ТУРБО ХЕДЪР за Е36 с М50 мотор

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 14.03.2004

Мнение от KILLER GTI » 15 Окт 2005, 16:45

jamie написа:KILLER GTI, пресметнах и този колектор излезе 400 лева БЕЗ фланеца. Което е прекалено много - според мен. Иначе ми харесва - имам 1 забележка само но 1. е незначителна и 2. аз не съм майстор в областта - така че си я запазвам за себе си. 8)

ТОМ, казвам че цените които си дал са надути - може би дори в пъти. Дано не ти ги е дал някой към теб - а ти да си плащал.... :twisted:

А аз искамсамо да допълня тез колектори не ги правя аз цените сущо не ги казвам аз!! да го имате предвид
и забравих да ви кажа че докато се прави заварката от външната страна тръбите се пълнят с аргон ,за да ства заварка и от вътрешната страна .
И затова цената на заварките е скъпа , просто много газ(аргон) отива за пулнене!!
ако някои има интерес мога да го свържа с човека които ги прави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: София

Мнение от vassil.velichkov » 15 Окт 2005, 18:51

DICH написа:Неръждаемата стомана е по добра от черната по всяко отношение.Издържа на по голямо налягане, на по-висока температура и няма корозия.Черни тръби се слагат само там където не се изискват задължително неръждаеми заради по ниската им цена която е приблизително 1/5 от тази на неръждаемите.


Добре казано, иначе бих добавил, че в България няма фирма, която да внася високо-температурна стомана. Най-доброто издържа до 800 градуса, което е доста на ръба в някои приложения. Ако се внасяше такава стомана можеха да се правят истински неща, ама не става...Иначе, правете колектори от черна ламарина за по 200 лева и си свиркайте. Той Келеша не пада от луната и много добре знае какво говори. Тия 550лева са направо ПОДАРЪК от където и да го гледаш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 15 Окт 2005, 19:35

На Келеша офертата си е ОК, спор да няма.
Но има още една разлика - черната стомана има по-добра топлопроводимост от неръждаемата. Както и да е - както Васил правилно посочи - има клиенти и за скъпа и готина система, има и за евтина и не толкова лъскава (за здравината не е много ясно - не само в България се ползват тунинг-хедъри от черна стомана !).
Ако аз ще избирам между 400 за черна и 550 за неръждаема (както в примера по-горе) - нещата са очевадни.
ПП: Хубаво е да се помисли и за монтаж на турбото - не винаги то "виси" на колектора. Самия му дизайн също е от значение ("диша" при температури). Дебелината на стените на тръби и колена също е от значение.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 15 Окт 2005, 19:39

jamie написа:ТОМ,
сметките ти са изцяло погрешни. За да ти го докажа правя публична оферта - предлагам какви да е (за каквато и да е кола) фланци за колектори на цена 50 лв бройката - 10 мм черна стомана, разпробити, не-портвани (то туй и остана!).

ТОМ, казвам че цените които си дал са надути - може би дори в пъти. Дано не ти ги е дал някой към теб - а ти да си плащал....


Не не ми са погрешни сметките ами ти не четеш добре какво пиша. А аз написах че планките ще излязат приблизително 100 лв. Никъде не пише "по 100 лв" ;) И аз не съм производител че да давам цени :!: Съдя по това което казват като цена нашите шлосери :!: . А тия 50 лв на черен фланец не ти ли се струват множко :?: в пъти :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2004

Мнение от DICH » 15 Окт 2005, 19:47

По принцип не съм проверявал за топлоустойчивите тръби.Но според номенклатурата има неръждаеми тръби марка х17 които издържат на 950 градуса и които би трябвало да се внасят или поне са се внасяли в България.Ако някой проявява интерес мога да се поровя и да проверя дали от някъде могат да се намерят.Иначе като качество и цена този продукт е много добър.В България ако ви го правят ще излезе по скъпо и няма да е толкова качествено освен ако не сте много добър майстор с необходимите машини.
Последна промяна DICH на 15 Окт 2005, 19:54, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2004

Мнение от DICH » 15 Окт 2005, 19:51

По принцип не съм проверявал за топлоустойчивите тръби.Но според номенклатурата има неръждаеми тръби марка х17 които издържат на 950 градуса и които би трябвало да се внасят или поне са се внасяли в България.Ако някой проявява интерес мога да се поровя и да проверя дали от някъде могат да се намерят.Иначе като качество и цена този продукт е много добър.В България ако ви го правят ще излезе по скъпо и няма да е толкова качествено освен ако не сте много добър майстор с необходимите машини.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 15 Окт 2005, 19:56

jamie написа:ТОМ,
сметките ти са изцяло погрешни. За да ти го докажа правя публична оферта - предлагам какви да е (за каквато и да е кола) фланци за колектори на цена 50 лв бройката - 10 мм черна стомана, разпробити, не-портвани (то туй и остана!).

ТОМ, казвам че цените които си дал са надути - може би дори в пъти. Дано не ти ги е дал някой към теб - а ти да си плащал....


Не не ми са погрешни сметките ами ти не четеш добре какво пиша. А аз написах че планките ще излязат приблизително 100 лв. Никъде не пише "по 100 лв" ;) И аз не съм производител че да давам цени :!: Съдя по това което казват като цена нашите шлосери :!: . А тия 50 лв на черен фланец не ти ли се струват множко :?: в пъти :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 15 Окт 2005, 19:56

jamie написа:ТОМ,
сметките ти са изцяло погрешни. За да ти го докажа правя публична оферта - предлагам какви да е (за каквато и да е кола) фланци за колектори на цена 50 лв бройката - 10 мм черна стомана, разпробити, не-портвани (то туй и остана!).

ТОМ, казвам че цените които си дал са надути - може би дори в пъти. Дано не ти ги е дал някой към теб - а ти да си плащал....


Не не ми са погрешни сметките ами ти не четеш добре какво пиша. А аз написах че планките ще излязат приблизително 100 лв. Никъде не пише "по 100 лв" ;) И аз не съм производител че да давам цени :!: Съдя по това което казват като цена нашите шлосери :!: . А тия 50 лв на черен фланец не ти ли се струват множко :?: в пъти :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 15 Окт 2005, 20:04

TOM, Това което казвам е че освен този фланец има нужда само още от тръби и колена. Евентуално фланец към турбина (ако ще е за турбо). Специално за тебе ще го вкарам и него в цената - за да няма спекулации, всичко що е плоско по един изпускателен колектор (без уестгейта-ако е външен) - понеже наистина някои дизайни са с отделни фланци за всеки цилиндър.
ПП: Кажи на твоите шлосери че в случая те деркат 2Х спрямо тази оферта. В която има и печалба, това добре го знаеш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: София

Мнение от vassil.velichkov » 15 Окт 2005, 20:07

DICH написа:По принцип не съм проверявал за топлоустойчивите тръби.Но според номенклатурата има неръждаеми тръби марка х17 които издържат на 950 градуса и които би трябвало да се внасят или поне са се внасяли в България.Ако някой проявява интерес мога да се поровя и да проверя дали от някъде могат да се намерят.Иначе като качество и цена този продукт е много добър.В България ако ви го правят ще излезе по скъпо и няма да е толкова качествено освен ако не сте много добър майстор с необходимите машини.


Ами тъпото е, че се внасят добри стомани X17, X34 и пр., но нещо няма безшевни тръби и колена от такива стомани. За скоростните кутии ползваме X34, ама е на пръти и на плочи...
Ясно е, че с поръчка може всичко, ама аз малки количества режат глави. Също дебелината (нещо, което Джейми посочи по-горе) - нормално се намират тръби 2мм, а 2.5/3мм би било по-добре...Ама на... :(

Ако някой намери фирма вносител на такива интересни неща, нека да пише - мисля, че ще има много заинтригувани ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 15 Окт 2005, 20:09

Също дебелината (нещо, което Джейми посочи по-горе) - нормално се намират тръби 2мм, а 2.5/3мм би било по-добре...Ама на...

Ако някой намери фирма вносител на такива интересни неща, нека да пише - мисля, че ще има много заинтригувани


До 6мм стена черни колена 45 и 90 градуса има в София.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: София

Мнение от vassil.velichkov » 15 Окт 2005, 20:18

jamie написа:
Също дебелината (нещо, което Джейми посочи по-горе) - нормално се намират тръби 2мм, а 2.5/3мм би било по-добре...Ама на...

Ако някой намери фирма вносител на такива интересни неща, нека да пише - мисля, че ще има много заинтригувани


До 6мм стена черни колена 45 и 90 градуса има в София.


Не, за черна стомана не говоря въобще ;) Неръждавейка, по възможност да издържа над 900 градуса...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 15 Окт 2005, 20:46

[url][jamiemirror] www.velev-ko.com[/url] - провери там ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: София

Мнение от vassil.velichkov » 15 Окт 2005, 21:33

jamie написа:[url][jamiemirror] www.velev-ko.com[/url] - провери там ?


Thanks! Ще го проверя в понеделник, да видя какви цени ще обади...

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook