Как става свалянето на инжекторите?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Как става свалянето на инжекторите?

Мнение от jekichan » 10 Май 2010, 19:50

Здравейте колеги искам да попитам как става свалянето на инжекторите защото съм решил да ги нося на ултра звук? Също ме интересува с какво е по добре да е ултразвука със спирт или с препарат? Колата ми е 316М40.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Как става свалянето на инжекторите?

Мнение от ares2 » 10 Май 2010, 20:05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
това ти е реиката колега
но ми се струва че ще се наложи да махнеш част от смукателния колектор че маи на М40 са на малко неудобно място...


ето и колектора http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

може да се наложи да свлиш номер 5 от схемата
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Re: Как става свалянето на инжекторите?

Мнение от jekichan » 10 Май 2010, 22:37

Със сигорност ще се сваля колектора. А за свалянето на инжекторите трябва ли по специален ключ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: Как става свалянето на инжекторите?

Мнение от petio_bmw 318is » 10 Май 2010, 23:30

Никакъв ключ не ти трябва ,само дърпаш и те излизат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио

Re: Как става свалянето на инжекторите?

Мнение от lop_88 » 10 Май 2010, 23:36

мм да колега задължително се сваля колектора .но за да стигнеш до последния болто които е към купето трябва да свалиш и мрежичката която е под чистачките.от там има 2 болчета които са захванати и държат кабела които отива към кутията с бушоните.след това трябва и самата ваничка да се свали (за която е захваната мрежата).тя мисляче се държи на 4-6 бол4ета но ще те излъжа.самата ваничка малко кофти се изкарва ,а пък слагането е още по гадно :bang: .за да ти е по-лесно махането на инжекторите откачи жилото на гаста за да махнеш напълно колектора (горната част).трябва много лекичко да ги изкараш без напъване,защото има вероятност да скъсаш о-ринговете.а те са майкаси и баща си 38 лева са .онзи ден си взех за мен 8 броя и трябва да ги сменям.от там ти си на ход :)
поне аз така процидирам за махането на колектора и е много удобно :)
може всичко да е ,да ама не е бмв :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Как става свалянето на инжекторите?

Мнение от ned_gm28 » 10 Май 2010, 23:54

Относно свалянето-колегите са ти обяснили с подробности.За почистването-чистим ги в ултразвукова вана,заредена с обезмаслител "Meglio",като по време на чистенето,свързваме дюзите към генератор на правоъгълни импулси,който ги отваря със зададена честота.След промиването,ги вадим една по една от ваната и както са прикачени към генератора прокарваме през тях спрей за почистване на карбуратори.При потапянето във ваната махаш долните "о" пръстени (препаратът им действа разяздащо,което не спира при изваждането им от него :!: ).Можеш да ги използваш същите,ако ги запазиш здрави.Цената им е около 3лв. парчето.Успех :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Re: Как става свалянето на инжекторите?

Мнение от jekichan » 11 Май 2010, 18:52

Благодаря на всички за изчерпателните отговори.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио

Re: Как става свалянето на инжекторите?

Мнение от lop_88 » 12 Май 2010, 22:17

Привет колега .Днеска си смених о-ринговете на инжекторите и направих малко снимки . Не са кои знае какво и дано да ти помогнат :)
бая е мръсничка колат ано имам оправдание ,имам проблеми с аксиален лагер съединител и притесвател .седи под едно дърво и си е е...о майката.не е карам за да не ее добъгна още повече .майсто утре ще дойде да е оправяме :oops:

За начало отвиваш болчетата на черния капак който се намира над дросела и металния държач кадето регулираш ръчно жилото.
http://prikachi.com/images.php?files/1574723p.jpg

След това за по-лесно свали жилото на гаста .То е захванато за пласмасов държач .Сваля се заедно с държача
http://prikachi.com/images.php?files/1574735Y.jpg

След това се сваля мрежичката под чистачките .
http://prikachi.com/images.php?files/1574738z.jpg

След това се сваля самата ваничка на която се намира мрежичката .поне при мен имаше 3 болчета :)
http://prikachi.com/images.php?files/1574744c.jpg

След което има 2 болчета които държат кабела от акумулатора към кутойката с бушоните.
http://prikachi.com/images.php?files/1574753i.jpg

след това с леко местене нагоре-надолу ,напред-назад ,но с леко поклащане на самата ваничка трябва да е изкараш .Ще видиш малко зор но става :)
http://prikachi.com/images.php?files/1574759g.jpg

така изглежда ситуацията след махането на ваничката .
http://prikachi.com/images.php?files/1574765Y.jpg

Откачаш маркучите които отиват към входящия колектор (гуфрирания,под дросела има 1 букса с кабел,от стъпковия мотор маркуча.тънкия маркуч които е за налягането май ако бъркам поправетеме не разбирам много,сваляш под дросела 3 -те маркуча те са захванати със скоби)
http://prikachi.com/images.php?files/1574766w.jpg

Като се увериш ,че си откачил всичко необходимо за да преместиш колектора ,местиш го леко настрани но внимавай да не скъсаш другите 2 тънки маркуча които отиват за дросела(аз поне не ги откачх защото после няма да знам как да ги закача обратно)отвиваш тези 2 болта които са в червен кръг
http://prikachi.com/images.php?files/1574777n.jpg

След това откачаш маркучите които са за горивото(поне аз оспях 1 защото другия е бая тесен и бая зор :) ).За да освободиш куплонга с кабелите които отиват към инжекторите има 4 скобички (отбелязани са с червен кръг)след като ги освободиш напълно с леко поклащане става номера.значи под тръбопровода за горивото(рейкат) кадето са захванати горната част на инжекторите са захванати с железни пластини.трябва да се махнат за да се освободат инжекторите от горната част.Самото освобождаването на дюзите става става с леко поклащаане(но ще се поизпотиш).Ако смяташ да ги сменяш давай им жега поне като мен :lalala: .но и бая зор видях докато ги изкарам .Долната част е по същия начин с поклащане .Там не са захванати за нищо.Внимавай обаче ,че като тръгнеш да махаш маркучите за горивото бая гориво ще изтече (при мен горе долу към 150 - 200 мл)
http://prikachi.com/images.php?files/1574809T.jpg

Махането на гумите става с широка отверка като леко е приплъзваш под ъгал нагоре ,но внимаваш да не им даваш зор защото лесно се късат.
http://prikachi.com/images.php?files/1574863X.jpg

монтажа става по обратня начин.намазваш ги лекичко пръстените (с по 1 капка масло на гумичка)с масло аз поне го взех от щеката .поставяш ги инжекторите на металния тръбопровод(дето не помна името му кадето тече бензина по него)с леко поклащане (те влизат лесно като са мазни).Слагаш им железните скоби които държат инжектора за тръбопровода(рейката).Постави ги лекичко с леко поклашане по местата им в колектора.нагласи металните скоби на местата които захващат горната част на дюзите за кабелите им.с леко претискане те ще щракнат за инжекторите. От там си ти вече

дано да съм ти помогнал и се извинявам за неграмотно ми писане :oops:
Последна промяна lop_88 на 26 Май 2010, 13:20, променена общо 1 път
може всичко да е ,да ама не е бмв :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Re: Как става свалянето на инжекторите?

Мнение от jekichan » 12 Май 2010, 22:45

:clap: Браво колега постаралси се. Това наистина е мно добра и хубаво направена информация, ако се наема да го правя сам ще ми е от голяма полза. Поздравления!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Как става свалянето на инжекторите?

Мнение от jbankov » 13 Май 2010, 9:25

Добра темичка се заформи с доста снимков материал...евала колега за труда :yes:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook