Да се похваля
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Да се похваля
След 1-2 месеца правя 1 година с последната си Е34-ка-ето нещата ,които и сложих досега.

Малката стрелка на горният лост е свързана с това:

Долният лост има нещо общо с това:

Тук долният лост мести някои неща не ,че е толкова необходим,но е хубаво на волана да имаш 4 лоста-просто за симетрията.

Зад задните два бутона се крият доста метри проводници ,една шепа релета и разглобяване на половината кола отзад.

И нещо ,което почти всеки фен на Е34 го има

Остава плъзгачите на климатика да ги заменя с бутони,електрически седалки,една малка конзолка с бутонче с надпис ASC,може би нивомат,шпер,кожен волан и разбира се нещо от рода на М30В35-много ми харесва тази класика,но тук частите са малко проблемни,а разправията голяма или най-оптималното М50В25 и спирам да се занимавам повече с тая кола.

Малката стрелка на горният лост е свързана с това:

Долният лост има нещо общо с това:

Тук долният лост мести някои неща не ,че е толкова необходим,но е хубаво на волана да имаш 4 лоста-просто за симетрията.


Зад задните два бутона се крият доста метри проводници ,една шепа релета и разглобяване на половината кола отзад.


И нещо ,което почти всеки фен на Е34 го има

Остава плъзгачите на климатика да ги заменя с бутони,електрически седалки,една малка конзолка с бутонче с надпис ASC,може би нивомат,шпер,кожен волан и разбира се нещо от рода на М30В35-много ми харесва тази класика,но тук частите са малко проблемни,а разправията голяма или най-оптималното М50В25 и спирам да се занимавам повече с тая кола.

- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: Да се похваля
Супер е!
Постарал си се доста 


Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Да се похваля
Имаш ли чек контрол ?, или само копчето е такова.
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Да се похваля
Айде не му пускай мухите бе. Утре ще има тема как да си направим чек контрол на 520 и ще видиш снимки как цялата му кола е разглобена 
Забравих да питам имаш ли вече хладилник, хай-фай системата, профешънъл РДС, притискане на шоф. чистачка към стъклото според скоростта, М окачване, печка и сигурно има още ама сега точно не се сещам


Забравих да питам имаш ли вече хладилник, хай-фай системата, профешънъл РДС, притискане на шоф. чистачка към стъклото според скоростта, М окачване, печка и сигурно има още ама сега точно не се сещам


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Да се похваля
Zubcho написа:Айде не му пускай мухите бе. Утре ще има тема как да си направим чек контрол на 520 и ще видиш снимки как цялата му кола е разглобена
Забравих да питам имаш ли вече хладилник, хай-фай системата, профешънъл РДС, притискане на шоф. чистачка към стъклото според скоростта, М окачване, печка и сигурно има още ама сега точно не се сещам
направо като слага 25-цата ще смени и инсталацията

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Да се похваля
и после като чуеш,че имало 34-ки по 1500лв,от някой разибрател
браво за мерака

браво за мерака
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Да се похваля
павката написа:и после като чуеш,че имало 34-ки по 1500лв,от някой разибрател![]()
браво за мерака
то има тоалетни и по 1000 лв, но такива е34ки дето сме вкарали по 1000+ работни часа
ни се струват безценни, макар че с тия мъртви мотор 20 - 25 са си все около 4000 лв
погледнато реално, колкото и да са напълнени с екстри. Виж ако беше 540/М5 по
можеше да държи цена. Все пак за около 10к лв си взимаш вече е38 740 в чудесно
здраве
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Re: Да се похваля
@ZLATEN,
тя темата е безкрайна, за колко пари, какво взимаш....важното е да си фен. Пък и какво толкова го плюете този М50В20 - бих казал, че градско малко изнервя (може би, ако е автоматик ще е по - добре) но за магистрала, да закрепиш 160 км/ч си е идеален. Истината е, че са си стари коли и постояно трябва да се наливат пари в тях, за да са в добро състояние.
@zvetiko,
така като гледам май темата с темпомата я приключваме? Екстра е станала (макар, че някои неща, които се разминават от заводското състояние не са ми много на сърце). По - добре се спри на В25 - баланса между мощност и разход на гориво ми се струва доста добър.
П.П. намаляй ги малко тези снимки.
тя темата е безкрайна, за колко пари, какво взимаш....важното е да си фен. Пък и какво толкова го плюете този М50В20 - бих казал, че градско малко изнервя (може би, ако е автоматик ще е по - добре) но за магистрала, да закрепиш 160 км/ч си е идеален. Истината е, че са си стари коли и постояно трябва да се наливат пари в тях, за да са в добро състояние.
@zvetiko,
така като гледам май темата с темпомата я приключваме? Екстра е станала (макар, че някои неща, които се разминават от заводското състояние не са ми много на сърце). По - добре се спри на В25 - баланса между мощност и разход на гориво ми се струва доста добър.
П.П. намаляй ги малко тези снимки.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Да се похваля
Като иска мощност и има пари да сложи м50В25 и да мине по пътя на Славянко от Русе. Той ми се оплака, че му била твърде мощна колата и не се карала. 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Да се похваля
Поздрави, много добре се е получило 

- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Да се похваля
Колегата е истински фен на марката! Само това мога да кажа. Браво, поздравявам те за постижението, много малко хора хвърлят толкова усилия и са рядкост такива коли.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Да се похваля
Благодаря колеги-трябва да стане перфектният по моите виждания Е 34 Touring.
Напоследък най-много ме дразни ,че нямам климатроник,но е много разглобяване,не съм го правил и ми трябва някой ,който е в час за да стане по-бързо. 


- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: Да се похваля
[quote="zvetiko"]Благодаря колеги-трябва да стане перфектният по моите виждания Е 34 Touring.
Напоследък най-много ме дразни ,че нямам климатроник,но е много разглобяване,не съм го правил и ми трябва някой ,който е в час за да стане по-бързо.
[/quote
Браво за ентусиазма
За климатроника филма е голям 


Браво за ентусиазма


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Да се похваля
Бравооооо
Евала , много се радвам на такива проекти
Колата става жестока , давай смело напред
п.с. по въпроса за климатроника аз лично това нещо не бих променил от текущото състояние на автомобила ти , даже в един момент живот и здраве като си търся ///М5-ца ще е без шибедах и климатроник - просто климатик с това управление.
Тази система е безотказна ,аз съм много доволен също ,че можеш да си регулираш всичко по трите реда вентилация където с по колкото си искаш а не като на климатроника където възможностите са силно орязани в това отношение.Аз затова като видя Е30 и Е34 с това управление най-много се радвам
Георги Пенчев







Евала , много се радвам на такива проекти


п.с. по въпроса за климатроника аз лично това нещо не бих променил от текущото състояние на автомобила ти , даже в един момент живот и здраве като си търся ///М5-ца ще е без шибедах и климатроник - просто климатик с това управление.
Тази система е безотказна ,аз съм много доволен също ,че можеш да си регулираш всичко по трите реда вентилация където с по колкото си искаш а не като на климатроника където възможностите са силно орязани в това отношение.Аз затова като видя Е30 и Е34 с това управление най-много се радвам

Георги Пенчев
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Да се похваля
Вчера вечерта като видях как светеше управлението на климатика и почна да ми харесва-малко.
Климатроника също има възможност за ръчно управление и на температурата и на потоците ,освен това много ми харесваше функцията за обдухване на предното стъкло.Обаче ми се струва ,че охлажда по-лошо от климатика,а автоматичният режим почти никога не съм го ползвал защото не вършеше никаква работа.С една дума -искам да го сложа повече от естетически съображения и защото обичам да натискам копчета.
Но може да послушам Гошето-да го оставя заради неговите съображения и да се съсредоточа върху двигателя-там е най-големият проблем. 



29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани