Проблем с тоците
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
Проблем с тоците
318 Туринг, има утечка ок. 500 mА, след отстраняване на предпазител 21 утечката изчезва, след това разкачах консуматорите вързани към бушона един по един и не е от тях, освен това когато е изваден ключа работят мигачите, чистачките, клаксона, стоповете.
Помагайте с идеи че аз се изчерпах
Помагайте с идеи че аз се изчерпах
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: Проблем с тоците
Стопена клема в контактния ключ?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Re: Проблем с тоците
Мда няма да е зле да преслушаш как е ключа,но не е задължително да е стопена клема.Възможно е да си остава на положение "acc",въпреки че е върнат до край и да остават включени някой малки консуматори(нещо по таблото,чек контроли,компютър и тн.),защото по схема като включиш на "acc" тръгва ток по много бушони.


- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: Проблем с тоците
И аз имах подобен проблем .... контактен ключ
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
Re: Проблем с тоците
Не баш.Като свалиш пластмасата около волана,там където влизат кабеляците в контактния ключ.Т.е. електрическата му част.
- номер 3



- Volt
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 8.10.2005
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М20Б20
Re: Проблем с тоците
При мен осветлението в жабката светеше постоянно.
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
Re: Проблем с тоците
zzuzi написа:Не баш.Като свалиш пластмасата около волана,там където влизат кабеляците в контактния ключ.Т.е. електрическата му част.- номер 3
Днес смених целия кабел номер 3, но не се оправи.
Направи ми впечатление че от тези кабели които влизат в КК алармата взима някаква информация, но след като й разкача буксите пак не се оправя
Re: Проблем с тоците
3 не би трябвало да е само кабел,а да си е със все контактите и тн и откъм ключалката да има една пишка,която да върти вътре подвижните контакти.А алармата си зима сигнал кога си на контакт примерно(макарче баш директно от кк)или цялото захранване от 30.Измери като си извадил ключа дали ходи ток до изход 8 на самия ключ(тва отива в буксата C200 краче 4)и ако ходи,начи ти е само ключа проблема.


- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
Re: Проблем с тоците
zzuzi написа:3 не би трябвало да е само кабел,а да си е със все контактите и тн и откъм ключалката да има една пишка,която да върти вътре подвижните контакти.А алармата си зима сигнал кога си на контакт примерно(макарче баш директно от кк)или цялото захранване от 30.Измери като си извадил ключа дали ходи ток до изход 8 на самия ключ(тва отива в буксата C200 краче 4)и ако ходи,начи ти е само ключа проблема.
Е да, не е само кабел но го смених цялото със все буксите, но уви, а може ли малко по подробно къде точно да меря, коя е буксата С200 - бялата в края на кабела 3 ли или оранжевата (клемореда)
Re: Проблем с тоците
Бяла трябва да е.Но така след смяната на ключа щом е останал проблема почвам да се замислям може ли механичната част на ключа да не връща до край?


- shiklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 7.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: ме да се смея
- Мечтае да кара: здраво bmw
- Детайли за колата: черна дупка
Re: Проблем с тоците
колега провери някои "специалист" да не ти е дал на късо постоянния "+" и (acc)"+" от контакт зад касетофона мисля че кабелите бяха ;лилав с бяло и червен със зелено....

- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с тоците
пробвай да разкачиш буксата на клеморед и пак замери за отечка. ако е оттам почваш едно по едно да проверяваш навързаните за проблемния кабел консуматори и все ще стигнеш до истината.
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
Re: Проблем с тоците
eekset написа:пробвай да разкачиш буксата на клеморед и пак замери за отечка. ако е оттам почваш едно по едно да проверяваш навързаните за проблемния кабел консуматори и все ще стигнеш до истината.
При разкачена букса на клемореда утечката остава, а това за кабелите зад касетофона тия дни ще го пробвам
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Проблем с тоците
колега не отлагаи проблема а гледаи да го отстраниш веднага....аз на "бегачката " имах подобен проблем един ден ми замириса на изгоряло и почна да пуши таблото замалко да се запали излях 1 литар вода която беше до мене и проблема спря....мина доста време до днес когато си изкарах ангелите когато се запалих буквално и резултата е около 30 см изгоряла инсталация е аз си разреших проблема лесно но в движение да се подпали колата е доста интересно...при мен късото беше от лампата в жабката !
С тока шега не бива
С тока шега не бива

bedrock city racing
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани