Как се сваля стартера на М50В20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Как се сваля стартера на М50В20

Мнение от cod-cdbp » 08 Май 2010, 22:41

@2bar написа:Аз съм го вадил отдолу, никога не съм пробвал отгоре. Може и да става, но не мога да си го представя без да се свалят колекторите.


Така е като всички сте се събрали тука само бабанки с мускулатури :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Как се сваля стартера на М50В20

Мнение от zvetiko » 08 Май 2010, 23:41

Утре кьсно ли е ?По спомен е ,,Е12,, но по спомен ,вьзможно е да е по нова като производство твоята и да е само с болтове ,и е вьсзможно да е с ,,Е14,,.
Ако сьм на теб ще купя и двата или цяло комплектче ,няма да е кои знае колко пари.
Но имам в сервиза такьв стартер ,навити са му болтовете от М52 е ще ги видя кои са какви са .


Колега ,не е късно.Ще го свалям в понеделник-ако има нещо за смяна да има откъде да го купя.

Още един глас за Е14....почти съм сигурен, че е Е14, но все пак не искам да те подвеждам. Иначе стартера...малко кофти място, но става. Аз съм го вадил отдолу, никога не съм пробвал отгоре. Може и да става, но не мога да си го представя без да се свалят колекторите. Пък те си вървят с уплътненията. Ако така или иначе са за смяна, става, ама иначе са излишни разходи.


Сигурно ще се окаже Е14,а може наистина да си взема един комплект въпреки ,че не виждам за какво друго ще ми трябват.
Лошото е ,че нямам канал да работя от долу.А отгоре толкова неща ми се струваха невъзможни-термодатчици,стъпково моторче,буксите на датчиците за колянов и разпределителен вал,а сега става за секунди.Има си някакъв чар в тоя двигател-както мислиш ,че няма да стане и изведнъж намираш някакви пролуки през ,които да си огънеш ръцете,но важното е преди това да изпаднеш в медитационно състояние иначе нищо не става. :mhihi:

Адаш ,видя ли ,че тия от BSM ни терминираха-никове,мнения,сигурно бан по IP, искат изобщо да ни няма в перфектният им измислен свят,ама тия дни смятам да вляза през някой прокси сървър и да им кажа някои неща. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Как се сваля стартера на М50В20

Мнение от @2bar » 09 Май 2010, 0:36

Чара на двигателя.....какво да ти кажа. Това, което не може да се отрече на БМВ е, че правят процеса на горенето наистина добър и окачването малко по - твърдо или както е модерно да се казва Handling по - доректнен. И другото е прах в очите на клиентите. Повечето М50 почти винаги свършват по един и същ начин - дупка в буталото и/или изгорял клапан и то при смешните 200 000 км.

В същото време редовите 6 цил. на конкуренцията не са и чували за такива проблеми като изгорели клапани, пробили бобини, изгоряла гарнитура или разход на масло. Ама какво да се прави - като си фен, си фен.

Тея от BSM.....какво да се прави....българска действителност, колкото и банално да звучи. Или с други думи - кервана си върви, кучетата си лаят. Както и там писах, проблема на цялата история е, че няма надзор. Ако има надзор и ако не минеш преглед заради един монтаж, тогава всичките чикиджии ще артисат и ще останат наистина хората, които си разбират от работата. Ама в момента е само праване на пари. То направо смешна работа - в 21 век, да не могат да изкопират един софтуер като хората или някой заспал газаджия да не може да сложи една уредба като хората. Но явно, не им отърва това, което съм написал, независимо, че изобщо не ставаше въпрос за уредбата им. Карай, здраве да е.

Айде, че много се отплеснах.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Как се сваля стартера на М50В20

Мнение от zvetiko » 09 Май 2010, 8:57

Ти не можеш да и простиш ,че ти заключи волана по време на движение :lol: -между другото разбра ли каква е причината.

За М50 не знам какъв двигател е и колко ще издържи-знаеш ,че имам проблем с електрониката,който за нормална сума не може да се реши,по-евтино е да сложа друг двигател.Но за М20 знам ,че е невероятно издръжлив и спокойно си правиш милиона с него.

А с BSM голям цирк-един оторизиран сервиз ми обяснява колко некадърен монтаж ми е направил друг оторизиран сервиз,две годишната гаранция никой не я признава,а когато искам да си платя горнобанският оторизиран сервиз казва ,че бил много ангажиран и работел само с хора ,които му имат доверие,а другият ми казва ,че няма какво да се притеснявам ,че бутилката ми се пълни до горе и също не иска да се занимава.Накрая като пуснах снимки на монтажа в темата им за оторизираните сервизи на BSM ме заличиха от всякъде ,а май и теб покрай мен-нищо и на "Господари на ефира" им трябват интересни репортажи. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 29.04.2009
Местоположение: с.Владая
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 тдс
Мечтае да кара: настрани
Детайли за колата: Само шпер.

Re: Как се сваля стартера на М50В20

Мнение от mitio ochite » 09 Май 2010, 11:18

Стартера се хваща с 10мм болт с глава Е12,отговаря на 10мм лула,звезда или гедоре.На някои е болт и гайка на някои болт и резба в стартера като твоя случай.Като свалиш колекторите ги пробай със звезда 10,ако не става на канал с гедоре и Е12.
Е14 е за 12мм болт -големите болтове за скоростите и двигателя,главата и т. н.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Как се сваля стартера на М50В20

Мнение от @2bar » 09 Май 2010, 12:27

mitio ochite написа:Стартера се хваща с 10мм болт с глава Е12,отговаря на 10мм лула,звезда или гедоре......


Е12 отговаря единствено на Е12, същата работа е и с Е14 - отговаря само на Е14. Стига сте си правили експерименти, кое къде влиза. За два пиклива винта ако им се развали главата трябва да се маха после целият мотор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Как се сваля стартера на М50В20

Мнение от zvetiko » 09 Май 2010, 13:12

mitio ochite написа:Стартера се хваща с 10мм болт с глава Е12,отговаря на 10мм лула,звезда или гедоре.На някои е болт и гайка на някои болт и резба в стартера като твоя случай.Като свалиш колекторите ги пробай със звезда 10,ако не става на канал с гедоре и Е12.
Е14 е за 12мм болт -големите болтове за скоростите и двигателя,главата и т. н.


Благодаря колега-така е.Преди малко пробвах с гедоре 1/4 и камък 10мм-рамото на тресчотката има къде да се върти ,а камъка заклинва перфектно,сега остава да си купя камък Е12,който ми казваш ,че съответства на 10мм . ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Как се сваля стартера на М50В20

Мнение от zvetiko » 12 Май 2010, 19:50

Камък за гедоре Е12 на 1/4 не можах да намеря.А при гедоре 1/2 и 1/8 няма как да се вкара тресчотката.Обясниха ми ,че професионално винтовете се отвъртат с голямо удължение над скоростната кутия.

Свалих го с ето тоя инструмент ,който сътворих. ;)Камъка е Е12 от гедоре 1/2. Дръжката му е 9 см ,прореза го направих с флекс,остава да го заваря, но и сега върши работа.

Изображение

Изображение



Ето и причината да ми превърта бендикса-микропукнатина и от там съчмите изпускат от време на време.

Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook