Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
oci написа:spacepl написа:Смятам че са сложени две сонди за по-лесно диагностициране на проблеми поради това че цилиндрите са ни в повечкоиначе данните им са почти 100% идентични (при изправна кола де)
badsharki - много благодаря
Едната сонда е преди катализатора първата и тя има отношение към смесообразуването, а втора сонда е след катализатора тя следи дали катализатора си върши работата и дава инфо на компа, не случайно на коли с махнат катализатор втората сонда се като се повдига или се слага емулатор така че да дава постоянно напрежение 0,46 все едно си има катализатор иначе без катализатора ще показва като пърава и ще се шашка компа.
Няма нищо общо с това, че са ни повече цилиндрите това е заради екологията и затова има втора сонда при колегата.
При мен кабелите са два бели за подгряване на сондата единия е 12волта, другия бял е -,
Сив и черен за към компютъра и би следвало ГИ да се върже към черния кабел, то лесно може да се провери с мултицет между сивия и черния напрежението трябва да варира от 0,1 до 1,10 волта трябва непрекъснота да се мени, така напрактика се чертае и графиката на работата на сондата.
Ти сигурен ли си в това което казваш ?
- IMB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
oci написа:spacepl написа:Смятам че са сложени две сонди за по-лесно диагностициране на проблеми поради това че цилиндрите са ни в повечкоиначе данните им са почти 100% идентични (при изправна кола де)
badsharki - много благодаря
Едната сонда е преди катализатора първата и тя има отношение към смесообразуването, а втора сонда е след катализатора тя следи дали катализатора си върши работата и дава инфо на компа, не случайно на коли с махнат катализатор втората сонда се като се повдига или се слага емулатор така че да дава постоянно напрежение 0,46 все едно си има катализатор иначе без катализатора ще показва като пърава и ще се шашка компа.
Няма нищо общо с това, че са ни повече цилиндрите това е заради екологията и затова има втора сонда при колегата.
При мен кабелите са два бели за подгряване на сондата единия е 12волта, другия бял е -,
Сив и черен за към компютъра и би следвало ГИ да се върже към черния кабел, то лесно може да се провери с мултицет между сивия и черния напрежението трябва да варира от 0,1 до 1,10 волта трябва непрекъснота да се мени, така напрактика се чертае и графиката на работата на сондата.
Това важи за други коли. При нашите Е39ки напрежението е от 0,1 до 5 волта, и двете ламбди са преди катализатора. При тези които са с четири ламбда сонди има две преди и две след катализатора.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
ivanov 530d написа:oci написа:spacepl написа:Смятам че са сложени две сонди за по-лесно диагностициране на проблеми поради това че цилиндрите са ни в повечкоиначе данните им са почти 100% идентични (при изправна кола де)
badsharki - много благодаря
Едната сонда е преди катализатора първата и тя има отношение към смесообразуването, а втора сонда е след катализатора тя следи дали катализатора си върши работата и дава инфо на компа, не случайно на коли с махнат катализатор втората сонда се като се повдига или се слага емулатор така че да дава постоянно напрежение 0,46 все едно си има катализатор иначе без катализатора ще показва като пърава и ще се шашка компа.
Няма нищо общо с това, че са ни повече цилиндрите това е заради екологията и затова има втора сонда при колегата.
При мен кабелите са два бели за подгряване на сондата единия е 12волта, другия бял е -,
Сив и черен за към компютъра и би следвало ГИ да се върже към черния кабел, то лесно може да се провери с мултицет между сивия и черния напрежението трябва да варира от 0,1 до 1,10 волта трябва непрекъснота да се мени, така напрактика се чертае и графиката на работата на сондата.
Ти сигурен ли си в това което казваш ?
Аз споделям опита от е46 със две сонди ако при е39 се разминават нещата тогава се извинявам, че подвеждам колегата просто до сега на повечето бензинови коли показанията на сондите са били такива и затова го споделих.
Поздрави
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани