Темпомат.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Темпомат.

Мнение от LiTtLeRoCk » 11 Май 2010, 19:54

Колеги ще вземам един темпомат искам да знам какво включва цялата система,за да може да се монтира в друго Е34,ако има управляващи модули къде се намират.Това което знам е,моторчето с механизъма които се намират отпред в коша,ръчката с лоста за мигачите,таблото.Какво изпускам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Темпомат.

Мнение от zvetiko » 11 Май 2010, 20:31

LiTtLeRoCk написа:Колеги ще вземам един темпомат искам да знам какво включва цялата система,за да може да се монтира в друго Е34,ако има управляващи модули къде се намират.Това което знам е,моторчето с механизъма които се намират отпред в коша,ръчката с лоста за мигачите,таблото.Какво изпускам.


Управляващият модул е или при компютрите или зад лявата тонколона при краката на шофьора.Трябва ти още стойка за моторчето,може би ново жило за 50лв, бутон за педала на съединителя при ръчни скорости или за спирачката при автоматик

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Темпомат.

Мнение от LiTtLeRoCk » 11 Май 2010, 20:32

Ново жило защо?Ако се вземе с дроселовата клапа,пак ли трябва да се сменя жилото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Темпомат.

Мнение от zvetiko » 11 Май 2010, 20:39

LiTtLeRoCk написа:Ново жило защо?Ако се вземе с дроселовата клапа,пак ли трябва да се сменя жилото.


Трябва двете коли да са еднакви за да пасне дължината и закрепването на жилото към дроселовата клапа-иначе дроселовата клапа не ти трябва,на нея си има отвор за жилото на темпамата.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Темпомат.

Мнение от LiTtLeRoCk » 11 Май 2010, 20:43

Можеш ли да ми пуснеш някаква снимка как изглежда сами модул за управление.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Темпомат.

Мнение от zvetiko » 11 Май 2010, 20:51

LiTtLeRoCk написа:Можеш ли да ми пуснеш някаква снимка как изглежда сами модул за управление.


Изображение

Нещо такова е.Синята букса за модул за управление аз я имам и е при краката зад тонколоната.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Темпомат.

Мнение от LiTtLeRoCk » 11 Май 2010, 20:52

Благодаря сега знам какво да търся.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Темпомат.

Мнение от Митко Стоянов » 11 Май 2010, 23:04

На каква Е34 ще го слагате?
Ако има една кръгла букса на левия подкални, монтажа ще стане за макс 30 минути. При мен (`88 530) модула се монтира в кутията с ЕКУ-то и АБС управлението, ръчката само се щраква на мястото си и я включваш в совободен конектор (бял) вляво от кормилната конзола.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Темпомат.

Мнение от LiTtLeRoCk » 12 Май 2010, 8:02

От 520 с ванос 94г ще се сваля.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 16.02.2010
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530i
Детайли за колата: BMW E39 530i `03
BMW E34 520i `95
BMW E34 520i Touring `95

Re: Темпомат.

Мнение от BMW E34 520i Vanus » 12 Май 2010, 11:38

И аз от 2 седмици съм се забъркал с поставянето на темпомат с тази разлика, че при мен инсталацията липсваше. След успешното и прекарване темпомата така и нетръгна :( . Моторчето работи, лостчето на волана работи, остава само модула :cry: . Намерих си друг модул, но се оказа с различна букса (не е като тази на снимката, на първия ми модул е с такава).

П.П. Не искам да спамя в темата ти, просто виж предварително имаш ли инсталацията и с каква букса е.

П.П.2 Ако на някой му се занимава да ми помогне с темпомата, ще съм му много благодарен :help: . Вече беше посетен сервиз в които ми казаха - Като видя такива системи (имаше предвид темпомата) и направо ги изхвърлям от колата :conf: :kuku: . Та вече незнам какво да правя :help:
БЕНЗИН В КРЪВТА

Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Темпомат.

Мнение от zvetiko » 13 Май 2010, 20:03

Айде-е-е темпомата е вече на моята кола и работи перфектно.
Благодаря на колегата LiTtLeRoCk,че беше толкова точен и ми даде всичко ,както се бяхме разбрали. :yes:
Колеги с темпомат отиваш в друга група-не знам как съм карал колата до сега без него. :angel:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Темпомат.

Мнение от Peter Angelov » 14 Май 2010, 10:37

В коя група бре :roll: да не бъда :OT:

Темпомата е хубава работа и за разлика при бензина в дизела се монтира за има няма 5 мин.
Също така поне от мои наблюдения при дизела работи много по точно поради различния тип електроника и т.н. Пробвах го в градски условия почти не става най много вечер но за навън е доста добре :D Мен най много ме дразнят магистрали където трябва да закотвиш десния крак на педала на газта. Лично Аз най вече там ще го ползвам. А на останалите места няма нищо по яко да превключа на някоя предавка и да си карам колицата с колкото ми е кеф а не да стоя и да се возя като торба картофи...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Темпомат.

Мнение от Zubcho » 14 Май 2010, 15:42

Peter Angelov написа:В коя група бре :roll: да не бъда :OT:

Темпомата е хубава работа и за разлика при бензина в дизела се монтира за има няма 5 мин.
Също така поне от мои наблюдения при дизела работи много по точно поради различния тип електроника и т.н. Пробвах го в градски условия почти не става най много вечер но за навън е доста добре :D Мен най много ме дразнят магистрали където трябва да закотвиш десния крак на педала на газта. Лично Аз най вече там ще го ползвам. А на останалите места няма нищо по яко да превключа на някоя предавка и да си карам колицата с колкото ми е кеф а не да стоя и да се возя като торба картофи...


Както се вози в моята кола ли? Чак искаше да вижда на коя скорост карал моля ти се. :mhihi:

Кара, върти волана и посяга към лоста, нищо че е карал автоматици 100 пъти поне. :winky:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Темпомат.

Мнение от zvetiko » 14 Май 2010, 16:52

Peter Angelov написа:В коя група бре :roll: да не бъда :OT:

Темпомата е хубава работа и за разлика при бензина в дизела се монтира за има няма 5 мин.
Също така поне от мои наблюдения при дизела работи много по точно поради различния тип електроника и т.н. Пробвах го в градски условия почти не става най много вечер но за навън е доста добре :D Мен най много ме дразнят магистрали където трябва да закотвиш десния крак на педала на газта. Лично Аз най вече там ще го ползвам. А на останалите места няма нищо по яко да превключа на някоя предавка и да си карам колицата с колкото ми е кеф а не да стоя и да се возя като торба картофи...


Е при бензина това му е чара ,че слагаш доста неща и си кефиш какво са измислили от BMW.;) Освен това го търсиш дълго ,защото се намира рядко,особено пълна окомплектовка и всичко да работи . :mrgreen:
И на бензин работи доста точно-управляващият модул брои зададените импулси и гледа да ги подържа.
И на градско има доста голям смисъл-с тия камери на всякъде,сега съм сложил OBC да ми сигнализира при 75км/h ,но друго си е да чукнеш темпомата на 75,запаметяваш скороста,ако ти се наложи да пипаш спирачка-правиш го,после пак пипваш темпомата и автоматично отиваш на 75,не мислиш за камери,радари,не гледаш постоянно спидометъра,а при нашите коли както се влачиш с 20 изведнъж си отишъл на 100,а продължава да ти се струва ,че си с 20 . ;) За дълъг път няма какво да го коментираме.
А якото каране за мен си е по кварталните улички и когато се качвам на Витоша-е понякога и между колите,ама за това си трябва двигател и с М50В20 много не става. ;)

Кара, върти волана и посяга към лоста, нищо че е карал автоматици 100 пъти поне.


А не натискаше ли и "съединителя"-колко пъти си удари главата в таблото. :mhihi:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook