Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- just_plambata
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 24.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 525 ТДС
- Мечтае да кара: БМВ X6
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Просто казах, че и аз имах проблем с паленето и какво каза човека, как може да се реши проблема и паричното му измерение. Не съм казал, че проблема задължително е в помпата.
мерцедес винаги ще е номер 2
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
DiGital написа:Погледни датчик на разпределителен вал.
много маистори има във форума вече ,обаче маи предния капак на бмв не са отваряли ,но акъл дават





- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Колега провери маркучите за нафтата да не би да взима въздох от някъде и за това да ти прави проблеми
- mitkosekurit
-
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 5.05.2007
- Местоположение: България,София.
- Пол: Мъж
- Кара: E 39,34
- Мечтае да кара: E 39-M,E 65-Alpina
- Детайли за колата: 0896863663
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
направи си качествена диагностика и ще разбереш от какво не пали според мен е от помпата ГНП.
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
а ако е мека резервната гума няма ли пак да пали трудно?
има на много места обяснено защо tds пали трудно топъл. Сигорно вече и е време за малко предварение на гнп-то. Колега моето мнение е да я закараш да видят на живи данни как е предварението, преди да си я разглобил половината в търсене на несъществуващи датчици и малко вероятни причини. Нямам претенции за голям "разбирач" но това с подгряването на топлия мотор е страхотно решение
Ако се оплачеш , че няма мощност дали няма да включи постоянно да върти и стартера зада помага 




- laren
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 13.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс E34
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
колеги някои прожеряжал ли си е клапана за обратна нафта ????
от там страдат жси4ки
растеглена жерига си е растеглена и топла и студена и секжа просто студена помпата ж резержоара ка4жа жеднага а топла не работи . тожа е. не задурйа налягане
сори за пражописа
от там страдат жси4ки
растеглена жерига си е растеглена и топла и студена и секжа просто студена помпата ж резержоара ка4жа жеднага а топла не работи . тожа е. не задурйа налягане
сори за пражописа
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
колега моля те пиши разбираемо горе под ''виж собствените си теми'' може да се сменя фонетиката
няколко пъти прочетох поста ти докато разбера и за кой клапан става дума на помпата(гнп) ли?
няколко пъти прочетох поста ти докато разбера и за кой клапан става дума на помпата(гнп) ли?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Вероятен отговор сьщо е както е написал колегата малко по отгоре (нечетливия коментар),а именно клапана за контрол на вьтрешното налягане.
Познава се с авансово тракане(детонация) при топьл мотор ,без да е натисната помпата в положение кьм двигатела.
Хубаво е да се смени профилактично,все пак има пружинка вьтре ,която с времето се умаря и налягането кляка доста под нужните 1.3 бара.
Имал сьм такьв случаи,вериги/елемент/стартер/батерия и изобщо всичко ,а колата топла не пали.Разреши се с нов клапан за 20-на лв.
Познава се с авансово тракане(детонация) при топьл мотор ,без да е натисната помпата в положение кьм двигатела.
Хубаво е да се смени профилактично,все пак има пружинка вьтре ,която с времето се умаря и налягането кляка доста под нужните 1.3 бара.
Имал сьм такьв случаи,вериги/елемент/стартер/батерия и изобщо всичко ,а колата топла не пали.Разреши се с нов клапан за 20-на лв.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
presko79 написа:Вероятен отговор сьщо е както е написал колегата малко по отгоре (нечетливия коментар),а именно клапана за контрол на вьтрешното налягане.
Познава се с авансово тракане(детонация) при топьл мотор ,без да е натисната помпата в положение кьм двигатела.
Хубаво е да се смени профилактично,все пак има пружинка вьтре ,която с времето се умаря и налягането кляка доста под нужните 1.3 бара.
Имал сьм такьв случаи,вериги/елемент/стартер/батерия и изобщо всичко ,а колата топла не пали.Разреши се с нов клапан за 20-на лв.
И при мен е точно така-тоа номер с топлия старт го прави когато си поиска-кола с характер


И на мен ми се струва че пада налягането на горивото-доста въртене около 6-7 секунди-после едно претракване и голям облак отзад...явно трябва да го сменя тая клапан.
А за колегата дето са му направили колата и топла да подгрява --не ти ли харчи повече колата в момента



Таа схема ми я предложиха-ама аз отказах-мерси


- gazdov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 18.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds Automatic 1998
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
presko79 написа:Вероятен отговор сьщо е както е написал колегата малко по отгоре (нечетливия коментар),а именно клапана за контрол на вьтрешното налягане.
Познава се с авансово тракане(детонация) при топьл мотор ,без да е натисната помпата в положение кьм двигатела.
Хубаво е да се смени профилактично,все пак има пружинка вьтре ,която с времето се умаря и налягането кляка доста под нужните 1.3 бара.
Имал сьм такьв случаи,вериги/елемент/стартер/батерия и изобщо всичко ,а колата топла не пали.Разреши се с нов клапан за 20-на лв.
Колега а каде се намира тоя клапан
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Контролния клапан е отзад на капака на плочката,винаги на наи високата точка.При Е34 с ГНП..995 е прав на горе,а нашите са хризонтално разположени.
Налягане на отваряне 1,3 -1,5 бара.
Грижи се ГНП да бьде под налягане,заради разреждането получаващо се от ПОДАВАЩАТА помпа,монтирана на оста в ГНП,с цел добро снабдяване на ротора и бьрзо обезвьздушаване.
п.п. Това не означава че колата не пали от тоя клапан.Просто е вьзможност
Налягане на отваряне 1,3 -1,5 бара.
Грижи се ГНП да бьде под налягане,заради разреждането получаващо се от ПОДАВАЩАТА помпа,монтирана на оста в ГНП,с цел добро снабдяване на ротора и бьрзо обезвьздушаване.
п.п. Това не означава че колата не пали от тоя клапан.Просто е вьзможност
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
А този клапан мога ли сам да си го сменя? Или можеш ли да посочиш кое точно на тази схема е клапана. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
ДА може сам да си го смениш номер 6 на схемата е!
това е най вероятната причина за да не пали
относно релето за топъл старт, не гори повече колта само се лъже компа за 10 сек че е студена!След това си минава в нормален режим просто само първите 10 сек подава повече гориво
това е най вероятната причина за да не пали
относно релето за топъл старт, не гори повече колта само се лъже компа за 10 сек че е студена!След това си минава в нормален режим просто само първите 10 сек подава повече гориво

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
presko79 написа:Вероятен отговор сьщо е както е написал колегата малко по отгоре (нечетливия коментар),а именно клапана за контрол на вьтрешното налягане.
Познава се с авансово тракане(детонация) при топьл мотор ,без да е натисната помпата в положение кьм двигатела.
Хубаво е да се смени профилактично,все пак има пружинка вьтре ,която с времето се умаря и налягането кляка доста под нужните 1.3 бара.
Имал сьм такьв случаи,вериги/елемент/стартер/батерия и изобщо всичко ,а колата топла не пали.Разреши се с нов клапан за 20-на лв.

Само кажи от къде да го намеря за 20лв. че аз под 100 не съм го видял никъде пък в БМВ е 279.38лв.

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
dinozab написа:presko79 написа:Вероятен отговор сьщо е както е написал колегата малко по отгоре (нечетливия коментар),а именно клапана за контрол на вьтрешното налягане.
Познава се с авансово тракане(детонация) при топьл мотор ,без да е натисната помпата в положение кьм двигатела.
Хубаво е да се смени профилактично,все пак има пружинка вьтре ,която с времето се умаря и налягането кляка доста под нужните 1.3 бара.
Имал сьм такьв случаи,вериги/елемент/стартер/батерия и изобщо всичко ,а колата топла не пали.Разреши се с нов клапан за 20-на лв.
![]()
Само кажи от къде да го намеря за 20лв. че аз под 100 не съм го видял никъде пък в БМВ е 279.38лв.
Само кажи ако ти трябва.Ще ти доставя ,не е оригиналдъ,а РЕПЛИКА

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани