ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от NAPSTERS » 17 Май 2010, 21:51

spacepl написа:
kamendc написа:след като се разбра проблема, може би няма нужда и от моето мнение, но нека все пак го кажа:
когато аз си проверявах ваноса, майстора (кольо архитекта) ползваше софтуер, с който може да му прави тест - тоест да подаде сигнал към клапана и да го включи. по принцип той се включва на високите обороти, но този тест го кара да се включи и на празен ход - тогава оборотите падат от 7-800 до 4-500. по това се познавало включва ли ваноса.
та при мен включваше и се отказах да ги сменям о-ринговете, макар че на диагностиката даваше грешка във ваноса, нещо от рода на vanos mechanical jamming.


Ваноса и в двата случая си работи, но в единия не работи както трябва, тоз "архитект" да извади една таблица и във движение със "софтуера" да провери какво е отместването на вала в градуси и какво трябва да бъде, а и след като дава грешка във ваноса защо мислиш, че всичко е ОК + това ваноса работи постоянно когато си във движение, не само след 3000 оборота, просто тогава се усеща разликата - това е все едно да кажеш че турбото се включва след определени обороти, а то всъщност си върти постоянно и след определени обороти започва да напомпва качествено.


колегата е много прав :yes: след като ти изкарва грешка във вануса , то със сигурност не е зацепен правилно ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от Lucky » 18 Май 2010, 10:47

e39 FEN написа:абе знам че нещо ги бъркам двете, обаче хич не ми стана ясно защото веднъж показа Camshaft после показа Crankshaft... ела го разбери кое ми е преебано :mhihi: :mhihi:

Аз трябваше да си отида при човек който найстина разбира, обаче сега покрай тия балове и матури толкова ми е пламнала главата че не ми се занимаваше да търся читави сервизи по София, накрая ще сменявам части докат не се опрай.. на тва ми мирише на мене :mhihi: :twisted:

То и аз много много не гледах какво показва компа вчера на диагностиката, просто мернах че показа и двете, накрая човека каза колянов вал :dunno:


Сменяй и двата. Ако смениш единия скоро и другия ще замине. При мен беше така.
При заминал датчик са точно такива симптомите. Аз го бях докарал да гасне мотора в движение на скорост с 70-80, което си е неприятно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: София
Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от kamendc » 18 Май 2010, 14:06

Ваноса и в двата случая си работи, но в единия не работи както трябва, тоз "архитект" да извади една таблица и във движение със "софтуера" да провери какво е отместването на вала в градуси и какво трябва да бъде, а и след като дава грешка във ваноса защо мислиш, че всичко е ОК + това ваноса работи постоянно когато си във движение, не само след 3000 оборота, просто тогава се усеща разликата - това е все едно да кажеш че турбото се включва след определени обороти, а то всъщност си върти постоянно и след определени обороти започва да напомпва качествено.


колегата е много прав :yes: след като ти изкарва грешка във вануса , то със сигурност не е зацепен правилно ;)


не споря дали ваноса ми работи на 100% и дали е зацепен правилно. просто казвам, че когато му подадеш сигнал на клапана, празния ход пада от 7-800 на 4-500 оборота, тъй като отмества валовете. това защото колегата се оплакваше от спадащи обороти.
иначе сигурно е добре да се презацепи и да изчезне грешката, ама засега не ми се занимава, колата ми върви добре, харчи си 8/100 на дълго (а се кара над 3000 оборота) и има мощност, задоволителна за мен - та не ми се занимава да я разглобявам, да го презацепвам, да му сменям ринговете, и т.н.

а на колегата със сензорите - веднъж като излезе грешка, хубаво е да се подготвиш за смяната, щото явно са на път. и при мен на коляновия (crankshaft) беше се показала грешка, после я изтрихме и изчезна, но след 2-3 месеца взе да ми гасне и грешката пак се показа, та го смених. camshaft е разпределителния.
вземи оригинални (да пише бмв или вдо/сименс) - по 150-180 лева са всеки. за 100 има и кучи марки, но нещо правели проблеми после. и 40-50 за смяната (общо за двата). може и сам, но си има известна играчка. за коляновия се сваля и виското/перката. трябва и да бръкнеш надълбоко под пластмасовия капак и то малко на сляпо, за да изключиш/включиш куплунзите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от ясен николов » 20 Май 2010, 19:37

e39 FEN написа:абе знам че нещо ги бъркам двете, обаче хич не ми стана ясно защото веднъж показа Camshaft после показа Crankshaft... ела го разбери кое ми е преебано :mhihi: :mhihi:

Аз трябваше да си отида при човек който найстина разбира, обаче сега покрай тия балове и матури толкова ми е пламнала главата че не ми се занимаваше да търся читави сервизи по София, накрая ще сменявам части докат не се опрай.. на тва ми мирише на мене :mhihi: :twisted:

То и аз много много не гледах какво показва компа вчера на диагностиката, просто мернах че показа и двете, накрая човека каза колянов вал :dunno:

колега смени и двата с оригинални и ефекта ще е 100%
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Slivnica
Пол: Мъж
Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
Мечтае да кара: ново БМВ
Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от e39 FEN » 26 Май 2010, 13:36

Колата вече е ТОК :twisted: вчера бях при колегата NAPSTERS който ми зацепи ваноса както трябва, смени датчика на разпределителния вал и клапана на картерните газове че бяха сдухали.. не мога да си позная колата сега.. ЕВАЛА му правя, разбира си от работата, даже мултито искаше да ми свърже но се оказа че волана си е прецакан, но пък копчетата вече ми светят ако не друго :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от Sesko » 26 Май 2010, 13:41

e39 FEN написа:Колата вече е ТОК :twisted: вчера бях при колегата NAPSTERS който ми зацепи ваноса както трябва, смени датчика на разпределителния вал и клапана на картерните газове че бяха сдухали.. не мога да си позная колата сега.. ЕВАЛА му правя, разбира си от работата, даже мултито искаше да ми свърже но се оказа че волана си е прецакан, но пък копчетата вече ми светят ако не друго :mhihi:

И има ли ефект от цялата работа. По добре ли е от както смени о-ринговете ? Да чуем още едно мнение ?
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от twake » 26 Май 2010, 16:30

Sesko написа:
e39 FEN написа:Колата вече е ТОК :twisted: вчера бях при колегата NAPSTERS който ми зацепи ваноса както трябва, смени датчика на разпределителния вал и клапана на картерните газове че бяха сдухали.. не мога да си позная колата сега.. ЕВАЛА му правя, разбира си от работата, даже мултито искаше да ми свърже но се оказа че волана си е прецакан, но пък копчетата вече ми светят ако не друго :mhihi:

И има ли ефект от цялата работа. По добре ли е от както смени о-ринговете ? Да чуем още едно мнение ?


Ми че добре е сякаш :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от NAPSTERS » 26 Май 2010, 23:02

Sesko написа:
e39 FEN написа:Колата вече е ТОК :twisted: вчера бях при колегата NAPSTERS който ми зацепи ваноса както трябва, смени датчика на разпределителния вал и клапана на картерните газове че бяха сдухали.. не мога да си позная колата сега.. ЕВАЛА му правя, разбира си от работата, даже мултито искаше да ми свърже но се оказа че волана си е прецакан, но пък копчетата вече ми светят ако не друго :mhihi:

И има ли ефект от цялата работа. По добре ли е от както смени о-ринговете ? Да чуем още едно мнение ?



сега остава да изминеш 200 - 300 км. за да улегнат О-пръстените и колата ще заспи съвсем ;) защото в предишното състояние ваноса изобщо не е реагирал :bchug:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 21.12.2011
Пол: Мъж

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от miroslav_micov » 30 Дек 2011, 4:00

някои знае ли от къде да си купя тези о пръстени на ваноса

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от Sesko » 30 Дек 2011, 9:56

Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 21.12.2011
Пол: Мъж

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от miroslav_micov » 31 Дек 2011, 17:28

Колега мани я тая Америка, от тука няма ли от къде

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от mad_presley » 31 Дек 2011, 18:43

miroslav_micov написа:Колега мани я тая Америка, от тука няма ли от къде

Не!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 21.12.2011
Пол: Мъж

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от miroslav_micov » 02 Яну 2012, 13:12

как може тука никъде да не се продават при положение че това е проблем на всяко БМВ... Аз мисля да ги търся в някои магазин за уплътнители или нещо такова или в наи лошиа случаи да ги правя нА Струг

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от twake » 02 Яну 2012, 18:27

miroslav_micov написа:как може тука никъде да не се продават при положение че това е проблем на всяко БМВ... Аз мисля да ги търся в някои магазин за уплътнители или нещо такова или в наи лошиа случаи да ги правя нА Струг


... или в най-добрия случай си ги поръчай от сайта, който са ти го дали защото ако проявиш творчески характер може да стане и по-лошо отколкото е сега. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 21.12.2011
Пол: Мъж

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от miroslav_micov » 02 Яну 2012, 19:08

за колко време ще ги доставят ако ги поръчам и най-важното как да ги поръчам???

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook