м20б25 с глава от м20б20
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- 75 turbodelta
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.03.2005
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
- Мечтае да кара: м5 + ГТР
м20б25 с глава от м20б20
Идеята ми е следната имам блок с бутала и вал от м20б25 и глава от м20б20 целта е да се получи атмосферен мотор с степен около 10.5:1 който да задвижва градската ми кола естествено на газ
Само да уточня че питам за готови тествани и работещи решения и мнения от рода на:
1. сложи си глава от б25 и не се занимавай
2. ползвай търсачката (ползвъл съм я и съм изчел написаното по темата )
и прочее не ме вълнуват
парите тук са от съществено значение и се наливат на друго място така че си спестете логичните решения търсим нелогични такива 

Само да уточня че питам за готови тествани и работещи решения и мнения от рода на:
1. сложи си глава от б25 и не се занимавай
2. ползвай търсачката (ползвъл съм я и съм изчел написаното по темата )
и прочее не ме вълнуват



- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: м20б25 с глава от м20б20
копаш камерата и става

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- 75 turbodelta
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.03.2005
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
- Мечтае да кара: м5 + ГТР
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: м20б25 с глава от м20б20
поне е изпитан многократно 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
Re: м20б25 с глава от м20б20
а каква ще е разликата спрямо стокова 25-ца , защото на 20-ковата кратуна са по малки клапаните и портовете ще се задуши ли мотора много , щото цената на 25-цовата глава е като цената на кокаина 

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: м20б25 с глава от м20б20
тя цената на всичко за 25-ца е такова а ако главата е 731.......... 

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: м20б25 с глава от м20б20
нещо като ета трябва да очакваш според мен..

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: м20б25 с глава от м20б20
ми ако имаш кеш за нови клапани ..няма проблем...и за портовете няма ядовеtonkata написа:а каква ще е разликата спрямо стокова 25-ца , защото на 20-ковата кратуна са по малки клапаните и портовете ще се задуши ли мотора много , щото цената на 25-цовата глава е като цената на кокаина


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- 75 turbodelta
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.03.2005
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
- Мечтае да кара: м5 + ГТР
Re: м20б25 с глава от м20б20
Явор написа:поне е изпитан многократно
благодаря за събета яворе

tonkata написа:а каква ще е разликата спрямо стокова 25-ца , защото на 20-ковата кратуна са по малки клапаните и портовете ще се задуши ли мотора много , щото цената на 25-цовата глава е като цената на кокаина
тонка тя на 20-ката главата няма да ме задуши щото аз така или инак ми е градска кола а и е на газ не търсим перформанс резултати а евтино решение което да опъва каиша и да замести достойно дваеската

remaka написа:тя цената на всичко за 25-ца е такова а ако главата е 731..........
ако го направя ще се получи доволно

Convertible написа:нещо като ета трябва да очакваш според мен..
точно като ета ако са ми очакванията ще си карам дваеската

Явор написа: ми ако имаш кеш за нови клапани ..няма проблем...и за портовете няма ядове
ами явка оказа се че имам в сервиза на масата глава за турбо 25 и ще мога да сравня точно нещата




- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: м20б25 с глава от м20б20
75 turbodelta написа:тонка тя на 20-ката главата няма да ме задуши щото аз така или инак ми е градска кола а и е на газ не търсим перформанс резултати а евтино решение което да опъва каиша и да замести достойно дваеската
Convertible написа:нещо като ета трябва да очакваш според мен..
точно като ета ако са ми очакванията ще си карам дваеската![]()
Ми при мен е следната схема - ранно ета долнище, 731 глава, двайскови дюзи и колектор , дросел, дебитомер, електроника и всичко общо взето... около 11 се получи
Момент има доста (според мен повече от на двайспетица) и идва по - рано от на двайска или двайспетица.. приятна е за каране..
Почва яко да тъпче след 4500.... няма въздух според мен, а и не само...
А да карам на газ - около 15 в разхода в София с раздаване... извън съм я свалял под 11, ма мъка с 4,10 за евридейка е супер, макар, че ако го превех сега бих портнал поне малко..
Дано съм бил полезен....

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- 75 turbodelta
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.03.2005
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
- Мечтае да кара: м5 + ГТР
Re: м20б25 с глава от м20б20
ако си 2.7 на 11 степен според мен трябва да върви много дори и да се затапва над 5800 заради главата та нещо или аз не та разбрах или ти не обесни
а инак аз дросел и дюзи имам от 25 а електроникатa възнамерявам да се ремапне след като стане мотора а и още нещо ще има и колектор плетен ей тей за фаца може би 
п.с. я някой да уточни какво значии ранно ета долнище с какви биели бутала и степен е ?


п.с. я някой да уточни какво значии ранно ета долнище с какви биели бутала и степен е ?

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: м20б25 с глава от м20б20
биелите си стандартни за етата - 130 мм
буталата са различни от тези на 325 - пак са 84 мм, но за 200 и 731 глави (предполагам като тези 80мм, но по големи) - за 885 глава са с друго чело - тия неща са ти ясни....
за ранната ета така го казах, бях чел някаде че имат разлика - първо са с 200 глава после с 731...
моята е от Е28 - 83 година...
бях намерил една статия за тия неща много подробна - при какви комбинации какво се получава, (но сега не мога да я намеря, ще пусна линк когато...) та там видях че в моя случай (ранен блок и 731) е 11.1 или нещо такова степента, и след мерене, смятане получихме горе долу същита стойност
А, относно вървежа, аз съм яко доволен, има ряз и момент и е много приятна за каране... но умира преди споменатите от теб 5800 (около 4500), но при мен може да не е само заради въздух, ами и поради това, че по електроника и дюзи нищо не е пипано...
Ще е интересно, предполагам не само на мен, да споделиш какво що ще направиш и после впечатления, че тия глави 885, освен че ги няма за яко сухо.....
Поздрави
буталата са различни от тези на 325 - пак са 84 мм, но за 200 и 731 глави (предполагам като тези 80мм, но по големи) - за 885 глава са с друго чело - тия неща са ти ясни....
за ранната ета така го казах, бях чел някаде че имат разлика - първо са с 200 глава после с 731...
моята е от Е28 - 83 година...
бях намерил една статия за тия неща много подробна - при какви комбинации какво се получава, (но сега не мога да я намеря, ще пусна линк когато...) та там видях че в моя случай (ранен блок и 731) е 11.1 или нещо такова степента, и след мерене, смятане получихме горе долу същита стойност
А, относно вървежа, аз съм яко доволен, има ряз и момент и е много приятна за каране... но умира преди споменатите от теб 5800 (около 4500), но при мен може да не е само заради въздух, ами и поради това, че по електроника и дюзи нищо не е пипано...
Ще е интересно, предполагам не само на мен, да споделиш какво що ще направиш и после впечатления, че тия глави 885, освен че ги няма за яко сухо.....
Поздрави

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- changalov
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.11.2007
- Местоположение: асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 325
- Мечтае да кара: BMW E30 TURBO
Re: м20б25 с глава от м20б20
Здравейте и от мен. Аз направих така взех едно долнище б25 смених му сигменти лагери и др. челосах буталата от наи високата точка 7мм надоло притеглих ги оправихме ги каквото имаше за оправяне взех една глава от 2.7 - пълен провал ама нямаше тогава друга по зле е даже и от дваисковата портвахме всмукателни и изпусквателни словжихме по големи клапани от 2.5 и изглеждаше много яко клапана се виждаше идеално от другия краи сложих главата с дваискови колектори дваискови диузи и л-джи троник запалаване и стана ебаси к1рта4а в ниските още от 2000 тръгва яко до 4500 после държи не продължава със същата сила а м20 б25 цата след 3500 направо полудява
сега ще сложа колектори и дюзи дросел от една 2.5 ца да видя как е но със сигурност няма да е както оригинална
понеже съм с дваисковия вал които е с 7мм повдигане и е 244 градуса ако не се лъжа а б25 е с 11 мм повдигане и е 256 градуса ако не се лъжа общо взето скраперска работа ама поне като се спука главата ме боли уио минал с1м 17000 км до сега и никакъв проблем постоянно ръчка и гори средно 10 или 11 извън градцко пада много
)))
сега ще сложа колектори и дюзи дросел от една 2.5 ца да видя как е но със сигурност няма да е както оригинална
понеже съм с дваисковия вал които е с 7мм повдигане и е 244 градуса ако не се лъжа а б25 е с 11 мм повдигане и е 256 градуса ако не се лъжа общо взето скраперска работа ама поне като се спука главата ме боли уио минал с1м 17000 км до сега и никакъв проблем постоянно ръчка и гори средно 10 или 11 извън градцко пада много

- 75 turbodelta
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.03.2005
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
- Мечтае да кара: м5 + ГТР
Re: м20б25 с глава от м20б20
changalov написа:Здравейте и от мен. Аз направих така взех едно долнище б25 смених му сигменти лагери и др. челосах буталата от наи високата точка 7мм надоло..............................
И каква степен се получи след тази интервенция мерихте ли я


- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
Re: м20б25 с глава от м20б20
75 turbodelta написа:changalov написа:Здравейте и от мен. Аз направих така взех едно долнище б25 смених му сигменти лагери и др. челосах буталата от наи високата точка 7мм надоло..............................
И каква степен се получи след тази интервенция мерихте ли я
явно си е карал с 25-цовите биели

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани