Вакуми 325tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Вакуми 325tds

Мнение от stony1 » 12 Май 2010, 0:29

Здравейте колеги,
Доста се рових из форума, но понеже не намери нищо по въпроса, който ме вълнува реших да питам или по-скоро да помоля колегите, които са 325tds да направят няколко снимки на горивния си филтър и всички кабели, букси и вакуми до него, защото се натъкнах на един проблем.
До горивния ми филтър излизат 4 снопа кабели, от които два са с двупинови плоски букси, а другите два са с трипинови плоски букси. Всичките букси са черни, като двете трипинови са включени на местата си, поне според дължината на проводниците няма къде другаде да се вкючат. Проблема обаче, е че едната двупинова няма къде да се включи, другата е с два пъти по-дълги проводници и е включена на място където другата няма как да стигне. Това е по буксите. Относно вакумите, по схемите в интернет излиза, че са два единия за АГР клапана и един за преобразуватела на налягане, но при мен има още два, които не са свързани. Предполагам, че когато ми се скъса тръбата на АГР клапана насред пътя и в най-близкия серви помолих да я затапят, зада мога да се прибера, са разкачили тези неща, ама иди сега ги свържи. Е това ми е проблема, ако някой колега качи няколко снимки ще съм много благодарен.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Вакуми 325tds

Мнение от dinozab » 12 Май 2010, 21:40

Колега ако имаш жлюзи на радиятора трябва да имаш два клапана в който влизат по един маркуч и излиза един и по една букса за всеки.Ако нямаш то имаш само един клапан.
1.Имаш маркуч от под колекторите до МАП сензора.
2.Маркуч от тръбата от вакуумпомпата до клапана за ЕГР-а.
3.Маркуч от клапана за ЕГР-а до самия ЕГР.
Ако имаш жлюзи:
4.Маркуч от тръбата от вакуумпомпата до клапана за жлюзите.
5.Маркуч от клапана за жлюзите до самите жлюзи или щори или там кой квото им вика.
Други вакуми няма.
За буксите тия два клапана с двупинови букси.За трипинова се сещам там за тази за подгрева на горивния филтър.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Вакуми 325tds

Мнение от stony1 » 12 Май 2010, 23:48

Хиляди благодарности колега :bowdown: , сега трябва да си намеря клапана за желюзите, защото изобщо го нямам, някой го е махнал и така е рзместил вакумите, че е ужас. Предполагам, че е станало когато са ми се скъса тръбата на ЕГР-а и нали съм на път и бързам да се прибера във Варна, в сервиза са я подредили така. Само не разбирам къде са дянали този клапан :confused: . Понеже нямам предтава как изглежда този клапан, можеш ли да дадеш някакъв номер или линк, ако го има в realoem или където и да било. Също и къде точно е монтиран, защото като огледах около горивния филтър не видях къде евентуално може да е? При ровенето в интернет ми излиза само този клапан за ЕГР-а. На него има надписи: вакум, изход и един, на който трябва да е свързано филтърче за въздуха.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Вакуми 325tds

Мнение от dinozab » 13 Май 2010, 0:11

Би трябвало да е същия като този за ЕГР-а поне при Е34 е така невярвам нещо друго да са измислили при Е36 то зависи и от годината де.Вече за точно положение къде се намира по колата немога да ти отговоря трябва някой друг.Между другото говорим за ел. клапана нали не този който движи самите жлюзи и е само вакуумен?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Вакуми 325tds

Мнение от stony1 » 13 Май 2010, 0:37

Отново благодаря колега. За ел. клапана говорим и успях да го намеря като номер, просто излиза при охладителната система. Различен е от този на ЕГР-а.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook