Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
Зсравейте разбирачи и не до там разбирачи хахаха.Искам да ми помогнете в една идея да ми сподели някой който е побвал или е бил свидетел на подобна интервенция.А те следната. Искам да ми направят канали на фреза стоковите предни спрачни дискове и не знам ще има ли някакъв проблем след това.някой пробвал ли е,бил ли е свидетел на такова нещо и получава ли се? Искам да станат нещо такова: http://www.pdukexhausts.co.uk/ekmps/sho ... 10spec.jpg
или такова http://www.dynotechonline.com/store/ima ... 60915P.jpg
или такова http://www.flat4online.co.uk/catalog/im ... CF0841.JPG
И моля ви не ми трябват съвети които да ми казват да си купя нови и т.н,защото нямам намерение да го правя,тъй като имам хубави почто нови оригинални и не мисля да ги подарявам на някой за да си купя китайски лъснати имитации.А хубавите нови са толкова скъпи,че изобщо не стоят на дневен ред.
или такова http://www.dynotechonline.com/store/ima ... 60915P.jpg
или такова http://www.flat4online.co.uk/catalog/im ... CF0841.JPG
И моля ви не ми трябват съвети които да ми казват да си купя нови и т.н,защото нямам намерение да го правя,тъй като имам хубави почто нови оригинални и не мисля да ги подарявам на някой за да си купя китайски лъснати имитации.А хубавите нови са толкова скъпи,че изобщо не стоят на дневен ред.
Последна промяна Dream_BMW на 17 Май 2010, 13:47, променена общо 2 пъти
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- TsvetanVR
- Dicky Wolf
-
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
Абе то и аз искам да разпиля 20-ката до 28-ца, ама нъцки... 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
TsvetanVR написа:Абе то и аз искам да разпиля 20-ката до 28-ца, ама нъцки...
Прави квото искаш, но без да спамиш в темите по които нямаш мнение

На фреза не се ли прави фрезоване. Калиброването май е съвсем различно нещо.
Не мисля, че ще е проблем да го направиш, както и да ги перфорираш, но не пробивай целия диск, а само точковай като на оригиналните. Може и от някой с такива да провериш дълбочината на нарезите, защото те дефакто се явяват индикатор за износването и целта им освен да помагат да изхвърлят праха от накладките и да изглеждат добре е да се следи износването на диска.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
Купи си нови
На фреза няма да стане.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
~Мишо~ написа:Купи си новиНа фреза няма да стане.

На фрезата се слата въртяща делителна маса и готово ! Единствено каналите ще са прави , под същия градус , а не дъгообразни. Ако искаш 1 : 1 тогава на цифрова фреза! Друг е въпроса ,какви пари ще ти вземат за тази работа !?!

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
За мен не е проблема в каналите,те ще станат и с ъглошлайф но и ще се явят концентратор на напреженията в диска.Ако се търси ефекта на самопочистване спокойно могат да се направят каналите на самата накладка,но тук случая не е такъв... Определено спирачната система не е удачно място за експерименти с цел разкрасяване...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
~Мишо~ написа:За мен не е проблема в каналите,те ще станат и с ъглошлайф но и ще се явят концентратор на напреженията в диска.Ако се търси ефекта на самопочистване спокойно могат да се направят каналите на самата накладка,но тук случая не е такъв... Определено спирачната система не е удачно място за експерименти с цел разкрасяване...
Целта на тези канали не е за разкрасяване, а да отвеждат газовете които се отделят при голямо натоварване

- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
а знаея ли колко наруашваш структурата на диска и неговата якост?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
EnimEn написа:а знаея ли колко наруашваш структурата на диска и неговата якост?
Щом се споменава и нарязване с ъглошлайф/флекс/
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
Колега , това може да ти го направи всеки уважаващ себе си стругар- фрезист ....
Но аз искам да кажа нещо , което научих своевременно.....
Целта на тези улеи е :
1. Събира и отвежда водата, която може да се задържи между спирачните дискове и накладките
2. При температура над 800 градуса от накладките се отделя газ (от т.н. свързващите материали в накладката. Този газ може да създаде "въздушна възглавница" , която понижава коефициента на триене). Този газ се отвежда именно от подобни улеи ....
3. Подобряват очистващия ефект и равномерното износване на накладките.
Та по върпоса за газовете .... За да започнат да се отделят те е необходимо нагряване до 800 градуса , а дори при най -агресивна улична езда , температурата не надвишава 400 градуса ..... Тоест такива улеи се правят на спирачни дискове , които ще се използват за сериозно състезание , ама наистина за продължително състезание .... ! Не се опитвам да убеждавам колегата , че не трябва да прави това , което иска , но според мен не си заслужава разправията , да не говориме за риска от съсипване на диска при тази операция .....
Но аз искам да кажа нещо , което научих своевременно.....
Целта на тези улеи е :
1. Събира и отвежда водата, която може да се задържи между спирачните дискове и накладките
2. При температура над 800 градуса от накладките се отделя газ (от т.н. свързващите материали в накладката. Този газ може да създаде "въздушна възглавница" , която понижава коефициента на триене). Този газ се отвежда именно от подобни улеи ....
3. Подобряват очистващия ефект и равномерното износване на накладките.
Та по върпоса за газовете .... За да започнат да се отделят те е необходимо нагряване до 800 градуса , а дори при най -агресивна улична езда , температурата не надвишава 400 градуса ..... Тоест такива улеи се правят на спирачни дискове , които ще се използват за сериозно състезание , ама наистина за продължително състезание .... ! Не се опитвам да убеждавам колегата , че не трябва да прави това , което иска , но според мен не си заслужава разправията , да не говориме за риска от съсипване на диска при тази операция .....
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
Общо взето идеята ми е да изглеждат по-добре,тъй като моите старите ми са канали и много ми харесва визията им а и също и отвеждат било то прах,било то вода,така че мога да поема риска да ги прецакам само за да си начеша крастата.Този вариант май ще избера- http://www.pdukexhausts.co.uk/ekmps/sho ... 10spec.jpg Остава само и фрезист готов да се заеме с тази операция да намеря.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
Ти по-добре питай колко ще ти вземат за работа,ако ти излезне наполовина от нови дискове такива по-добре си вземи готово нарязани нови,защото има вариянт да те одерат..и да не ги направат като новите,отделно да си дадеш парите навятъра,да не говориме отделно да неби да не можеш да спреш някъде заради строшване на самия диск.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
vladi_a_i написа:Ти по-добре питай колко ще ти вземат за работа,ако ти излезне наполовина от нови дискове такива по-добре си вземи готово нарязани нови,защото има вариянт да те одерат..и да не ги направат като новите,отделно да си дадеш парите навятъра,да не говориме отделно да неби да не можеш да спреш някъде заради строшване на самия диск.


- Xscape
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320 Ci
- Детайли за колата: Black, M6 Rims
Re: Калиброване на стокови спирачни дискове на Е36
Добре де, не ти ли идва на ум че когато диска е нарязан или с дупки по него структурата и състава му са малко по-различни, защо ще откриваме топлата вода пак не знам... колега - ако си решил да си прецакаш новите дискове - недей, ще съжаляваш. Купи си нови просто вентилирани и проблема се разрешава ако чак толкова не иска да спира, ако пак не ти стига - слагай от 328, само че там нема да са само дисковете за смяна
Та така... 
Абе колега - защо в темата ти пише "калибровам" ? Ако все пак питаш за калибровка -> само на струг и от много кадърен майстор


Абе колега - защо в темата ти пише "калибровам" ? Ако все пак питаш за калибровка -> само на струг и от много кадърен майстор

Think. Believe. Dream. Dare...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани