не запали/// Вече запали. - от бензинова помпа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vesellin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: ски на Килиманджаро
не запали/// Вече запали. - от бензинова помпа
преди малко ми се случи. Върти, но не пали. Ток има, бензин - бол, газ има... ама не запали. Бутнах по надолнището - на 2-ра не запали, на 3-та не.. чак на 4-та
От какво е?
След това изгасих и си палеше нормално... утре ще видим
От какво е?
След това изгасих и си палеше нормално... утре ще видим
Последна промяна vesellin на 18 Май 2010, 11:14, променена общо 1 път
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: не запали
Кабели, свещи...може да си я посмел нещо с тая гас.
- vesellin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: ски на Килиманджаро
Re: не запали
забравих да кажа, М50 е мотора с газов инжекцион от 7-8 месеца. Досега не е правила така. Не е от газовото, пали винаги на бензин
- laary
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 91 325d
- Мечтае да кара: Z8
Re: не запали
Може да си я позадавил малко,някога пуска и газ и бензин едновраменно самото управление на газовата.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: не запали
laary написа:Може да си я позадавил малко,някога пуска и газ и бензин едновраменно самото управление на газовата.
Няма такъв вариант-ГИ да ти меси газ с бензин

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: не запали
vesellin написа:забравих да кажа, М50 е мотора с газов инжекцион от 7-8 месеца. Досега не е правила така. Не е от газовото, пали винаги на бензин
Намирисва ми на проблем с реле.В такъв случай,в зависимост кое реле се дъни,е възможно компа да загуби оперативно захранване,бензиновата помпа да не създава понякога нужното налягане,ламбдата да губи подгрева си и т.н.Възможно е също проблемът да е в датчика на коляновия вал.Понякога не отказва от веднъж напълно-ту работи,ту не работи,или пък при студен мотор сработва и щом мотора загрее отказва.Бензиновата помпа също рядко умира внезапно-ту работи-ту не.......Подобни проблеми са гадни,щот са трудни за откриване.Едва ли не трябва да го търпиш така докато "болното" място стане проблемно постоянно в един момент.Ако разбираш от токове-щом угасне,вдигаш капака и почваш да мериш кое се губи.
- vesellin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: ски на Килиманджаро
Re: не запали
стана много странно, защото колата цял ден е в движение, от Бургас до Търново, после цял ден обикалянка в Търново и накрая вечерта изведнъж - Хоп и не запали. Явно ще се гледат тоци...
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: не запали
На едно БМВ така не изкаше да пали от свещи,ту работи ту неработи,но и газова имаше..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: не запали
Виж дали стига ток до свещите и как са самите свещи 
В случая проблем може да са датчик колянов вал , горивна помпа , дюзи, свещи.
Ако обаче беше датчик на вала, ще пали трудно , но ще пали от място, така че изключваме датчика ...
При теб има и газ и бензин- не пали и на двете , така че изключваме горивна помпа ...
Та най -вероятния проблем - свещи , както и колегата vladi_a_i каза ...

В случая проблем може да са датчик колянов вал , горивна помпа , дюзи, свещи.
Ако обаче беше датчик на вала, ще пали трудно , но ще пали от място, така че изключваме датчика ...
При теб има и газ и бензин- не пали и на двете , така че изключваме горивна помпа ...
Та най -вероятния проблем - свещи , както и колегата vladi_a_i каза ...
- IMB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
- vesellin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: ски на Килиманджаро
Re: не запали
Така, да обобщим проблема. Днес пак го направи преди да си тръгна от Велико Търново към Бургас.
Сутринта - след снощното бутане запали както допреди - от първия път - веднага. Обикалях къде обикалях из старата столица и паркирах автомобила пред кооперацията. След има няма 30 минути на тръгване за път отново не запали. Този път беше по трудно от миналата вечер. Проблема идва май при загряла кола.
Да кажа че колата минава от бензин на газ над 30градуса, но след всяко изгасяне на колата винаги пали на бензин. На газ върви без проблем.
На петолъчката изгасих автомобила защото направих дълъг престой, но след това запалих на дърпане. На бензин не върви, не пали... а след като запаля и тръгна на път опитвам да мина на бензин и изгасва, дави се, не върви(все едно не отива бензин). Преди малко опитах отново да запаля- върти като откачена, бензин има около 40л. но не пали.
Навява ме мисълта - бензинова помпа. Как да проверя дали работи или не. Досега не съм се заслушвал дали помпата върти като дам на контакт- просто не ми е минавало през ума кога ще спре. Свещи не са... на газ върви доста прилично. Колата върви гладко, мощно и без прекъсване(ако са свещи би било точно обратно)
Та... колеги помагайте.
Сутринта - след снощното бутане запали както допреди - от първия път - веднага. Обикалях къде обикалях из старата столица и паркирах автомобила пред кооперацията. След има няма 30 минути на тръгване за път отново не запали. Този път беше по трудно от миналата вечер. Проблема идва май при загряла кола.
Да кажа че колата минава от бензин на газ над 30градуса, но след всяко изгасяне на колата винаги пали на бензин. На газ върви без проблем.
На петолъчката изгасих автомобила защото направих дълъг престой, но след това запалих на дърпане. На бензин не върви, не пали... а след като запаля и тръгна на път опитвам да мина на бензин и изгасва, дави се, не върви(все едно не отива бензин). Преди малко опитах отново да запаля- върти като откачена, бензин има около 40л. но не пали.
Навява ме мисълта - бензинова помпа. Как да проверя дали работи или не. Досега не съм се заслушвал дали помпата върти като дам на контакт- просто не ми е минавало през ума кога ще спре. Свещи не са... на газ върви доста прилично. Колата върви гладко, мощно и без прекъсване(ако са свещи би било точно обратно)
Та... колеги помагайте.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: не запали
Що ми се струва,че клапана който командва горивото газ-бензин те бъзика нещо 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: не запали
vesellin написа:Така, да обобщим проблема. Днес пак го направи преди да си тръгна от Велико Търново към Бургас.
Сутринта - след снощното бутане запали както допреди - от първия път - веднага. Обикалях къде обикалях из старата столица и паркирах автомобила пред кооперацията. След има няма 30 минути на тръгване за път отново не запали. Този път беше по трудно от миналата вечер. Проблема идва май при загряла кола.
Да кажа че колата минава от бензин на газ над 30градуса, но след всяко изгасяне на колата винаги пали на бензин. На газ върви без проблем.
На петолъчката изгасих автомобила защото направих дълъг престой, но след това запалих на дърпане. На бензин не върви, не пали... а след като запаля и тръгна на път опитвам да мина на бензин и изгасва, дави се, не върви(все едно не отива бензин). Преди малко опитах отново да запаля- върти като откачена, бензин има около 40л. но не пали.
Навява ме мисълта - бензинова помпа. Как да проверя дали работи или не. Досега не съм се заслушвал дали помпата върти като дам на контакт- просто не ми е минавало през ума кога ще спре. Свещи не са... на газ върви доста прилично. Колата върви гладко, мощно и без прекъсване(ако са свещи би било точно обратно)
Та... колеги помагайте.
Имаш 2 вариянта
-От рейката да отвиеш маркуча и да вкараш в едно шише и да чукнеш на контакт
-Преди бензиновия филтър откачаш маркуча и правиш пак горепосочената операция

- vesellin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: ски на Килиманджаро
Re: не запали
Направих както каза колегата, бензиновата помпа не работи.
Сега чакам да ми донесат нова и след това ще пиша на 100% дали е само от нея
Сега чакам да ми донесат нова и след това ще пиша на 100% дали е само от нея
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: не запали
vesellin написа:Направих както каза колегата, бензиновата помпа не работи.
Сега чакам да ми донесат нова и след това ще пиша на 100% дали е само от нея
Да,бензиновата помпа рядко изгаря от раз.Започва да прекъсва и когато я чукнеш-тръгва.Но,увери се че когато помпата спре,на буксата и има напрежение (може релето да ти прави врътки,както беше при мен-прекъсната намотка и релето сработва когато си реши).Не замервай с мултимер,а свържи на буксата една халогенна лампа примерно(токът протичащ през мултимера в режим волтмер е нищожен и примерно при лош контакт по веригата волтмера пак ще отчита,докато лампата ще премигва)

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани