Съвет за окачване.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Съвет за окачване.
Искам да попитам колегите с опит,как ви изглежда окачването на тази 3-ка според снимката(30/40..)?Или по точно може ли да се кара по нашите пътища,предимно София,ще кача ли среден бордюр примерно
?И каква "твърдост" да очаквам?Малко хепотетичен въпрос,но това е всичко с което разполагам в момента,и нямам хабер с ниско окачване...,Ще съм благодарен за коментари!

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Съвет за окачване.
Moeто лично мнение е, че изглежда супер, оптимална стойка е и ми харесва така, моята изглежда мисля по такъв начин. Като твърдост зависи, защото коли с еднаква стойка могат да возят различно, но няма да имаш проблем да се возиш, предполагам щом караш Е30 не залагаш на возията (иначе щеше да си вземеш бенц 190-ка примерно или айде Е34). А в София...че са зле пътищата е така, но на такава височина ще се кара ОК. Има и по-екстремни варианти.
BMW only!
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: Съвет за окачване.
според мен това е 60/40 

Re: Съвет за окачване.
Dr.Schnaps написа:според мен това е 60/40
И аз така мисля,но може и снимката да лъже!



Последна промяна slatanic на 11 Май 2010, 20:40, променена общо 1 път
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Съвет за окачване.
с коили най добре

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: Съвет за окачване.
Колеги,дилемата е следната.Има го в немското мобиле и от 4-дена сме в преговори,разбрахме се че ще мине на тюф-преглед(за негова сметка)преди да ми я докарат.Но освен по мотора не е пипал май нищо друго...Цената му е 1300е и се е закотвил на нея!По снимките които имам е без ръжда,само за отдолу не знам!С разходи по доставка,документи,консумативи..,Кофти е че немога да я покарам,и тъй като ще ми е първа кола след баба лада
и то с такова окачване-за това и питам(макар и доста относително).Не ме е страх от ремонти(ладето учи на търпение),а и няма да се ползва много
,само да не е скрита ръжда!От къде би могло да се просмуква на вътре примерно?Предницата и има определено мо голям наклон.Ще разбера как го е правил,дали с рязане,или с комплект.Там да внимавам по-специално?Ми това е в общи линии!Дайте морална подкрепа,и съвети
п.с.На колегата от горния пост ми изглежда задницата по ниска?



п.с.На колегата от горния пост ми изглежда задницата по ниска?
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Съвет за окачване.
Не знам с къв мотор си, обаче ако си с м40 и нямаш скара си земи картер и масло в багажника. Стойката е безспорна, обаче за София не става. Постоянно се търка скарата - навсякъде. М-тех престилката вече е в историята. За качване на тротоари да не говоря. Генерацията са ми опира в купето и ми прави ебати шума в определени обороти. Моето окачване беше Вайтек - амортесьори и пружини - не знам колко на колко е. Аз лично смених предните амортесьори от по-къси със стокови(Вайтека има поне 5-6см по къс ход) Предните пружини бяха с еднаква дължина ама и тях смених със стокови. Отзад махнах Вайтех-а (пружините бяха с 5см по къси от стоковите) и сега съм със сток пружини, сток амортесьори, че и подложки 8мм. Колата се дигна значително. Кат слизам от бордюр вече не запира. Гумите, а не гърнето опират в тротоара при перпендикулярно паркиране. София е оффроуд зона. Постоянно псувам и стискам зъби кат видя неравност - което е през 300 метра. Са ми е по-спокойна главата. Все пак карам колата всеки ден и за мен това е по-добрия вариант, а и кат пребоксувам сега нема тресене. Ще направя снимка след малко да видиш как изглежда на височина. 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Съвет за окачване.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Съвет за окачване.
Кофти е с бордюрите с 60/40, почти никъде не можеш да се качиш, но като се замислиш то и не е хубаво за колата, а и тротоара не е място за паркиране
, за карането се свиква. С М40 ако си трябва повечко да внимаваш за картера.


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Съвет за окачване.
Е аз на тротоари не паркирам, ама трябва минавам през тях за да си стигна до имота
А как застанах на кантар на един тротоар веднъж, подлагах си павета под гумите за да се оправя. Общо взето в София, се има кво да удариш, колкото и да си внимателен. Директно ти пада картера, примерно на релсите на трамвая на кръговото на паметника Левски (дето от там трамвай не минава ма тфа друг въпрос).

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Съвет за окачване.
М-да,това че тротоарите не са за паркиране е напълно вярно
.Това че картера "пада",с това мей не се свиква 
Колата е 316и,скромно за повечето тук,но не бързам поне за сега...,Като гледам на повечето от вас с ниско окачване имате и доста нисък преден спойлер,който допълнително прави карането атракция в София.
Благодаря за споделянето на опит на всички до сега!
П.С.Смятате ли че си заслужава цената от 1300е,щот не иска за по-малко
Ето още малко снимки


Колата е 316и,скромно за повечето тук,но не бързам поне за сега...,Като гледам на повечето от вас с ниско окачване имате и доста нисък преден спойлер,който допълнително прави карането атракция в София.
Благодаря за споделянето на опит на всички до сега!
П.С.Смятате ли че си заслужава цената от 1300е,щот не иска за по-малко

Ето още малко снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Съвет за окачване.
колега щом ще я купуваш тая кола височината на окачването ти е най-малкия проблем
гледай колата да е читава , купето най-вече,последното нещо е окачването, всичко се прави но купе най-трудно
освен тва на снимката не изглежда крайно ниска,а и се свиква общо взето с ниска кола , постоянно се взираш в пътя и така

гледай колата да е читава , купето най-вече,последното нещо е окачването, всичко се прави но купе най-трудно
освен тва на снимката не изглежда крайно ниска,а и се свиква общо взето с ниска кола , постоянно се взираш в пътя и така


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Съвет за окачване.
Ако купето и мотора са читави, че м40-то освен в картери и във валове е слабичко, взимай 


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Re: Съвет за окачване.
Да,и мен най ме притеснява евентуално скрита ръжда!!Ще го помоля за още снимки от капачката на резервоара,под вратите и праговете.Подскажете къде още би могло да се види горе-долу с невъоръжено око(диг.камера)
?Най добре ще е да се дигне на крик,и да снима докат може,а още по добре е да мога лично да присъствам,ама....., 


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани