проблем в двигателя

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

проблем в двигателя

Мнение от dj_den82 » 04 Май 2010, 23:36

здравейте колеги!!!!
Имам проблем с двигателя.Губи по около 1 литар масло на 1000 километра.
смених гумички на клапани,но историята е същата проверих турбото не е нито умаслено нито има луфт.
мерихме компресията и според монтера е даже много добра.
остава варианта да са сигменти ако се сещате за нещто друго, пишете.
мой приятел миханик твърди ,че може да смени сигментите , както ги извади отдолу ,като разглоби картера и ги вади едно по едно бутало и сменя сигменти.Твърди че така ще ми спести много пари за гарнитури и подробности по разглабването. Въпросат ми е:възможно ли е това, или тои е абсолютен вуздухар? :kuku: :kuku: :kuku: :lol: :lol: :lol: :help: :help: :help:
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: проблем в двигателя

Мнение от El Diablo » 04 Май 2010, 23:41

тук преди година поне си написал че става дума за 525 тдс..

viewtopic.php?f=35&t=159193

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Re: проблем в двигателя

Мнение от dj_den82 » 04 Май 2010, 23:47

да колата е същата 525 тдс 1997
и от тогава се бора с този проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: проблем в двигателя

Мнение от LUCIFER'S » 04 Май 2010, 23:50

търси друг мотор, ще ти излязат криви сметките само със частичен ремонт. как ти проверяваха компресия, че е много важно и колко е?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: проблем в двигателя

Мнение от bmw_n00b » 04 Май 2010, 23:55

Много добра компресия, а искат сегменти да ти сменят.... Нещо не се вързва :dunno:
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Re: проблем в двигателя

Мнение от dj_den82 » 04 Май 2010, 23:57

bmw_n00b написа:Много добра компресия, а искат сегменти да ти сменят.... Нещо не се вързва :dunno:



знае ли ми сърцето какво става тука :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Re: проблем в двигателя

Мнение от dj_den82 » 05 Май 2010, 0:01

LUCIFER'S написа:търси друг мотор, ще ти излязат криви сметките само със частичен ремонт. как ти проверяваха компресия, че е много важно и колко е?

компресията на цилиндрите ми мериха от отворите на свещите,манометара маи показа 2.8 атмосфери но не съм сигорен за цифрите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: проблем в двигателя

Мнение от bmw_n00b » 05 Май 2010, 0:08

EGR клапана проверен/сменен ли е - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Re: проблем в двигателя

Мнение от dj_den82 » 05 Май 2010, 0:13

bmw_n00b написа:EGR клапана проверен/сменен ли е - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

да той беше проверен когато колата започна да забива губеше мощтност и в плевен в бош там го правиха нещто
губише мощтност от дебитомера.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: проблем в двигателя

Мнение от LUCIFER'S » 05 Май 2010, 0:14

При степен на сгъстяване 22 трябва да имаш заводско 36 бара , а под 26 бара си за ремонт ( 1 бар = 0,99атм) и се мери на изцяло студен мотор
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Re: проблем в двигателя

Мнение от dj_den82 » 05 Май 2010, 0:18

LUCIFER'S написа:При степен на сгъстяване 22 трябва да имаш заводско 36 бара , а под 26 бара си за ремонт ( 1 бар = 0,99атм) и се мери на изцяло студен мотор

това се сещтам май беше 28 така каза , значе съм за сигменти.
да всико се правеше на студен мотор :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: проблем в двигателя

Мнение от LUCIFER'S » 05 Май 2010, 0:23

определено си за сегменти ако е 28 бара.. защото от маслото ти кача също и тдс трябва да държи от минимум 30 нагоре за перфектна работа. Компресия се губи и от клапани, но тогава е много различна където има изгоряли клапани
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: bulgaria
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Re: проблем в двигателя

Мнение от dj_den82 » 05 Май 2010, 0:28

LUCIFER'S написа:определено си за сегменти ако е 28 бара.. защото от маслото ти кача също и тдс трябва да държи от минимум 30 нагоре за перфектна работа

ок щте го правя ще ги сменя и щте ви пиша после какво стана мерси много.
и пак ще попитам възмойно ли е да се отвори картер и от долу да ми ги сменят че ми е интересно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: проблем в двигателя

Мнение от LUCIFER'S » 05 Май 2010, 0:38

подготви се за отгоре ;) направи си калкулация за частите и виж пак за друг мотор... има хора които продават читави.... защото доста неща може да трябва да се сменят
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: проблем в двигателя

Мнение от remaka » 05 Май 2010, 0:41

къде е тоя видем майстор де вади на тдса сегментите отдолу :mhihi: :mhihi: :banghead: снимай да видим всички как ги вади отдолу че аз не се сещам само как ше стане като ти пречат опорите на основните лагери :winky:
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook