Сменена долна помпа на съединителя, но все още проблем
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Сменена долна помпа на съединителя, но все още проблем
Симптомите бяха следните> съединителя при продължително натискане не се връща и евентуално загуба на спирачна течност (не съм сигурен, но не беше на максимума, където би трябвало да е) смених долната помпа на съединителя. Не течеше кой знае колко много (беше влажно от спирачна течност, но нищо фрапиращо).
понеже четох че много се помпа за обезвуздушаване се постарах от тръбичката почти да не изтече течност по време на смяната, за да не се помпа после много.
закачих помпата и обезвуздуших 4-5 пъти при натиснат педал до долу след помпане. въздух не излизаше (не пръскаше така както при спирачно обезвъздушаване). Съединителя при отпускане си зацепва където трябва.
Супер чудесно.
Обаче въпреки това по късно установих че при продължително киснене на съединителя не се връща до горе или пада на пода.
гледах горната помпа- суха е на маншона (тази на снимката не е мойта, а е само за пример- маншон горна помпа). Спирачна течност пак не се губи от казанчето.
Аз виждам два варианта.
-или не съм обезвъздушил като хората, но тогава защо всичко е ОК, ако се натиска за кратко, а тепърва при над 30-40 секунди натиснат педал има проблем.
- или горната помпа е проблема (и е била от самото начало), но не е неплътна навън, а вътре в смисъл буталото/ гумичката му нещо не задържат продължително налягането..
някой има ли идея?
Я дайте пиниза за обезвуздушаването (имаше отдавна тема, но не я намирам), че мисля пак да го направя, като най- лесен вариант.
понеже четох че много се помпа за обезвуздушаване се постарах от тръбичката почти да не изтече течност по време на смяната, за да не се помпа после много.
закачих помпата и обезвуздуших 4-5 пъти при натиснат педал до долу след помпане. въздух не излизаше (не пръскаше така както при спирачно обезвъздушаване). Съединителя при отпускане си зацепва където трябва.
Супер чудесно.

Обаче въпреки това по късно установих че при продължително киснене на съединителя не се връща до горе или пада на пода.
гледах горната помпа- суха е на маншона (тази на снимката не е мойта, а е само за пример- маншон горна помпа). Спирачна течност пак не се губи от казанчето.
Аз виждам два варианта.
-или не съм обезвъздушил като хората, но тогава защо всичко е ОК, ако се натиска за кратко, а тепърва при над 30-40 секунди натиснат педал има проблем.
- или горната помпа е проблема (и е била от самото начало), но не е неплътна навън, а вътре в смисъл буталото/ гумичката му нещо не задържат продължително налягането..
някой има ли идея?
Я дайте пиниза за обезвуздушаването (имаше отдавна тема, но не я намирам), че мисля пак да го направя, като най- лесен вариант.
Re: Сменена долна помпа на съединителя, но все още проблем
Аз лично обезвъздуших само с яко помпане на педала.Другия вариант е още при смяната на помпата да я напълниш с една спринцовка.Но щом проблема ти е останал същия едвали е от обезвъздушаването.За нивото на спирачната течност ако не си сменял накладки е нормално мааалко да понамалее при износването им.


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Сменена долна помпа на съединителя, но все още проблем
Проблема при горната помпа е, че е с две гумички. Едната прави налягането а втората спира маслото да изтича от помпата. Когато заминава първата се получава нещо като твоя случай. Накрая се стига до там, че съединителя отделя само с рязко сритване. И всичко това без да тече.
Когато замине втората, си тече, но работи нормално.
Обезвъздушаването както си го описал, напомпваш, задържаш и отвиваш пропката докато излиза чорба и въздух. Стягаш и пак, и пак докато излиза само чорба без въздух-пяна.
Когато замине втората, си тече, но работи нормално.
Обезвъздушаването както си го описал, напомпваш, задържаш и отвиваш пропката докато излиза чорба и въздух. Стягаш и пак, и пак докато излиза само чорба без въздух-пяна.
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: Сменена долна помпа на съединителя, но все още проблем
Lenco написа:Проблема при горната помпа е, че е с две гумички. Едната прави налягането а втората спира маслото да изтича от помпата. Когато заминава първата се получава нещо като твоя случай. Накрая се стига до там, че съединителя отделя само с рязко сритване. И всичко това без да тече.
Може би е това. Някои друг имал ли го така проблема

А за обезвъздушаването, така като гледам съм го направил правилно.
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
Re: Сменена долна помпа на съединителя, но все още проблем
колега наи вероятно е горната помпа ,а ина4е обезвазду6аването става и без да помпа6 просто обръща6 помпата с цръцката на горе из4аква6 да излезе въздуха и си ти
Drive Only Cool Cars - E30 Baby 

- ditk0
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 21.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e30/34 m20b20 е46 м54б22
Re: Сменена долна помпа на съединителя, но все още проблем
При мен се получи нещо подобно както го описва колегата Lenco . Обезвъздушаването става като я оставиш на самотек. Ако не ти се получава нещо по системата не е както трябва.
- daniel.penchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 3.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Е39 М5
Re: Сменена долна помпа на съединителя, но все още проблем
колега в деня преди събора се захванах със същата процедура.педала ми оставаше долу и реших да сменям долната помпа.смених я и се почна едно яко обезвъздушаване ама уви съединителя не идваше....доато не смених и горната.тогава всичко си дойде на мястото.моето мнение за твоя проблем е горна помпа.не е задължително да и е скъсано маншончето.моето си беше здраво и не е имала некви течове но като я свалих горната помпа и се оказа че нищо не става от нея.горна помпа ти е решението на 99%
[img]zagadka_padenii_v_futbole_yapfiles.ru.gif[/img]
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани