ITB ???
Модератор: bum_bum
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Valentin_Peev написа:стан написа: Проблема с дроселите от мотор е че са за много по-високооборотни двигатели (хаябусата развърта до над 12000 оборота май) и затова не са много много пригодени да придават въртящ момент в по-ниските обороти като 5-6000 например.
От С14 дали не стават на м42/44
Стават с много преправяне
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ITB ???
здравеите колеги няколко линкчета
http://en.wikibooks.org/wiki/Nissan_240 ... A24E/ITB's
http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/itb/

аз имам идея за м42 с дросели от мотор сузики 750 куб. и мега незнам какав ще бъде полужителния ефект от това
ако някои има инфо да ми пише ще сам му мн бладударен
http://en.wikibooks.org/wiki/Nissan_240 ... A24E/ITB's
http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/itb/

аз имам идея за м42 с дросели от мотор сузики 750 куб. и мега незнам какав ще бъде полужителния ефект от това
ако някои има инфо да ми пише ще сам му мн бладударен
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: ITB ???
Колеги и аз като лаик да пусна едно бързо въпросче.Тези независими дросели би ли трябвало теоретично да пропускат по голямо количество въздух, от един дросел с по-голям диаметър при портове и клапани с еднакъв размер?И също така при разширени портове и примерно по големи клапани независимите дросели ли са по добрият вариянт или един по голям? Мерси на отговорилите!!! 

Re: ITB ???
индивидуалните дросели се прилагат предимно и само по една причина- по-добра отзивчивост на двигателя.
за синхронизирането- ако не ги синхронизираш - няма да имаш хубави тихи обороти (и ниски до някъде).
дроселите се синхронизират с вакуумни тръби (един вид живачен термометър с 4 или 6 стъкълца всяко с индивидуално мъркуче да се закача за дросела) или манометри вместо тръби (няма живак)... които се закачат за дроселите- идеята е при тихи обороти да теглят еднакъв вакуум всеки един по отделно. тогава са синхронизирани (да не се бърка с механичното синхронизиране което е просто да имат еднакъв процеп което звучи логично, но е неверно защото всеки цилиндър дърпа различно).
между другото съвсем малки разлики в синхрона на дроселите имат голямо значение за качеството на тихите и "отскока" на двигателя от тях...
за синхронизирането- ако не ги синхронизираш - няма да имаш хубави тихи обороти (и ниски до някъде).
дроселите се синхронизират с вакуумни тръби (един вид живачен термометър с 4 или 6 стъкълца всяко с индивидуално мъркуче да се закача за дросела) или манометри вместо тръби (няма живак)... които се закачат за дроселите- идеята е при тихи обороти да теглят еднакъв вакуум всеки един по отделно. тогава са синхронизирани (да не се бърка с механичното синхронизиране което е просто да имат еднакъв процеп което звучи логично, но е неверно защото всеки цилиндър дърпа различно).
между другото съвсем малки разлики в синхрона на дроселите имат голямо значение за качеството на тихите и "отскока" на двигателя от тях...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: ITB ???
cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?
ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: ITB ???
alx написа:cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?
ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...
Колега гледаи кво става тука,как да не са за коне цели 20коня за безпари




http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ITB ???
Атмосверните коне са доста скъпи. А 20кс отгоре за атмосверка никак не са малкоcursed_in_eternity написа:alx написа:cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?
ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...
Колега гледаи кво става тука,как да не са за коне цели 20коня за безпари![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: ITB ???
cursed_in_eternity написа:alx написа:cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?
ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...
Колега гледаи кво става тука,как да не са за коне цели 20коня за безпари![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm
тия 20 коня 10 идват от това че слагат чип ( да не кажа и повече ) , пък ебаси без парито , 1000 евро
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ITB ???
Е толкоз, една 28- ца да и сложиш 30- тина атмосферни коня отгоре си е едно 5 бона поне отгоре над цената на матора.
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: ITB ???
slavianko написа:Атмосверните коне са доста скъпи. А 20кс отгоре за атмосверка никак не са малкоcursed_in_eternity написа:alx написа:cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?
ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...
Колега гледаи кво става тука,как да не са за коне цели 20коня за безпари![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm
Колега съгласен съм с тебе,просто ми стана смешно че тея дросели за моя модел са по скъпи от цялата ми кола която взех съвсем скоро,и е доста запазена!!!




- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: ITB ???
///M Power написа:cursed_in_eternity написа:alx написа:cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?
ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...
Колега гледаи кво става тука,как да не са за коне цели 20коня за безпари![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm
тия 20 коня 10 идват от това че слагат чип ( да не кажа и повече ) , пък ебаси без парито , 1000 евро
Колега в каталога за индивидуалните дросели за ежедневна употреба си пише за кои модели вървят с чип и кои се продават без чип.Аз гледах за моита (е36 320)и за нея са без чип пише че качват 20 коня и СТРУВАТ 2075 евра

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ITB ???
Не се заблуждавай че ще се получи без странична намеса по електрониката. И аз така си мислих ама не стана. Наложи се да си вдигна налягането на горивният регулатор на 5 бара за да дойдат смесите на място. Накрая сложих допълнителна електроника и се получи. Но без чипосване или бутане по софтуера не вярвам да се получи. Поне при мен не беше възможно по друг начинcursed_in_eternity написа:Колега в каталога за индивидуалните дросели за ежедневна употреба си пише за кои модели вървят с чип и кои се продават без чип.Аз гледах за моита (е36 320)и за нея са без чип пише че качват 20 коня и СТРУВАТ 2075 евра

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: ITB ???
И аз си мисля че без настройка , ИТБ-тата нямат да имат пълня ефект .
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани