Питане за музика
Модератор: Технически модератори
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Питане за музика
моя нещо се прецака(усилвателя) и го махнах сега съм само със ЦД иначе с един касетофон(сони) доволно си свиреха колонките
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
Re: Питане за музика
Оригиналните колони са перфектни за среда.Това с хартиените мембрани и тем подобни не струва.
Високочестотните отпред е добре да се заменят или да се добавят две други отзад,като сигнала към предните високи бъде намален.
Дотук има ''среда'' и ''високи''.
За ниските честоти-да истина е че при заводската в е34 липсват и точно те допълват пълната линия на звука(като се има предвид, че вече са подбрани ''пищялките'').
Друг е въпроса кой, какво предпочита -дали ниски честоти с ''примески'' от типа буууувввввввв ;буууууууууум;или бууук.
Лично на мен това на ''..........уууффффф'' или по друг начин казано -само силно течение на въздуха -не само,че не ми харесва ,а ме дразни.
За да подобря заводската музика :
-взех две пищялки,оригинални от бмв(харман/кардон),които съм поставил отзад;
-оригиналните колони са до една на местата си;
-за ниските честоти -избрах пак оригинално от бмв(харман/кардон),които се монтира много лесно,без рязана и други такива по колата;
-не съм махал корите ,за да видя дали имам завоски усилвател,но и да има просто ''излита''..........взех и оригиналните ,два броя стъпала на харман/кардон за всички колони в колата;
Остава само всичко това да се навърже.
Много сложно май се изказах,но просто към оригиналните колони добавих заводския буфер и пищялки...(следва стъпалата).....на харман-а.Като се замисля,че доскоро бе в ''продава''
Кристален звук,всяка струна на китарата се чува.....направо нямам търпение да намеря някой да ми навърже стъпалата,които също ще стоят на предвиденото от производитела място.... и всичките говорители(незнам защо са с хартиени мембрани
)
СД-то вече го издирвам по описание на колегата СТАНЧЕВ(по назад в темата),стана ми интересно ,че казва за никакво изкривявяне,което забелязах и при гореописаната с-ма т.е. колкото и да увеличаваш кривене няма ,а говорителя е доста по силен от сд-то ми в момента.
Високочестотните отпред е добре да се заменят или да се добавят две други отзад,като сигнала към предните високи бъде намален.
Дотук има ''среда'' и ''високи''.
За ниските честоти-да истина е че при заводската в е34 липсват и точно те допълват пълната линия на звука(като се има предвид, че вече са подбрани ''пищялките'').
Друг е въпроса кой, какво предпочита -дали ниски честоти с ''примески'' от типа буууувввввввв ;буууууууууум;или бууук.
Лично на мен това на ''..........уууффффф'' или по друг начин казано -само силно течение на въздуха -не само,че не ми харесва ,а ме дразни.
За да подобря заводската музика :
-взех две пищялки,оригинални от бмв(харман/кардон),които съм поставил отзад;
-оригиналните колони са до една на местата си;
-за ниските честоти -избрах пак оригинално от бмв(харман/кардон),които се монтира много лесно,без рязана и други такива по колата;
-не съм махал корите ,за да видя дали имам завоски усилвател,но и да има просто ''излита''..........взех и оригиналните ,два броя стъпала на харман/кардон за всички колони в колата;
Остава само всичко това да се навърже.
Много сложно май се изказах,но просто към оригиналните колони добавих заводския буфер и пищялки...(следва стъпалата).....на харман-а.Като се замисля,че доскоро бе в ''продава''


Кристален звук,всяка струна на китарата се чува.....направо нямам търпение да намеря някой да ми навърже стъпалата,които също ще стоят на предвиденото от производитела място.... и всичките говорители(незнам защо са с хартиени мембрани

СД-то вече го издирвам по описание на колегата СТАНЧЕВ(по назад в темата),стана ми интересно ,че казва за никакво изкривявяне,което забелязах и при гореописаната с-ма т.е. колкото и да увеличаваш кривене няма ,а говорителя е доста по силен от сд-то ми в момента.

by ''kompleksa''
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Питане за музика
ivan. написа:Оригиналните колони са перфектни за среда.Това с хартиените мембрани и тем подобни не струва.
Високочестотните отпред е добре да се заменят или да се добавят две други отзад,като сигнала към предните високи бъде намален.
Дотук има ''среда'' и ''високи''.
За ниските честоти-да истина е че при заводската в е34 липсват и точно те допълват пълната линия на звука(като се има предвид, че вече са подбрани ''пищялките'').
Друг е въпроса кой, какво предпочита -дали ниски честоти с ''примески'' от типа буууувввввввв ;буууууууууум;или бууук.
Лично на мен това на ''..........уууффффф'' или по друг начин казано -само силно течение на въздуха -не само,че не ми харесва ,а ме дразни.
За да подобря заводската музика :
-взех две пищялки,оригинални от бмв(харман/кардон),които съм поставил отзад;
-оригиналните колони са до една на местата си;
-за ниските честоти -избрах пак оригинално от бмв(харман/кардон),които се монтира много лесно,без рязана и други такива по колата;
-не съм махал корите ,за да видя дали имам завоски усилвател,но и да има просто ''излита''..........взех и оригиналните ,два броя стъпала на харман/кардон за всички колони в колата;
Остава само всичко това да се навърже.
Много сложно май се изказах,но просто към оригиналните колони добавих заводския буфер и пищялки...(следва стъпалата).....на харман-а.Като се замисля,че доскоро бе в ''продава''![]()
![]()
Кристален звук,всяка струна на китарата се чува.....направо нямам търпение да намеря някой да ми навърже стъпалата,които също ще стоят на предвиденото от производитела място.... и всичките говорители(незнам защо са с хартиени мембрани)
СД-то вече го издирвам по описание на колегата СТАНЧЕВ(по назад в темата),стана ми интересно ,че казва за никакво изкривявяне,което забелязах и при гореописаната с-ма т.е. колкото и да увеличаваш кривене няма ,а говорителя е доста по силен от сд-то ми в момента.
Малко да онагледим :


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Питане за музика
Благодаря за отговорите колеги. За сега упгрейда продължава след събора.
ПС: Връщам си думите назад. Колегата е найстина много коректен. Рядко се срещат такива хора. Евала
ПС: Съжалявам за етикетите който лепнах, но наистина се бях ядосал.
ПС: Връщам си думите назад. Колегата е найстина много коректен. Рядко се срещат такива хора. Евала
ПС: Съжалявам за етикетите който лепнах, но наистина се бях ядосал.


Re: Питане за музика
Някой може ли да съдейства за връзването на усилвателя.
Реших сам да се пробвам,но не можах да се справя.
Реших сам да се пробвам,но не можах да се справя.

by ''kompleksa''
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Питане за музика
ivan. написа:Някой може ли да съдейства за връзването на усилвателя.
Реших сам да се пробвам,но не можах да се справя.
Може колега, но като четох предния ти пост, остах с впечатлението, че си взел усилвателите и говорителите без кабелите или поне буксите с малко кабел на тях.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Питане за музика
stony1 написа:ivan. написа:Някой може ли да съдейства за връзването на усилвателя.
Реших сам да се пробвам,но не можах да се справя.
Може колега, но като четох предния ти пост, остах с впечатлението, че си взел усилвателите и говорителите без кабелите или поне буксите с малко кабел на тях.
Горе снимката не е много ясна,но това е в мен.
Буксите ги имам просто съм им прерязал кабелите.

by ''kompleksa''
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Питане за музика
До колегата иван - Окабеляването което съм снимал в началото на темата има букси като за твоя усилвател, но не знам дали е еднакво с това на колата, от която си ги свалил. Ако искаш мога да ти пратя ника на потребителя от който го взех.
А сега малко он топик:
Ето я другата змия:

Общо взето цветовете, които ми написа колегата в предната страница съвпадат и тук.
Направи ми впечатление на 8 пиновата букса, че на 3те двойки масите са от едната страна, а на 4тата е от другата. Така ли трябва да е или има пипано?
тук се вижда - 3те масата е към мен, а само на син/зелен масата му е от долната страна:

Да попитам тая букса къде точно и се намира мъжкото, понеже още не съм разглобил таблото?
Ето тази също ми е въпросителна:


Гледам има дебел за захранване и дебела маса, но каде се включва? Усилвателя ли захранва?
И какви са тия шантави кабелни обувки:


А сега малко он топик:
Ето я другата змия:

Общо взето цветовете, които ми написа колегата в предната страница съвпадат и тук.
Направи ми впечатление на 8 пиновата букса, че на 3те двойки масите са от едната страна, а на 4тата е от другата. Така ли трябва да е или има пипано?
тук се вижда - 3те масата е към мен, а само на син/зелен масата му е от долната страна:

Да попитам тая букса къде точно и се намира мъжкото, понеже още не съм разглобил таблото?
Ето тази също ми е въпросителна:


Гледам има дебел за захранване и дебела маса, но каде се включва? Усилвателя ли захранва?
И какви са тия шантави кабелни обувки:




- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Питане за музика
На първия ти въпрос за масите - така е, нищо не е пипано. Мъжката букса трябва ти да си я намериш. Никой не я сваля. Сините проводници са за предните десни говорители, а жълтите за левите, заедно с другите от бялата двупинова букса и тези с кабелните обувки, които са до нея.
На втория ти въпрос - до кормилния прът има една такава едноредова букса с щест пина, тя е за захранването. В нея е включена твоята аудио инсталация. На нейно място прекарваш новите кабели и включваш тази букса. Трябва да свалиш твоята инсталация.
Виждам, че нищо по инсталацията не е рязано, включително и буксата за плеара, което е много добре. Ако покзваш друг плеар използвай преходна букса, не режи оригиналната.
Шантавите кабелни обувки са си наред
На втория ти въпрос - до кормилния прът има една такава едноредова букса с щест пина, тя е за захранването. В нея е включена твоята аудио инсталация. На нейно място прекарваш новите кабели и включваш тази букса. Трябва да свалиш твоята инсталация.
Виждам, че нищо по инсталацията не е рязано, включително и буксата за плеара, което е много добре. Ако покзваш друг плеар използвай преходна букса, не режи оригиналната.
Шантавите кабелни обувки са си наред

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Питане за музика
ivan. написа:stony1 написа:ivan. написа:Някой може ли да съдейства за връзването на усилвателя.
Реших сам да се пробвам,но не можах да се справя.
Може колега, но като четох предния ти пост, остах с впечатлението, че си взел усилвателите и говорителите без кабелите или поне буксите с малко кабел на тях.
Горе снимката не е много ясна,но това е в мен.
Буксите ги имам просто съм им прерязал кабелите.
Не е добре, че си срязал проводниците. Кажи как точно искаш да бъде свързан усилватела? Както е оригиналното изпълнение, в смисъл кабелите да бъдат прекарани по оригиналната схема, а говорители ти си избираш какви да монтираш.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Питане за музика
stony1 написа:...
Благодаря за включването колега

След като махнах малко пластмаси под таблото, а утре и него, се осетих колко глупави въпроси съм задал. Но така стана щото първо питам, а после барам. Утре ще се опитам да наснимам разглабянето и ще пиша тук. Че имам 1-2 въпросителни, но първо да сваля снмките, че е по лесно.
ПС: дума не може да става за рязане - тва е грях. за сега съм си с ей тва:

докато на дневен ред не дойде кастфона с чейнджър.


- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Питане за музика
Лет да мортал комбат бегинс...
Колеги днес ми се иба газа от разпарчетосване. Ето малко снимки:
- тук основните пластмаси са доло:

Инсталацията минава зад таблото с уредите:

И после по черната тръба и от там по лявата страна на купето и тръгва по праговете:
Ей тая шарена змиьорка е новата инсталация, а тая запретната навън е старата.

И тук до задната част. Не е като да няма матрял

И тук по закона на Мърфи тря да ми е гадно. Ся малко предистория - след малко ровене из гогле и и-бей разбрах, че усилвателя с 2те големи букси/черна и бяла/ се е монтирал в колито до около92-93г. Та колегата от който го взех, на събора ме попита кой вариант искам - с 2те еднакви или с 1 голяма и една 25+ пинова. Та моя шлеп нали е 92 и си мисля, че всичко ще си пасне тоя път и избрах варианта с черна и бяла. Да ама не - стигам до под задната седалка и изненада - еи я буксата на колата - 8пинова


А моята е с 6 пина. Намерих една 6пинова като моята, само с 3 кабела, пробвах ама няма никой при цд-то

Сега остава да правя мостчета между буксите, но единия кабел остава излишен. По спмен - или тънък чисто бял или бял/кафяв. За какво са? Някакъв вариант да го побългаря?
Но реших да не спирам до тук а да си пусна кабелите, с надеждата да намерим начин с единия кабел.
Следва разкарването и на облегалката/4 пластмасови "гайки", подглавниците и 4те им пластмасови болта и едната плстмаса на закопчалката на колана/, страничните колонки и самата кора излза:


Това немеца от ранните 90 е мн умно животно - точно и прилежно си изрязваш необходимата дебелина и си пускаш кабела към багжното...

Тук съм пуснал жиците под уплатнението. Инсталацията е за бас+високи, а отзад имам само бас. На кутиите на колонките ми се струва, че има отделение за допълнително слагане на пищялка:

Това оребреното за високи ли е или съм в грешка? Пуснах кабели и до там ако реша да го преправям на пищялка.
И с това вързването на говорителите приключи. сега остана само да си донаглася кабелите в багажника и да намеря мястото на усилвателя. Издърпах ги и прилежно ги прибрах в плстмасата:

и така до отзад вляво където му е мястото:

И въпроса на въпросите: Така ли подяволи трябва да стой? Как ли не го въртях и само така съвпадат и 3те дупки:

ПС: и докато разглабях се натъкнах на няколко питанки (?):
1 - еи тия жълтите за какво са?


Наммират се в дупката за говорителя при краката на шофьора.
2 - ей това се намира отгоре кутията на парното. Датчик ли е? за какво?

3 - Ей тая букса ме мъчи от доста време, но дося не посмях да питам ко що за нея? Някави идеи? Намира се в багажника отляво. Имам подсказка за система за телефон - да/не? Към нея отиват 4-5 кабела единия доста дебелички. Виждат се на снимката с гумичката към багажното/тия не увитите/:


Ей тоя лилавия кабел от старото окабеляване също отива към нея. Да го кълцам ли? Трябва ли да го свързвам с някои кабел от новата инсталация?

Благодаря ви за търпението да ми изчетете дългата глупост.
Колеги днес ми се иба газа от разпарчетосване. Ето малко снимки:
- тук основните пластмаси са доло:

Инсталацията минава зад таблото с уредите:

И после по черната тръба и от там по лявата страна на купето и тръгва по праговете:
Ей тая шарена змиьорка е новата инсталация, а тая запретната навън е старата.

И тук до задната част. Не е като да няма матрял


И тук по закона на Мърфи тря да ми е гадно. Ся малко предистория - след малко ровене из гогле и и-бей разбрах, че усилвателя с 2те големи букси/черна и бяла/ се е монтирал в колито до около92-93г. Та колегата от който го взех, на събора ме попита кой вариант искам - с 2те еднакви или с 1 голяма и една 25+ пинова. Та моя шлеп нали е 92 и си мисля, че всичко ще си пасне тоя път и избрах варианта с черна и бяла. Да ама не - стигам до под задната седалка и изненада - еи я буксата на колата - 8пинова


А моята е с 6 пина. Намерих една 6пинова като моята, само с 3 кабела, пробвах ама няма никой при цд-то

Сега остава да правя мостчета между буксите, но единия кабел остава излишен. По спмен - или тънък чисто бял или бял/кафяв. За какво са? Някакъв вариант да го побългаря?
Но реших да не спирам до тук а да си пусна кабелите, с надеждата да намерим начин с единия кабел.
Следва разкарването и на облегалката/4 пластмасови "гайки", подглавниците и 4те им пластмасови болта и едната плстмаса на закопчалката на колана/, страничните колонки и самата кора излза:


Това немеца от ранните 90 е мн умно животно - точно и прилежно си изрязваш необходимата дебелина и си пускаш кабела към багжното...

Тук съм пуснал жиците под уплатнението. Инсталацията е за бас+високи, а отзад имам само бас. На кутиите на колонките ми се струва, че има отделение за допълнително слагане на пищялка:

Това оребреното за високи ли е или съм в грешка? Пуснах кабели и до там ако реша да го преправям на пищялка.
И с това вързването на говорителите приключи. сега остана само да си донаглася кабелите в багажника и да намеря мястото на усилвателя. Издърпах ги и прилежно ги прибрах в плстмасата:

и така до отзад вляво където му е мястото:

И въпроса на въпросите: Така ли подяволи трябва да стой? Как ли не го въртях и само така съвпадат и 3те дупки:

ПС: и докато разглабях се натъкнах на няколко питанки (?):
1 - еи тия жълтите за какво са?


Наммират се в дупката за говорителя при краката на шофьора.
2 - ей това се намира отгоре кутията на парното. Датчик ли е? за какво?

3 - Ей тая букса ме мъчи от доста време, но дося не посмях да питам ко що за нея? Някави идеи? Намира се в багажника отляво. Имам подсказка за система за телефон - да/не? Към нея отиват 4-5 кабела единия доста дебелички. Виждат се на снимката с гумичката към багажното/тия не увитите/:


Ей тоя лилавия кабел от старото окабеляване също отива към нея. Да го кълцам ли? Трябва ли да го свързвам с някои кабел от новата инсталация?

Благодаря ви за търпението да ми изчетете дългата глупост.


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Питане за музика
Туй оребреното не съм виждал да се ползва до сега, освен за пискалото на парктроника което се монтира в него. За пищялки се ползват другите отвори

Те това са буските за сервотроник модула, предполагам имаш нивомат за момента, та можеш да сложиш и една сервотроник кутия и да се кефиш на волана с малкото пръстче на едно място. Трябва да имаш още една свободна букса отпред над кормилната кутия с два кабела на нея

Те това е задната стойка на оригиналния касетофон + датчик за алармата ако се извади касетофона (туй немеца интилигентно жувотно
)

Туй му се вика инсталация за тилифон - Цименс да сме по конкретни


Те това са буските за сервотроник модула, предполагам имаш нивомат за момента, та можеш да сложиш и една сервотроник кутия и да се кефиш на волана с малкото пръстче на едно място. Трябва да имаш още една свободна букса отпред над кормилната кутия с два кабела на нея


Те това е задната стойка на оригиналния касетофон + датчик за алармата ако се извади касетофона (туй немеца интилигентно жувотно




Туй му се вика инсталация за тилифон - Цименс да сме по конкретни


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Питане за музика
Нищо не режи, само пренареди кабелите от шестпиновата букса в тази от старото оакбеляване. Кабела лилаво/бяло е за телефона, както и другата широката букса, колегата правилно ти е обяснил, кое каво е. Само да допълня за оребрената част на пластмасовите държачи на задните говорители. Понеже се монтират на Е32 и Е34 в единия стои говоритела за парктроника, левия мисля, че беше.
Кафяво/бяло е за функцията "MUTE" когато ти звъни телефона.
Кафяво/бяло е за функцията "MUTE" когато ти звъни телефона.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Питане за музика
Леле колега защо така брутално си подходил към колата??? Стоян на мен ми монтира същата система хай-фай и не ми разглоби цялата кола
Ако беше я разглобил така сигурно нямаше да си говорим и до ден днешен
Прекалил си май с разглабянето. Иначе евала за ентусиазма. Аз само чейнджър не съм сложил ама ще правя други магарии и като му дойде времето ще има и снимков материал и теми, и караници, и бой, и прегръдки след това
Иначе Стоянчо е момче на място 4 часа се занимава с моя кенеф и всичко си стана както трябва.





Иначе Стоянчо е момче на място 4 часа се занимава с моя кенеф и всичко си стана както трябва.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани