Тунинг на M52B28TU
Модератор: bum_bum
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sotir4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i sport
- Детайли за колата: M52B28TU sport edition
Тунинг на M52B28TU
Четох в другия форум за колекторите от М50В25 и какъв е ефекта от замяната.Просто не мога да повярвам,че се влошават нещата!чудех се какъв колектор тогава би имал по-добър ефект?Да кажем,че съм си взел разплетена генерация,ще сваля катализаторите,имам спортен филтър K&N,ще сменя свещите.Разбрах се с един колега от форума да сложи друга програма на компа.Мислех си и да махна виското,да сложа още една ел.перка при по-ниски градуси.И това ли е всичко което мога да направя по този мотор???Колата е Е39,тежка кола и си мисля,че замяната на ориг. маховик с лек няма да е много удачно.Моля споделете ако някой има някаква нова идея 

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Тунинг на M52B28TU
може би с по-къс диф нещата биха изглеждали по-добре при теб
А това за колектора не е баш така, но на твоя двигател ще е по-трудно да стане трансплантацията
Незнам някой на М52ТУ да е слагал колектор от М50
А това за колектора не е баш така, но на твоя двигател ще е по-трудно да стане трансплантацията
Незнам някой на М52ТУ да е слагал колектор от М50
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- sotir4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i sport
- Детайли за колата: M52B28TU sport edition
Re: Тунинг на M52B28TU
След дълго ровене по форумите,разбрах как стоят нещата
Прикачил съм няколко файла по-долу,оказва си,че на М54 колекторите са по-широки и има разлика в дроселите!При така създалата се ситуация и при новата информация която имам:
за този двигател и М54 най удачно е компресор кит!Като се заменя почти целия интейк...
На втората снимка:горния е М52ТУ,долниа е М54...

Прикачил съм няколко файла по-долу,оказва си,че на М54 колекторите са по-широки и има разлика в дроселите!При така създалата се ситуация и при новата информация която имам:
за този двигател и М54 най удачно е компресор кит!Като се заменя почти целия интейк...
На втората снимка:горния е М52ТУ,долниа е М54...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sotir4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i sport
- Детайли за колата: M52B28TU sport edition
Re: Тунинг на M52B28TU
Чудех се,ако сложа дросели от М5 с преход и запуша каналите на празния ход в главата,дали ще има негативен ефект?
Вече съм решил твърдо да се пробвам с атмосферен проект,ще си направя еърбокс и всичко останало.Знам,че ефекта ще бъде сравнително относителен,но просто така е по-ефтино...Не ми се дават 5 хил. долара за мурбо или компресор кит,и то няма да мина само с тях 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Helix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Helix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Тунинг на M52B28TU
bum_bum написа:Той карбоновия е хубав ама е по-скъп от матора.
Тука си донякъде прав..бе най-важно е да е добре сметнат за мотора.

- sotir4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i sport
- Детайли за колата: M52B28TU sport edition
Re: Тунинг на M52B28TU
Карбоновия е много скъп и няма смисъл,прави сте на 100%.Но аз си мислех за алуминиев с дизайна на карбоновия,само тромпетите ще ги поръчам от карбон.Един колега от форума гледам,че е майсторче и предполагам ще ги направи.От друга страна видях в нета преходник с готов еърбокс от М3 Е36.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sotir4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i sport
- Детайли за колата: M52B28TU sport edition
Re: Тунинг на M52B28TU
Ето още няколко снимки ...само,че забелязах един проблем:положението на дюзите!!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тунинг на M52B28TU
Ако те интересува имам дросели и еърбокс от М3 в комплект с дюзи и рейка. За цена ще се разберем!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Тунинг на M52B28TU
Да не си се отказал вече от атмосверният тунинг.koyota написа:Ако те интересува имам дросели и еърбокс от М3 в комплект с дюзи и рейка. За цена ще се разберем!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Тунинг на M52B28TU
koyota написа:Ако те интересува имам дросели и еърбокс от М3 в комплект с дюзи и рейка. За цена ще се разберем!
прати на мен ?
bedrock city racing
Re: Тунинг на M52B28TU
slavianko написа:Да не си се отказал вече от атмосверният тунинг.koyota написа:Ако те интересува имам дросели и еърбокс от М3 в комплект с дюзи и рейка. За цена ще се разберем!
Отказах се от тунинга като цяло за съжаление! В момента не мога да си го позволя

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани