Проблем с резервоара на 320i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с резервоара на 320i
Моля някой ако знае как трябва да преминава бензина от лявата част на резервоара в дясната да пише или да покаже някаква схема
колата е 320
четох всички теми във форума но отговор не намерих
колата върви нормално , при показание на безиномера около 15 л. почва да се чува помпата
да вие на празно и като дам пълна газ първо ускорява и после забива - свършва бензина
отварям дясната част с помпата - празно
отварям лявата част - пълна до горе
разглобих и сглобих всичко - без ефект
и тук идва вашият ред .................. благодаря !

колата е 320
четох всички теми във форума но отговор не намерих
колата върви нормално , при показание на безиномера около 15 л. почва да се чува помпата
да вие на празно и като дам пълна газ първо ускорява и после забива - свършва бензина
отварям дясната част с помпата - празно
отварям лявата част - пълна до горе
разглобих и сглобих всичко - без ефект
и тук идва вашият ред .................. благодаря !
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с резервоара на 320i
Колега, не си изчел всички теми явно .....
Виж как хубаво го е обяснил колегата ned_gm28
Това е мнение-извадка от една от "всичките" теми ....
Демек , щом има гориво в лявата част (зад шофьора ) и то не се прехвърля в дясната част при помпата , проблема е в сондата в дясната половина ..... Огледай я нея ....
Виж как хубаво го е обяснил колегата ned_gm28

Това е мнение-извадка от една от "всичките" теми ....

ned_gm28 написа:Относно помпите-една е,в дясната половина.Това в лявата е само сонда,имаща за цел,да прехвърля гориво в дясната половина и да отчита нивото на горивото в дясната половина.Резервоара е отливка,съединена с преливник в горната част.Когато нивото на горивото спадне под преливника,излишното гориво от ГНП-то се връща в резервоара,преминавайки през сондата на лявата половина.Последната има тръба с "U" образен вид,която стига до дъното,където е прекъсната със стеснена част-дюза,която ако има гориво в лявата (пасивната) половина,го завихря и прехвърля в дясната половина,където е помпата.По този начин помпата остава потопена в гориво,при наличие на минимум гориво в резервоара
Демек , щом има гориво в лявата част (зад шофьора ) и то не се прехвърля в дясната част при помпата , проблема е в сондата в дясната половина ..... Огледай я нея ....
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани