Относно 540i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Относно 540i
Здрасти,
Вече 3 години карам такава кола, никакви грижи.
Градското е м/у 17 и 20 - извънгр. е м/у 9-12.
Напоследък ми се появи някакво леко чукане от към двигателя- на 215000км. (само докато загрее и почти изчезва), водих я на мойстор....има съмнения за нещо по верига, обтегачи и т.н.т
Ако имаш други въпроси питай.
Ще пусна отделна тема, някой да ми препоръча добър механик за двигателя, пишете препоръки.
Поздрави.
Вече 3 години карам такава кола, никакви грижи.
Градското е м/у 17 и 20 - извънгр. е м/у 9-12.
Напоследък ми се появи някакво леко чукане от към двигателя- на 215000км. (само докато загрее и почти изчезва), водих я на мойстор....има съмнения за нещо по верига, обтегачи и т.н.т
Ако имаш други въпроси питай.
Ще пусна отделна тема, някой да ми препоръча добър механик за двигателя, пишете препоръки.
Поздрави.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Относно 540i
Както винаги, колкото повече питам и мисля, толкова по-объркан ставам..
Реално не знам точно кой, модел искам най-много. Това което знам, е че искам кола с задно и повечко кончета, в случая БМВ е един от вариантите. Разглеждам основно Е36-328и, Е46-330и и Е39-540и. Има интересни аномалии в цените, както Е39-540и са на много ниска цена, така Е36-328и е скъпо, реално грубо са на едни цени с Е39 540и, като има и някои по-евтини 328-ки, но са рядкост. Не знам на какво се дължи това, но е факт. В същото време Е46-330и паднаха много и има много като бройки, те са малко по-скъпи и са доста по-красиви, но пък е ясно, че са по-кекави, като цяло. Е36-328 е последния вариант, понеже хем е скъпо, хем най-слабо като мотор, остават Е46 и Е39, но и двете имат плюсове и минуси, като здравина, цена, визия и т.н. Лошото е, че не съм се качвал на точните модификации и не знам, как се държат на пътя реално. Искам автомобила да е с директно управление, мощен, нервен и здрав като цяло, не ме интересува дали е 2002 или 1992год. Кои от тези модели е най-добре за моята цел?
Благодаря ви.
Реално не знам точно кой, модел искам най-много. Това което знам, е че искам кола с задно и повечко кончета, в случая БМВ е един от вариантите. Разглеждам основно Е36-328и, Е46-330и и Е39-540и. Има интересни аномалии в цените, както Е39-540и са на много ниска цена, така Е36-328и е скъпо, реално грубо са на едни цени с Е39 540и, като има и някои по-евтини 328-ки, но са рядкост. Не знам на какво се дължи това, но е факт. В същото време Е46-330и паднаха много и има много като бройки, те са малко по-скъпи и са доста по-красиви, но пък е ясно, че са по-кекави, като цяло. Е36-328 е последния вариант, понеже хем е скъпо, хем най-слабо като мотор, остават Е46 и Е39, но и двете имат плюсове и минуси, като здравина, цена, визия и т.н. Лошото е, че не съм се качвал на точните модификации и не знам, как се държат на пътя реално. Искам автомобила да е с директно управление, мощен, нервен и здрав като цяло, не ме интересува дали е 2002 или 1992год. Кои от тези модели е най-добре за моята цел?
Благодаря ви.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Относно 540i
alekangg написа:Както винаги, колкото повече питам и мисля, толкова по-объркан ставам..
Реално не знам точно кой, модел искам най-много. ...
Точно поради тази причина теми от този род се заключват веднага в този раздел. Тази я оставих само за пример, как с нищо не помага на търсещия и само се трупат безмислени постове

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани