м20б25 с глава от м20б20

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
Мечтае да кара: м5 + ГТР

м20б25 с глава от м20б20

Мнение от 75 turbodelta » 16 Май 2010, 21:18

Идеята ми е следната имам блок с бутала и вал от м20б25 и глава от м20б20 целта е да се получи атмосферен мотор с степен около 10.5:1 който да задвижва градската ми кола естествено на газ :mhihi:
Само да уточня че питам за готови тествани и работещи решения и мнения от рода на:
1. сложи си глава от б25 и не се занимавай
2. ползвай търсачката (ползвъл съм я и съм изчел написаното по темата )
и прочее не ме вълнуват :idea: парите тук са от съществено значение и се наливат на друго място така че си спестете логичните решения търсим нелогични такива 8)
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от ///Явор » 16 Май 2010, 22:28

копаш камерата и става
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
Мечтае да кара: м5 + ГТР

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от 75 turbodelta » 17 Май 2010, 14:30

това ли е единствения вариант за който се сещаш :conf:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от ///Явор » 17 Май 2010, 16:05

поне е изпитан многократно :yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от tonkata » 17 Май 2010, 18:27

а каква ще е разликата спрямо стокова 25-ца , защото на 20-ковата кратуна са по малки клапаните и портовете ще се задуши ли мотора много , щото цената на 25-цовата глава е като цената на кокаина :mhihi:

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от remaka » 17 Май 2010, 20:36

тя цената на всичко за 25-ца е такова а ако главата е 731.......... :mrgreen:
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от Convertible » 17 Май 2010, 22:57

нещо като ета трябва да очакваш според мен..
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от ///Явор » 17 Май 2010, 22:58

tonkata написа:а каква ще е разликата спрямо стокова 25-ца , защото на 20-ковата кратуна са по малки клапаните и портовете ще се задуши ли мотора много , щото цената на 25-цовата глава е като цената на кокаина :mhihi:
ми ако имаш кеш за нови клапани ..няма проблем...и за портовете няма ядове :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
Мечтае да кара: м5 + ГТР

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от 75 turbodelta » 18 Май 2010, 19:49

Явор написа:поне е изпитан многократно :yes:

благодаря за събета яворе :bchug:

tonkata написа:а каква ще е разликата спрямо стокова 25-ца , защото на 20-ковата кратуна са по малки клапаните и портовете ще се задуши ли мотора много , щото цената на 25-цовата глава е като цената на кокаина :mhihi:

тонка тя на 20-ката главата няма да ме задуши щото аз така или инак ми е градска кола а и е на газ не търсим перформанс резултати а евтино решение което да опъва каиша и да замести достойно дваеската 8)

remaka написа:тя цената на всичко за 25-ца е такова а ако главата е 731.......... :mrgreen:


ако го направя ще се получи доволно :)

Convertible написа:нещо като ета трябва да очакваш според мен..

точно като ета ако са ми очакванията ще си карам дваеската :mhihi:

Явор написа: ми ако имаш кеш за нови клапани ..няма проблем...и за портовете няма ядове :winky:


ами явка оказа се че имам в сервиза на масата глава за турбо 25 и ще мога да сравня точно нещата :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от Convertible » 18 Май 2010, 22:51

75 turbodelta написа:тонка тя на 20-ката главата няма да ме задуши щото аз така или инак ми е градска кола а и е на газ не търсим перформанс резултати а евтино решение което да опъва каиша и да замести достойно дваеската 8)

Convertible написа:нещо като ета трябва да очакваш според мен..

точно като ета ако са ми очакванията ще си карам дваеската :mhihi:

Ми при мен е следната схема - ранно ета долнище, 731 глава, двайскови дюзи и колектор , дросел, дебитомер, електроника и всичко общо взето... около 11 се получи
Момент има доста (според мен повече от на двайспетица) и идва по - рано от на двайска или двайспетица.. приятна е за каране..
Почва яко да тъпче след 4500.... няма въздух според мен, а и не само...
А да карам на газ - около 15 в разхода в София с раздаване... извън съм я свалял под 11, ма мъка с 4,10 за евридейка е супер, макар, че ако го превех сега бих портнал поне малко..
Дано съм бил полезен....
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
Мечтае да кара: м5 + ГТР

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от 75 turbodelta » 18 Май 2010, 23:00

ако си 2.7 на 11 степен според мен трябва да върви много дори и да се затапва над 5800 заради главата та нещо или аз не та разбрах или ти не обесни ;) а инак аз дросел и дюзи имам от 25 а електроникатa възнамерявам да се ремапне след като стане мотора а и още нещо ще има и колектор плетен ей тей за фаца може би :)
п.с. я някой да уточни какво значии ранно ета долнище с какви биели бутала и степен е ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от Convertible » 19 Май 2010, 14:46

биелите си стандартни за етата - 130 мм
буталата са различни от тези на 325 - пак са 84 мм, но за 200 и 731 глави (предполагам като тези 80мм, но по големи) - за 885 глава са с друго чело - тия неща са ти ясни....
за ранната ета така го казах, бях чел някаде че имат разлика - първо са с 200 глава после с 731...
моята е от Е28 - 83 година...
бях намерил една статия за тия неща много подробна - при какви комбинации какво се получава, (но сега не мога да я намеря, ще пусна линк когато...) та там видях че в моя случай (ранен блок и 731) е 11.1 или нещо такова степента, и след мерене, смятане получихме горе долу същита стойност
А, относно вървежа, аз съм яко доволен, има ряз и момент и е много приятна за каране... но умира преди споменатите от теб 5800 (около 4500), но при мен може да не е само заради въздух, ами и поради това, че по електроника и дюзи нищо не е пипано...

Ще е интересно, предполагам не само на мен, да споделиш какво що ще направиш и после впечатления, че тия глави 885, освен че ги няма за яко сухо.....


Поздрави
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: асеновград
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 325
Мечтае да кара: BMW E30 TURBO

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от changalov » 20 Май 2010, 21:33

Здравейте и от мен. Аз направих така взех едно долнище б25 смених му сигменти лагери и др. челосах буталата от наи високата точка 7мм надоло притеглих ги оправихме ги каквото имаше за оправяне взех една глава от 2.7 - пълен провал ама нямаше тогава друга по зле е даже и от дваисковата портвахме всмукателни и изпусквателни словжихме по големи клапани от 2.5 и изглеждаше много яко клапана се виждаше идеално от другия краи сложих главата с дваискови колектори дваискови диузи и л-джи троник запалаване и стана ебаси к1рта4а в ниските още от 2000 тръгва яко до 4500 после държи не продължава със същата сила а м20 б25 цата след 3500 направо полудява
сега ще сложа колектори и дюзи дросел от една 2.5 ца да видя как е но със сигурност няма да е както оригинална
понеже съм с дваисковия вал които е с 7мм повдигане и е 244 градуса ако не се лъжа а б25 е с 11 мм повдигане и е 256 градуса ако не се лъжа общо взето скраперска работа ама поне като се спука главата ме боли уио минал с1м 17000 км до сега и никакъв проблем постоянно ръчка и гори средно 10 или 11 извън градцко пада много ;))))

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
Мечтае да кара: м5 + ГТР

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от 75 turbodelta » 21 Май 2010, 10:29

changalov написа:Здравейте и от мен. Аз направих така взех едно долнище б25 смених му сигменти лагери и др. челосах буталата от наи високата точка 7мм надоло..............................

И каква степен се получи след тази интервенция мерихте ли я :kuku:
Изображение

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Re: м20б25 с глава от м20б20

Мнение от tonkata » 21 Май 2010, 20:54

75 turbodelta написа:
changalov написа:Здравейте и от мен. Аз направих така взех едно долнище б25 смених му сигменти лагери и др. челосах буталата от наи високата точка 7мм надоло..............................

И каква степен се получи след тази интервенция мерихте ли я :kuku:

явно си е карал с 25-цовите биели :wave:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook