Виско и перка

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Сливен
Кара: Е30 '90

Виско и перка

Мнение от milkobest » 10 Май 2010, 8:09

Здравейте колеги,
Вече сменям 3-то виско /все 2-ра употреба/ и явно следващото ще е от магазина. Първото ми го смени един "майстор" още като си взех колата, т.к. и без това сменям водната помпа... абе аман от мушенници. Това което ми сложи той беше постоянно зацепено и по принцип нямаше проблем, докато един ден не изхвърча заедно с перката някъде по завоите към Варна :) После купих едно, което обаче явно не става и почнаха проблемите в задръстванията... Както и да е - въпросът ми е: Откаде да си купя ново виско, но да е на цена макс 100 лева - един колега споменава нещо за турски вариант към 70 лв - ще вирши ли работа или да пробвам пак с втора ръка? И втори въпрос - перката може да се сложи така че да засмуква въздух от радиатора и да обдухва двигателя или да духа срещу радиатора - кой е правилния монтаж?
BMW E30 316i

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Виско и перка

Мнение от ///Явор » 10 Май 2010, 9:47

с тея новите от 70-100лв , не става :yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Re: Виско и перка

Мнение от Ludmil » 10 Май 2010, 10:07

Явор написа:с тея новите от 70-100лв , не става :yes:


Става, но докато му изтече 3 месечната гаранция.
По-добре си купи някое по-истинско за около 140-150 лв.....
Както се казва в една от любимите ми английски реплики: "Не съм богат за да си купувам евтини неща"
До сега си сменил 2 вискота втора употреба, сега искаш да зи вземеш някое евтино до около 100лв., ако си беше купил някое истинско щеше да ти е по-ежтино и нямаше да имаш такива проблеми.
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Сливен
Кара: Е30 '90

Re: Виско и перка

Мнение от milkobest » 10 Май 2010, 10:42

Е то човек се учи непрекъснато - сега като ми потрябва нещо - първата работа е realoem -> дарукар и т.н. :)
BMW E30 316i

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 175Nm

Re: Виско и перка

Мнение от teodorski » 10 Май 2010, 15:21

Перката трябва да ''смуче'' от радиатора към ДВГ ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Виско и перка

Мнение от gi4o » 10 Май 2010, 15:43

вече втора година карам с такова от 70 лв, ново и нямам проблем. ако сега обаче тря да си купя, бих взел по-скъпо и истинско. това мойто е "по-зацепено" - в по-голяма степен /може би да се застраховат/, още докато е студена колата и я товари безсмислено /по-висок разход и по-малко мощност/...не че се усеща много на мойта ама как да е :lol: ... дори и да даде разлика 0.2/100, досега да бях изплатил разликата, да не говорим за надеждността...
перката тря да смуче от радиатора - при извънградско и 120км/ч как ще се охлажда, като външната струя се "сблъсква" със струята от перката, накъде ще отиде горещият върдух?!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Виско и перка

Мнение от biem_w » 11 Май 2010, 7:50

gi4o написа:вече втора година карам с такова от 70 лв, ново и нямам проблем. ако сега обаче тря да си купя, бих взел по-скъпо и истинско. това мойто е "по-зацепено" - в по-голяма степен /може би да се застраховат/, още докато е студена колата и я товари безсмислено /по-висок разход и по-малко мощност/...не че се усеща много на мойта ама как да е :lol: ... дори и да даде разлика 0.2/100, досега да бях изплатил разликата, да не говорим за надеждността...
перката тря да смуче от радиатора - при извънградско и 120км/ч как ще се охлажда, като външната струя се "сблъсква" със струята от перката, накъде ще отиде горещият върдух?!

извън градско при 120 ми се охлаждаше добре... при 170 минаваше средата :mhihi: Just E30 :mhihi:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

член на клуба
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само 2 вратки

Re: Виско и перка

Мнение от Stoicho » 11 Май 2010, 14:09

milkobest написа:Е то човек се учи непрекъснато - сега като ми потрябва нещо - първата работа е realoem -> дарукар и т.н. :)

само където в дару е 300+ лева
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава.А.Б."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Виско и перка

Мнение от Е.Димитров » 11 Май 2010, 16:03

Имам чисто ново,но не знам дали ще ви свърши работа на вашите автомобили,дават го за "М" и е оригинално
11527831619 виско съединител М

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: Виско и перка

Мнение от amd » 11 Май 2010, 17:05

Eто какво излиза по този номер на частта : http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=11527831619

Явно става за M30, S38, S54, тоест големшки двигатели.Но за M40 - не се знае, по-скоро ще му дойде в повечко.

Аз също имам добри впечатления за евтин съединител, бях взел един до 100 лева (не помня точно колко май пак 70 беше) за М50Б20 на Е34 и цяла година никакви грижи с него, дори в големите жеги, а колата беше с къса кутия и държеше прилични обороти. Наистина и на студен двигател беше зацепен също (може би не напълно), но специално за М50 никакви грижи. Виж за М40 не знам, а и още повече, че всяка бройка от тия евтините е на късмет. Мисля си, че един нов SACHS, BEHR ще свършат работа най-добре.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Виско и перка

Мнение от gi4o » 11 Май 2010, 20:48

biem_w написа:
gi4o написа:вече втора година карам с такова от 70 лв, ново и нямам проблем. ако сега обаче тря да си купя, бих взел по-скъпо и истинско. това мойто е "по-зацепено" - в по-голяма степен /може би да се застраховат/, още докато е студена колата и я товари безсмислено /по-висок разход и по-малко мощност/...не че се усеща много на мойта ама как да е :lol: ... дори и да даде разлика 0.2/100, досега да бях изплатил разликата, да не говорим за надеждността...
перката тря да смуче от радиатора - при извънградско и 120км/ч как ще се охлажда, като външната струя се "сблъсква" със струята от перката, накъде ще отиде горещият върдух?!

извън градско при 120 ми се охлаждаше добре... при 170 минаваше средата :mhihi: Just E30 :mhihi:

на мене до 220 кове средата...за повече нямам гащи, с тия мишнки отзад...че то кви да са задните, с тия въртежи :mhihi:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Виско и перка

Мнение от GEORGIEV » 11 Май 2010, 21:06

до 230 стои на 12 без една,в града става на 12 на моменти,ма тва с ел перка де
иначе виско трябва истинско :mhihi:
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook