Темпомат.
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Темпомат.
Колеги ще вземам един темпомат искам да знам какво включва цялата система,за да може да се монтира в друго Е34,ако има управляващи модули къде се намират.Това което знам е,моторчето с механизъма които се намират отпред в коша,ръчката с лоста за мигачите,таблото.Какво изпускам.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Темпомат.
LiTtLeRoCk написа:Колеги ще вземам един темпомат искам да знам какво включва цялата система,за да може да се монтира в друго Е34,ако има управляващи модули къде се намират.Това което знам е,моторчето с механизъма които се намират отпред в коша,ръчката с лоста за мигачите,таблото.Какво изпускам.
Управляващият модул е или при компютрите или зад лявата тонколона при краката на шофьора.Трябва ти още стойка за моторчето,може би ново жило за 50лв, бутон за педала на съединителя при ръчни скорости или за спирачката при автоматик
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Темпомат.
Ново жило защо?Ако се вземе с дроселовата клапа,пак ли трябва да се сменя жилото.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Темпомат.
LiTtLeRoCk написа:Ново жило защо?Ако се вземе с дроселовата клапа,пак ли трябва да се сменя жилото.
Трябва двете коли да са еднакви за да пасне дължината и закрепването на жилото към дроселовата клапа-иначе дроселовата клапа не ти трябва,на нея си има отвор за жилото на темпамата.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Темпомат.
Можеш ли да ми пуснеш някаква снимка как изглежда сами модул за управление.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Темпомат.
LiTtLeRoCk написа:Можеш ли да ми пуснеш някаква снимка как изглежда сами модул за управление.

Нещо такова е.Синята букса за модул за управление аз я имам и е при краката зад тонколоната.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Темпомат.
Благодаря сега знам какво да търся.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Темпомат.
На каква Е34 ще го слагате?
Ако има една кръгла букса на левия подкални, монтажа ще стане за макс 30 минути. При мен (`88 530) модула се монтира в кутията с ЕКУ-то и АБС управлението, ръчката само се щраква на мястото си и я включваш в совободен конектор (бял) вляво от кормилната конзола.
Ако има една кръгла букса на левия подкални, монтажа ще стане за макс 30 минути. При мен (`88 530) модула се монтира в кутията с ЕКУ-то и АБС управлението, ръчката само се щраква на мястото си и я включваш в совободен конектор (бял) вляво от кормилната конзола.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Темпомат.
От 520 с ванос 94г ще се сваля.
- BMW E34 520i Vanus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 16.02.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530i
- Детайли за колата: BMW E39 530i `03
BMW E34 520i `95
BMW E34 520i Touring `95
Re: Темпомат.
И аз от 2 седмици съм се забъркал с поставянето на темпомат с тази разлика, че при мен инсталацията липсваше. След успешното и прекарване темпомата така и нетръгна
. Моторчето работи, лостчето на волана работи, остава само модула
. Намерих си друг модул, но се оказа с различна букса (не е като тази на снимката, на първия ми модул е с такава).
П.П. Не искам да спамя в темата ти, просто виж предварително имаш ли инсталацията и с каква букса е.
П.П.2 Ако на някой му се занимава да ми помогне с темпомата, ще съм му много благодарен
. Вече беше посетен сервиз в които ми казаха - Като видя такива системи (имаше предвид темпомата) и направо ги изхвърлям от колата
. Та вече незнам какво да правя 


П.П. Не искам да спамя в темата ти, просто виж предварително имаш ли инсталацията и с каква букса е.
П.П.2 Ако на някой му се занимава да ми помогне с темпомата, ще съм му много благодарен




БЕНЗИН В КРЪВТА
Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...
Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Темпомат.
Айде-е-е темпомата е вече на моята кола и работи перфектно.
Благодаря на колегата LiTtLeRoCk,че беше толкова точен и ми даде всичко ,както се бяхме разбрали.
Колеги с темпомат отиваш в друга група-не знам как съм карал колата до сега без него.
Благодаря на колегата LiTtLeRoCk,че беше толкова точен и ми даде всичко ,както се бяхме разбрали.

Колеги с темпомат отиваш в друга група-не знам как съм карал колата до сега без него.

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Темпомат.
В коя група бре
да не бъда
Темпомата е хубава работа и за разлика при бензина в дизела се монтира за има няма 5 мин.
Също така поне от мои наблюдения при дизела работи много по точно поради различния тип електроника и т.н. Пробвах го в градски условия почти не става най много вечер но за навън е доста добре
Мен най много ме дразнят магистрали където трябва да закотвиш десния крак на педала на газта. Лично Аз най вече там ще го ползвам. А на останалите места няма нищо по яко да превключа на някоя предавка и да си карам колицата с колкото ми е кеф а не да стоя и да се возя като торба картофи...


Темпомата е хубава работа и за разлика при бензина в дизела се монтира за има няма 5 мин.
Също така поне от мои наблюдения при дизела работи много по точно поради различния тип електроника и т.н. Пробвах го в градски условия почти не става най много вечер но за навън е доста добре

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Темпомат.
Peter Angelov написа:В коя група бреда не бъда
![]()
Темпомата е хубава работа и за разлика при бензина в дизела се монтира за има няма 5 мин.
Също така поне от мои наблюдения при дизела работи много по точно поради различния тип електроника и т.н. Пробвах го в градски условия почти не става най много вечер но за навън е доста добреМен най много ме дразнят магистрали където трябва да закотвиш десния крак на педала на газта. Лично Аз най вече там ще го ползвам. А на останалите места няма нищо по яко да превключа на някоя предавка и да си карам колицата с колкото ми е кеф а не да стоя и да се возя като торба картофи...
Както се вози в моята кола ли? Чак искаше да вижда на коя скорост карал моля ти се.

Кара, върти волана и посяга към лоста, нищо че е карал автоматици 100 пъти поне.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Темпомат.
Peter Angelov написа:В коя група бреда не бъда
![]()
Темпомата е хубава работа и за разлика при бензина в дизела се монтира за има няма 5 мин.
Също така поне от мои наблюдения при дизела работи много по точно поради различния тип електроника и т.н. Пробвах го в градски условия почти не става най много вечер но за навън е доста добреМен най много ме дразнят магистрали където трябва да закотвиш десния крак на педала на газта. Лично Аз най вече там ще го ползвам. А на останалите места няма нищо по яко да превключа на някоя предавка и да си карам колицата с колкото ми е кеф а не да стоя и да се возя като торба картофи...
Е при бензина това му е чара ,че слагаш доста неща и си кефиш какво са измислили от BMW.


И на бензин работи доста точно-управляващият модул брои зададените импулси и гледа да ги подържа.
И на градско има доста голям смисъл-с тия камери на всякъде,сега съм сложил OBC да ми сигнализира при 75км/h ,но друго си е да чукнеш темпомата на 75,запаметяваш скороста,ако ти се наложи да пипаш спирачка-правиш го,после пак пипваш темпомата и автоматично отиваш на 75,не мислиш за камери,радари,не гледаш постоянно спидометъра,а при нашите коли както се влачиш с 20 изведнъж си отишъл на 100,а продължава да ти се струва ,че си с 20 .

А якото каране за мен си е по кварталните улички и когато се качвам на Витоша-е понякога и между колите,ама за това си трябва двигател и с М50В20 много не става.

Кара, върти волана и посяга към лоста, нищо че е карал автоматици 100 пъти поне.
А не натискаше ли и "съединителя"-колко пъти си удари главата в таблото.

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани