въпрос относно газта
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
въпрос относно газта
Колеги карам БМВ 520 24V 1993г.През последните 5-6 месеца забелязах прекъсване в ниските обороти до 1500 при рязко подаване на газ особено при загряла кола.Вчера когато валеше дъжд прекъсването или по точно пресецването беше по-силно изразено.
Днес смених мембраните на изпарителя но никакъв ефект.Въпросът ми е възможно ли е да е от кабелите.Свещите са нови.
Днес смених мембраните на изпарителя но никакъв ефект.Въпросът ми е възможно ли е да е от кабелите.Свещите са нови.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: въпрос относно газта
Колега, ако колата ти наистина е 93 година, няма как проблема ти да е от кабели по простата причина, че нямаш такива.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: въпрос относно газта
На 24V мотор къде видя кабели,прекъсването може да е от някоя бубина,или датчик на колянов или разпределителен вал,на бензин имаш ли проблеми.
Re: въпрос относно газта
Не се сменят, те са за ниско напрежение. Не ми се вярва да е датчик, тогава и на бензин щеше да се усеща. Може да е от кофти свещи, въздушен филтър, кофти газ, масло при свещите, да дърпа въздух след дебитомера и сигурно има още доста причини, ама за момента не се сещам
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: въпрос относно газта
След като свещите са нови, провери дали не са напукани лулите, защото и те се сменят.... Филтър на газта сменял ли си скоро?
Re: въпрос относно газта
Днес реших да проверя токовете и се оказа че има масло от гарнитурата в 2ри и 4ти цилиндър.Свалих и изчистих свешите и проблема леко се пооправи,но лулите на всичките цилиндри са доста напукани, ще ги сменя, но след като сменя гарнитурата и тогава ще разбера дали ше се оправи.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: въпрос относно газта
Моля да ми помогне някой който разбира тия М50 с подмяната на същите гарнитури и разни други дребни неща.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: въпрос относно газта
dimitrih написа:Днес реших да проверя токовете и се оказа че има масло от гарнитурата в 2ри и 4ти цилиндър.Свалих и изчистих свешите и проблема леко се пооправи,но лулите на всичките цилиндри са доста напукани, ще ги сменя, но след като сменя гарнитурата и тогава ще разбера дали ше се оправи.
Ето тук е разковничето,смени гарнитурите и лулите и проблема ще се оправи.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: въпрос относно газта
NikiNikolov написа:Моля да ми помогне някой който разбира тия М50 с подмяната на същите гарнитури и разни други дребни неща.
Далеч си инъче с удоволствие. АКо имаш път насам-свиркай

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: въпрос относно газта
NikiNikolov написа:Моля да ми помогне някой който разбира тия М50 с подмяната на същите гарнитури и разни други дребни неща.
що се не обаждаш ?

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани