Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 27.06.2005
Местоположение: на масата

Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от benzin » 03 Май 2010, 17:53

Веригата е сменена, глава на помпата също, дебитомер също,всички части са чисто нови, макар и по рядко пак прави проблем при палене, когато колата е загряла оставил съм я някъде за час...час и половина и се почва якото въртене, някви идеи кео да сменям още? :help: :help: :help:
www.bmwпрофесори-bg.net

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от ben_g » 03 Май 2010, 19:41

Здравей колега,

Най-напред можеш да провериш дали ти е направена както трябва центровката. Ако там всичко е наред, можеш да инспектираш акумулатора - от слаб акумулатор трудно пали загрял дизел. Третото което можеш да провериш е стартера - втулки и т.н. - за да си на 100% сигурен.

Това е от мен със съветите. Дано съм помогнал.

Поздрави!

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 18.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525tds Automatic 1998

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от gazdov » 03 Май 2010, 19:48

колега и аз бях така,проблема ми беше в стартера.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от DiGital » 03 Май 2010, 21:02

Погледни датчик на разпределителен вал.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от Ilko Ivanov » 03 Май 2010, 22:26

DiGital написа:Погледни датчик на разпределителен вал.

Колега,одобрих ти мнението само за да те попитам следното :Ти къде си виждал ТДС със датчик на разпределителния вал ??? :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от Пресиян Василев » 03 Май 2010, 22:35

DiGital написа:Погледни датчик на разпределителен вал.

Интересно,а датчика на Хол да види :mhihi:
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от I.V.G. » 04 Май 2010, 9:56

Аз съм за стартера :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 27.06.2005
Местоположение: на масата

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от benzin » 04 Май 2010, 23:16

акумолатора е чисто нов BOSCH, а стартера върти бързо и без никви странни звуци, проблема го прави най вече когато колата е стояла някъде, и стрелката е точно по средата, мерси на всички за отговорите, а колегата който каза за центровката - къде да отида да я проверят? че ми писна от измислени майстори :paranoid: И да не пускам нова тема, препоръчайте къде да отида да ми сменят меката връзка и да ми махнат катализатора? Забравих да напиша, че след дългото въртене, като запали пуши като икарус 10ина секунди :mhihi:
www.bmwпрофесори-bg.net

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от ben_g » 04 Май 2010, 23:53

Еми колега,

Мен ми сменяха веригите заедно с обтегачи, успокоители и т.н. в Дару Кар и там ми правиха центровка, но колата пак не палеше както трябва. После отидох в Супер Дизел на околовръстното (http://www.superdiesel-bg.com/) - и след като те ми направиха центровката всичко си дойде на място. Знам че има доста колеги които не са доволни от този сервиз, но аз говоря от мой личен опит и не претендирам че това е най-доброто място където може да се отиде.

Относно другия ти въпрос за катализатора - пак на околовръстното има сервиз на Крафт (http://www.kraft-bg.com) - те само с ауспуси се занимават. За смяна с права тръба взимат 50 лв., резонансно гърне ако ти сложат цената става 130 лв. Но все пак зависи с колко катализатора си - тези цени са за моделите с 1 (защото има и с по 4).

Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 27.06.2005
Местоположение: на масата

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от benzin » 04 Май 2010, 23:55

ben_g написа:Еми колега...

мерси много за полезната информация :bchug: :yes:
www.bmwпрофесори-bg.net

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 24.01.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ 525 ТДС
Мечтае да кара: БМВ X6

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от just_plambata » 05 Май 2010, 0:10

Здравей, колега

В началото имах същия проблем, трудно палеше топла след престой от около половин един час. Човека при когото е закарах каза, че проблема е в нафтовата помпа. Предложи ми 2 варианта, смяна на помпата или да направи така, че подгряващите свещи да подгряват дори когато двигателя е загрял. Избрах 2рия вариант, струваше ми 60лв и не съм имал проблеми от тогава.
мерцедес винаги ще е номер 2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от Пресиян Василев » 05 Май 2010, 19:38

just_plambata написа:Здравей, колега

В началото имах същия проблем, трудно палеше топла след престой от около половин един час. Човека при когото е закарах каза, че проблема е в нафтовата помпа. Предложи ми 2 варианта, смяна на помпата или да направи така, че подгряващите свещи да подгряват дори когато двигателя е загрял. Избрах 2рия вариант, струваше ми 60лв и не съм имал проблеми от тогава.

И това ако е решение...........
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 24.01.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ 525 ТДС
Мечтае да кара: БМВ X6

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от just_plambata » 05 Май 2010, 19:49

Струва ми се, че това направо си е решение докато намери 900лв за смяна на помпата.
мерцедес винаги ще е номер 2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от Пресиян Василев » 05 Май 2010, 21:34

just_plambata написа:Струва ми се, че това направо си е решение докато намери 900лв за смяна на помпата.

Само ти се струва,съжалявам не е заяждане но това си е чиста проба тьпотия.Аман от побьлгаряване и кьде колега ги намери тия 900 лв в тая помпа ,като ротора и плунжера с всичките карантии в БОШ струват под 600лв,А помпи под пьт и над пьт.
И кои е казал че проблема е в ГНП.Това трябва да е кола над 600 000 км.за да е износен ротора че чак да не пали от него.
Тьрсете си колеги маистори дето знаят поне основни положения в работата на дизелов двигател
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 29.08.2006
Местоположение: Горно Уйно
Пол: Мъж
Кара: сивушка на нафта

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от Zapa » 05 Май 2010, 21:35

чак пък 900 кинта не е
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook