ТУРБО ХЕДЪР за Е36 с М50 мотор
Модератор: bum_bum
- KILLER GTI
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 14.03.2004
jamie написа:KILLER GTI, пресметнах и този колектор излезе 400 лева БЕЗ фланеца. Което е прекалено много - според мен. Иначе ми харесва - имам 1 забележка само но 1. е незначителна и 2. аз не съм майстор в областта - така че си я запазвам за себе си.![]()
ТОМ, казвам че цените които си дал са надути - може би дори в пъти. Дано не ти ги е дал някой към теб - а ти да си плащал....
А аз искамсамо да допълня тез колектори не ги правя аз цените сущо не ги казвам аз!! да го имате предвид
и забравих да ви кажа че докато се прави заварката от външната страна тръбите се пълнят с аргон ,за да ства заварка и от вътрешната страна .
И затова цената на заварките е скъпа , просто много газ(аргон) отива за пулнене!!
ако някои има интерес мога да го свържа с човека които ги прави!
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
DICH написа:Неръждаемата стомана е по добра от черната по всяко отношение.Издържа на по голямо налягане, на по-висока температура и няма корозия.Черни тръби се слагат само там където не се изискват задължително неръждаеми заради по ниската им цена която е приблизително 1/5 от тази на неръждаемите.
Добре казано, иначе бих добавил, че в България няма фирма, която да внася високо-температурна стомана. Най-доброто издържа до 800 градуса, което е доста на ръба в някои приложения. Ако се внасяше такава стомана можеха да се правят истински неща, ама не става...Иначе, правете колектори от черна ламарина за по 200 лева и си свиркайте. Той Келеша не пада от луната и много добре знае какво говори. Тия 550лева са направо ПОДАРЪК от където и да го гледаш.
На Келеша офертата си е ОК, спор да няма.
Но има още една разлика - черната стомана има по-добра топлопроводимост от неръждаемата. Както и да е - както Васил правилно посочи - има клиенти и за скъпа и готина система, има и за евтина и не толкова лъскава (за здравината не е много ясно - не само в България се ползват тунинг-хедъри от черна стомана !).
Ако аз ще избирам между 400 за черна и 550 за неръждаема (както в примера по-горе) - нещата са очевадни.
ПП: Хубаво е да се помисли и за монтаж на турбото - не винаги то "виси" на колектора. Самия му дизайн също е от значение ("диша" при температури). Дебелината на стените на тръби и колена също е от значение.
Но има още една разлика - черната стомана има по-добра топлопроводимост от неръждаемата. Както и да е - както Васил правилно посочи - има клиенти и за скъпа и готина система, има и за евтина и не толкова лъскава (за здравината не е много ясно - не само в България се ползват тунинг-хедъри от черна стомана !).
Ако аз ще избирам между 400 за черна и 550 за неръждаема (както в примера по-горе) - нещата са очевадни.
ПП: Хубаво е да се помисли и за монтаж на турбото - не винаги то "виси" на колектора. Самия му дизайн също е от значение ("диша" при температури). Дебелината на стените на тръби и колена също е от значение.
jamie написа:ТОМ,
сметките ти са изцяло погрешни. За да ти го докажа правя публична оферта - предлагам какви да е (за каквато и да е кола) фланци за колектори на цена 50 лв бройката - 10 мм черна стомана, разпробити, не-портвани (то туй и остана!).
ТОМ, казвам че цените които си дал са надути - може би дори в пъти. Дано не ти ги е дал някой към теб - а ти да си плащал....
Не не ми са погрешни сметките ами ти не четеш добре какво пиша. А аз написах че планките ще излязат приблизително 100 лв. Никъде не пише "по 100 лв"





е21 345 0-402м 12.18


По принцип не съм проверявал за топлоустойчивите тръби.Но според номенклатурата има неръждаеми тръби марка х17 които издържат на 950 градуса и които би трябвало да се внасят или поне са се внасяли в България.Ако някой проявява интерес мога да се поровя и да проверя дали от някъде могат да се намерят.Иначе като качество и цена този продукт е много добър.В България ако ви го правят ще излезе по скъпо и няма да е толкова качествено освен ако не сте много добър майстор с необходимите машини.
Последна промяна DICH на 15 Окт 2005, 19:54, променена общо 1 път
По принцип не съм проверявал за топлоустойчивите тръби.Но според номенклатурата има неръждаеми тръби марка х17 които издържат на 950 градуса и които би трябвало да се внасят или поне са се внасяли в България.Ако някой проявява интерес мога да се поровя и да проверя дали от някъде могат да се намерят.Иначе като качество и цена този продукт е много добър.В България ако ви го правят ще излезе по скъпо и няма да е толкова качествено освен ако не сте много добър майстор с необходимите машини.
jamie написа:ТОМ,
сметките ти са изцяло погрешни. За да ти го докажа правя публична оферта - предлагам какви да е (за каквато и да е кола) фланци за колектори на цена 50 лв бройката - 10 мм черна стомана, разпробити, не-портвани (то туй и остана!).
ТОМ, казвам че цените които си дал са надути - може би дори в пъти. Дано не ти ги е дал някой към теб - а ти да си плащал....
Не не ми са погрешни сметките ами ти не четеш добре какво пиша. А аз написах че планките ще излязат приблизително 100 лв. Никъде не пише "по 100 лв"





е21 345 0-402м 12.18


jamie написа:ТОМ,
сметките ти са изцяло погрешни. За да ти го докажа правя публична оферта - предлагам какви да е (за каквато и да е кола) фланци за колектори на цена 50 лв бройката - 10 мм черна стомана, разпробити, не-портвани (то туй и остана!).
ТОМ, казвам че цените които си дал са надути - може би дори в пъти. Дано не ти ги е дал някой към теб - а ти да си плащал....
Не не ми са погрешни сметките ами ти не четеш добре какво пиша. А аз написах че планките ще излязат приблизително 100 лв. Никъде не пише "по 100 лв"





е21 345 0-402м 12.18


TOM, Това което казвам е че освен този фланец има нужда само още от тръби и колена. Евентуално фланец към турбина (ако ще е за турбо). Специално за тебе ще го вкарам и него в цената - за да няма спекулации, всичко що е плоско по един изпускателен колектор (без уестгейта-ако е външен) - понеже наистина някои дизайни са с отделни фланци за всеки цилиндър.
ПП: Кажи на твоите шлосери че в случая те деркат 2Х спрямо тази оферта. В която има и печалба, това добре го знаеш.
ПП: Кажи на твоите шлосери че в случая те деркат 2Х спрямо тази оферта. В която има и печалба, това добре го знаеш.
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
DICH написа:По принцип не съм проверявал за топлоустойчивите тръби.Но според номенклатурата има неръждаеми тръби марка х17 които издържат на 950 градуса и които би трябвало да се внасят или поне са се внасяли в България.Ако някой проявява интерес мога да се поровя и да проверя дали от някъде могат да се намерят.Иначе като качество и цена този продукт е много добър.В България ако ви го правят ще излезе по скъпо и няма да е толкова качествено освен ако не сте много добър майстор с необходимите машини.
Ами тъпото е, че се внасят добри стомани X17, X34 и пр., но нещо няма безшевни тръби и колена от такива стомани. За скоростните кутии ползваме X34, ама е на пръти и на плочи...
Ясно е, че с поръчка може всичко, ама аз малки количества режат глави. Също дебелината (нещо, което Джейми посочи по-горе) - нормално се намират тръби 2мм, а 2.5/3мм би било по-добре...Ама на...

Ако някой намери фирма вносител на такива интересни неща, нека да пише - мисля, че ще има много заинтригувани

- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
jamie написа:Също дебелината (нещо, което Джейми посочи по-горе) - нормално се намират тръби 2мм, а 2.5/3мм би било по-добре...Ама на...
Ако някой намери фирма вносител на такива интересни неща, нека да пише - мисля, че ще има много заинтригувани
До 6мм стена черни колена 45 и 90 градуса има в София.
Не, за черна стомана не говоря въобще

- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
jamie написа:[url][jamiemirror] www.velev-ko.com[/url] - провери там ?
Thanks! Ще го проверя в понеделник, да видя какви цени ще обади...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани