ITB ???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 19 Май 2008, 15:20

Valentin_Peev написа:
стан написа: Проблема с дроселите от мотор е че са за много по-високооборотни двигатели (хаябусата развърта до над 12000 оборота май) и затова не са много много пригодени да придават въртящ момент в по-ниските обороти като 5-6000 например.

От С14 дали не стават на м42/44 :roll:


Стават с много преправяне

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 19 Май 2008, 15:30

освен това, от S14 са много, много по- скъпи от на S52 :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.03.2008

Re: ITB ???

Мнение от тотио » 19 Май 2010, 22:25

здравеите колеги няколко линкчета
http://en.wikibooks.org/wiki/Nissan_240 ... A24E/ITB's
http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/itb/
:angel:
аз имам идея за м42 с дросели от мотор сузики 750 куб. и мега незнам какав ще бъде полужителния ефект от това
ако някои има инфо да ми пише ще сам му мн бладударен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: България,София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i 93год.
Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
Детайли за колата: Къса ми нервите!!!

Re: ITB ???

Мнение от cursed_in_eternity » 20 Май 2010, 10:06

Колеги и аз като лаик да пусна едно бързо въпросче.Тези независими дросели би ли трябвало теоретично да пропускат по голямо количество въздух, от един дросел с по-голям диаметър при портове и клапани с еднакъв размер?И също така при разширени портове и примерно по големи клапани независимите дросели ли са по добрият вариянт или един по голям? Мерси на отговорилите!!! :bchug:
Изображение MY RIDE
!!!!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: ITB ???

Мнение от alx » 20 Май 2010, 20:25

индивидуалните дросели се прилагат предимно и само по една причина- по-добра отзивчивост на двигателя.

за синхронизирането- ако не ги синхронизираш - няма да имаш хубави тихи обороти (и ниски до някъде).

дроселите се синхронизират с вакуумни тръби (един вид живачен термометър с 4 или 6 стъкълца всяко с индивидуално мъркуче да се закача за дросела) или манометри вместо тръби (няма живак)... които се закачат за дроселите- идеята е при тихи обороти да теглят еднакъв вакуум всеки един по отделно. тогава са синхронизирани (да не се бърка с механичното синхронизиране което е просто да имат еднакъв процеп което звучи логично, но е неверно защото всеки цилиндър дърпа различно).

между другото съвсем малки разлики в синхрона на дроселите имат голямо значение за качеството на тихите и "отскока" на двигателя от тях...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: България,София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i 93год.
Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
Детайли за колата: Къса ми нервите!!!

Re: ITB ???

Мнение от cursed_in_eternity » 20 Май 2010, 20:44

Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?
Изображение MY RIDE
!!!!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: ITB ???

Мнение от alx » 20 Май 2010, 20:53

cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?


ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: България,София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i 93год.
Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
Детайли за колата: Къса ми нервите!!!

Re: ITB ???

Мнение от cursed_in_eternity » 21 Май 2010, 23:07

alx написа:
cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?


ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...


Колега гледаи кво става тука,как да не са за коне цели 20коня за безпари :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm
Изображение MY RIDE
!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ITB ???

Мнение от slavianko » 22 Май 2010, 11:36

cursed_in_eternity написа:
alx написа:
cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?


ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...


Колега гледаи кво става тука,как да не са за коне цели 20коня за безпари :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm
Атмосверните коне са доста скъпи. А 20кс отгоре за атмосверка никак не са малко ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: ITB ???

Мнение от ///M Power » 22 Май 2010, 11:42

cursed_in_eternity написа:
alx написа:
cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?


ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...


Колега гледаи кво става тука,как да не са за коне цели 20коня за безпари :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm


тия 20 коня 10 идват от това че слагат чип ( да не кажа и повече ) , пък ебаси без парито , 1000 евро
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ITB ???

Мнение от bum_bum » 22 Май 2010, 13:56

Е толкоз, една 28- ца да и сложиш 30- тина атмосферни коня отгоре си е едно 5 бона поне отгоре над цената на матора.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: България,София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i 93год.
Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
Детайли за колата: Къса ми нервите!!!

Re: ITB ???

Мнение от cursed_in_eternity » 22 Май 2010, 17:02

slavianko написа:
cursed_in_eternity написа:
alx написа:
cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?


ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...


Колега гледаи кво става тука,как да не са за коне цели 20коня за безпари :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm
Атмосверните коне са доста скъпи. А 20кс отгоре за атмосверка никак не са малко ;)


Колега съгласен съм с тебе,просто ми стана смешно че тея дросели за моя модел са по скъпи от цялата ми кола която взех съвсем скоро,и е доста запазена!!! :mhihi: :mhihi: .И говоря за серията за ежедневно каране не за спортните апликаций :mhihi: :mhihi: .Иначе със сигурност си струва парите и човек не би съжалявал.
Изображение MY RIDE
!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: България,София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i 93год.
Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
Детайли за колата: Къса ми нервите!!!

Re: ITB ???

Мнение от cursed_in_eternity » 22 Май 2010, 17:09

///M Power написа:
cursed_in_eternity написа:
alx написа:
cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?


ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...


Колега гледаи кво става тука,как да не са за коне цели 20коня за безпари :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm


тия 20 коня 10 идват от това че слагат чип ( да не кажа и повече ) , пък ебаси без парито , 1000 евро


Колега в каталога за индивидуалните дросели за ежедневна употреба си пише за кои модели вървят с чип и кои се продават без чип.Аз гледах за моита (е36 320)и за нея са без чип пише че качват 20 коня и СТРУВАТ 2075 евра :cry:
Изображение MY RIDE
!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ITB ???

Мнение от slavianko » 22 Май 2010, 17:40

cursed_in_eternity написа:Колега в каталога за индивидуалните дросели за ежедневна употреба си пише за кои модели вървят с чип и кои се продават без чип.Аз гледах за моита (е36 320)и за нея са без чип пише че качват 20 коня и СТРУВАТ 2075 евра :cry:
Не се заблуждавай че ще се получи без странична намеса по електрониката. И аз така си мислих ама не стана. Наложи се да си вдигна налягането на горивният регулатор на 5 бара за да дойдат смесите на място. Накрая сложих допълнителна електроника и се получи. Но без чипосване или бутане по софтуера не вярвам да се получи. Поне при мен не беше възможно по друг начин ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: ITB ???

Мнение от ///M Power » 22 Май 2010, 18:45

И аз си мисля че без настройка , ИТБ-тата нямат да имат пълня ефект .
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook