко серпентина си набавих барабар с гумите които я държат и остават само маркучите.
От къде какви за колко пари?


поради ранната година,най вероятно помпата е износена....може и маслото да е кофти ;)


хубаво, само дето маслото винаги е било зеленото каквото си му е реда.
и като се пали студена колата всичко е песен, вече като се покара дълго време нещата се променят та за това е и темата.

е да де,като загрее маслото и е износена помпата почва да стърже ,тъпия ми голф дори е така,дойде лятото и започна да се ебава,цяла зима не съм го чувал,не е от олаждането,от износването е :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от cod-cdbp » 27 Май 2010, 17:05

kirililiev написа:е да де,като загрее маслото и е износена помпата почва да стърже ,тъпия ми голф дори е така,дойде лятото и започна да се ебава,цяла зима не съм го чувал,не е от олаждането,от износването е :idea:


а тогава защо от помпата не се чува никакъв звук никога, ако ще и волана в крайно положение ако ще и 500 кила в багажника - ни звук ни стон.
А само като загрее маслото, и то повече от нормалното - визирам разни задръствания и подобни.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от kirililiev » 27 Май 2010, 17:24

_65536_kb_sec_ написа:
kirililiev написа:е да де,като загрее маслото и е износена помпата почва да стърже ,тъпия ми голф дори е така,дойде лятото и започна да се ебава,цяла зима не съм го чувал,не е от олаждането,от износването е :idea:


а тогава защо от помпата не се чува никакъв звук никога, ако ще и волана в крайно положение ако ще и 500 кила в багажника - ни звук ни стон.
А само като загрее маслото, и то повече от нормалното - визирам разни задръствания и подобни.


е да де,точно така става,като температурата се вдигне и вискозитета падне,когато е износена помпата почва да стърже.тори и със серпентина за охлаждане е същата работа,миналата година сменяхме на е34 помпа,проблема беше че при интензивно натоварване и въртене на волана динамично,след извесно време почваше да сърже,сменихме помпата и всичко заспа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от Stoqnov_ » 27 Май 2010, 17:52

Колега- лично мнение. Ако смениш помпата ще си спестиш много цапане, време, че и средства, по добре я смени сега, отколкото след цялото упражнение. Поздрави.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от cod-cdbp » 27 Май 2010, 18:52

защо да сменям помпа която не се чува и не тече?
в смисъл до колкото разбирам от вас прецаканата помпа стържела, е мойта не стърже при никакви условия и при никакви напъни на волана.
Защо тогава да я сменям? :banghead: :banghead: :banghead:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от momo-1st » 27 Май 2010, 19:15

_65536_kb_sec_ написа:защо да сменям помпа която не се чува и не тече?
в смисъл до колкото разбирам от вас прецаканата помпа стържела, е мойта не стърже при никакви условия и при никакви напъни на волана.
Защо тогава да я сменям? :banghead: :banghead: :banghead:



Защото колега аз не разбирам мн от тея помпи но съдейки по мнненията на клегата Кирил Илиев-заблудата ти е че помпата ти е здрава,но стърженето при загряло масло според него доказва че не е баш много здрава!Затов ти предлагат смяна!Те така! :)
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от ivan. » 27 Май 2010, 19:27

momo-1st написа:
_65536_kb_sec_ написа:защо да сменям помпа която не се чува и не тече?
в смисъл до колкото разбирам от вас прецаканата помпа стържела, е мойта не стърже при никакви условия и при никакви напъни на волана.
Защо тогава да я сменям? :banghead: :banghead: :banghead:



Защото колега аз не разбирам мн от тея помпи но съдейки по мнненията на клегата Кирил Илиев-заблудата ти е че помпата ти е здрава,но стърженето при загряло масло според него доказва че не е баш много здрава!Затов ти предлагат смяна!Те така! :)

извинявам се за :OT:
ясно е ,че Стоян си пуска тема ей така ;)
Единствено мога да кажа със сигурност,че разликата при охладено и неохладено хидравлично масло е огромна :!:
Друго,което не мога да разбера е -как ще стърже само на топло масло?нищо ,че автора не е споменал за стържене.
спирам щото много теорий мога да развия ........................
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от @2bar » 27 Май 2010, 20:27

momo-1st написа:Защото колега аз не разбирам мн от тея помпи но съдейки по мнненията на клегата Кирил Илиев-заблудата ти е че помпата ти е здрава,но стърженето при загряло масло според него доказва че не е баш много здрава!Затов ти предлагат смяна!Те така! :)


Той все едно ще я смени с нова, та предлагаш смяна. Като сложи някой друг боклук, който прави същото, какво правим?

_65536_kb_sec_ написа:хубаво, само дето маслото винаги е било зеленото каквото си му е реда.

Е то освен зелено има и пробег и освен пробег има и определен период през, който се сменя. На колко години е маслото или км?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от cod-cdbp » 27 Май 2010, 20:53

@2bar написа:
_65536_kb_sec_ написа:хубаво, само дето маслото винаги е било зеленото каквото си му е реда.

Е то освен зелено има и пробег и освен пробег има и определен период през, който се сменя. На колко години е маслото или км?


маслото е сменено миналото лято.
Само едно не мога да разбера през цялото време - КОЙ ВИ КАЗА ЧЕ СТЪРЖЕ ПОМПАТА???? :evil: :evil: :evil:
Никъде не съм казвал че стърже помпа и тн, напротив никакви звуци не издава.
Съчиненията по картинка за стържещи помпи да спрат моля.
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от ivan. » 27 Май 2010, 21:01

_65536_kb_sec_ написа:
@2bar написа:
_65536_kb_sec_ написа:хубаво, само дето маслото винаги е било зеленото каквото си му е реда.

Е то освен зелено има и пробег и освен пробег има и определен период през, който се сменя. На колко години е маслото или км?


маслото е сменено миналото лято.
Само едно не мога да разбера през цялото време - КОЙ ВИ КАЗА ЧЕ СТЪРЖЕ ПОМПАТА???? :evil: :evil: :evil:
Никъде не съм казвал че стърже помпа и тн, напротив никакви звуци не издава.
Съчиненията по картинка за стържещи помпи да спрат моля.

ок
налягънето към кулера не е високо и можеш да импровизираш,добави и отделен кулер за автомата :yes:
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от cod-cdbp » 27 Май 2010, 21:10

ivan. написа:ок
налягънето към кулера не е високо и можеш да импровизираш,добави и отделен кулер за автомата :yes:


Ванка, кажи ми само едно, как циркулира системата - казанче -> помпа -> спирачки -> нивомат -> кулер, така ли е поредността на циркулация?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...

Мнение от Postman » 27 Май 2010, 21:16

12 mm е маркуча към серпентината и от нея към резервоара. Говоря за вътрешния диаметър. Препоръчвам ти маркуч Gates или Semperit. Цената, според откъде го купуваш, е между 5 и 16 лв/метър. Ако на Е32 е абсолютно същото като на Е34, ти трябват около 25-30 см - това е от изхода на серпентината до резервоара. От кормилната кутия към входа на серпентината ти трябва оригинален маркуч, понеже има завалцован банджо фитинг към маркуча в края към кутията, а този фитинг не е стандартен - предполагам твоя сегашен маркуч също би могъл да се напъха в серпентината вместо в резервоара (може би ако се скъси). Разбира се, трябват ти и скоби.
Ако се наложи да ти завалцоват нещо към тези маркучи, аз досега съм правил такива неща т у к и съм по-скоро доволен отколкото недоволен.

При Е34 с нивомат пътят на флуида е:
кръг на усилвателя: резервоар > вход помпа > изход помпа към кормилната кутия > кормилна кутия > серпентина > резервоар
кръг на нивомата: резервоар > вход помпа > изход помпа към нивомат > шибърен кран на нивомата > резервоар

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook