Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Веригата е сменена, глава на помпата също, дебитомер също,всички части са чисто нови, макар и по рядко пак прави проблем при палене, когато колата е загряла оставил съм я някъде за час...час и половина и се почва якото въртене, някви идеи кео да сменям още?




www.bmwпрофесори-bg.net
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Здравей колега,
Най-напред можеш да провериш дали ти е направена както трябва центровката. Ако там всичко е наред, можеш да инспектираш акумулатора - от слаб акумулатор трудно пали загрял дизел. Третото което можеш да провериш е стартера - втулки и т.н. - за да си на 100% сигурен.
Това е от мен със съветите. Дано съм помогнал.
Поздрави!
Най-напред можеш да провериш дали ти е направена както трябва центровката. Ако там всичко е наред, можеш да инспектираш акумулатора - от слаб акумулатор трудно пали загрял дизел. Третото което можеш да провериш е стартера - втулки и т.н. - за да си на 100% сигурен.
Това е от мен със съветите. Дано съм помогнал.
Поздрави!
- gazdov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 18.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds Automatic 1998
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
колега и аз бях така,проблема ми беше в стартера.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Погледни датчик на разпределителен вал.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
DiGital написа:Погледни датчик на разпределителен вал.
Колега,одобрих ти мнението само за да те попитам следното :Ти къде си виждал ТДС със датчик на разпределителния вал ???

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
DiGital написа:Погледни датчик на разпределителен вал.
Интересно,а датчика на Хол да види

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Аз съм за стартера 

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
акумолатора е чисто нов BOSCH, а стартера върти бързо и без никви странни звуци, проблема го прави най вече когато колата е стояла някъде, и стрелката е точно по средата, мерси на всички за отговорите, а колегата който каза за центровката - къде да отида да я проверят? че ми писна от измислени майстори
И да не пускам нова тема, препоръчайте къде да отида да ми сменят меката връзка и да ми махнат катализатора? Забравих да напиша, че след дългото въртене, като запали пуши като икарус 10ина секунди 


www.bmwпрофесори-bg.net
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Еми колега,
Мен ми сменяха веригите заедно с обтегачи, успокоители и т.н. в Дару Кар и там ми правиха центровка, но колата пак не палеше както трябва. После отидох в Супер Дизел на околовръстното (http://www.superdiesel-bg.com/) - и след като те ми направиха центровката всичко си дойде на място. Знам че има доста колеги които не са доволни от този сервиз, но аз говоря от мой личен опит и не претендирам че това е най-доброто място където може да се отиде.
Относно другия ти въпрос за катализатора - пак на околовръстното има сервиз на Крафт (http://www.kraft-bg.com) - те само с ауспуси се занимават. За смяна с права тръба взимат 50 лв., резонансно гърне ако ти сложат цената става 130 лв. Но все пак зависи с колко катализатора си - тези цени са за моделите с 1 (защото има и с по 4).
Поздрави!
Мен ми сменяха веригите заедно с обтегачи, успокоители и т.н. в Дару Кар и там ми правиха центровка, но колата пак не палеше както трябва. После отидох в Супер Дизел на околовръстното (http://www.superdiesel-bg.com/) - и след като те ми направиха центровката всичко си дойде на място. Знам че има доста колеги които не са доволни от този сервиз, но аз говоря от мой личен опит и не претендирам че това е най-доброто място където може да се отиде.
Относно другия ти въпрос за катализатора - пак на околовръстното има сервиз на Крафт (http://www.kraft-bg.com) - те само с ауспуси се занимават. За смяна с права тръба взимат 50 лв., резонансно гърне ако ти сложат цената става 130 лв. Но все пак зависи с колко катализатора си - тези цени са за моделите с 1 (защото има и с по 4).
Поздрави!
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
ben_g написа:Еми колега...
мерси много за полезната информация


www.bmwпрофесори-bg.net
- just_plambata
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 24.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 525 ТДС
- Мечтае да кара: БМВ X6
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Здравей, колега
В началото имах същия проблем, трудно палеше топла след престой от около половин един час. Човека при когото е закарах каза, че проблема е в нафтовата помпа. Предложи ми 2 варианта, смяна на помпата или да направи така, че подгряващите свещи да подгряват дори когато двигателя е загрял. Избрах 2рия вариант, струваше ми 60лв и не съм имал проблеми от тогава.
В началото имах същия проблем, трудно палеше топла след престой от около половин един час. Човека при когото е закарах каза, че проблема е в нафтовата помпа. Предложи ми 2 варианта, смяна на помпата или да направи така, че подгряващите свещи да подгряват дори когато двигателя е загрял. Избрах 2рия вариант, струваше ми 60лв и не съм имал проблеми от тогава.
мерцедес винаги ще е номер 2
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
just_plambata написа:Здравей, колега
В началото имах същия проблем, трудно палеше топла след престой от около половин един час. Човека при когото е закарах каза, че проблема е в нафтовата помпа. Предложи ми 2 варианта, смяна на помпата или да направи така, че подгряващите свещи да подгряват дори когато двигателя е загрял. Избрах 2рия вариант, струваше ми 60лв и не съм имал проблеми от тогава.
И това ако е решение...........
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- just_plambata
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 24.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 525 ТДС
- Мечтае да кара: БМВ X6
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
Струва ми се, че това направо си е решение докато намери 900лв за смяна на помпата.
мерцедес винаги ще е номер 2
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS
just_plambata написа:Струва ми се, че това направо си е решение докато намери 900лв за смяна на помпата.
Само ти се струва,съжалявам не е заяждане но това си е чиста проба тьпотия.Аман от побьлгаряване и кьде колега ги намери тия 900 лв в тая помпа ,като ротора и плунжера с всичките карантии в БОШ струват под 600лв,А помпи под пьт и над пьт.
И кои е казал че проблема е в ГНП.Това трябва да е кола над 600 000 км.за да е износен ротора че чак да не пали от него.
Тьрсете си колеги маистори дето знаят поне основни положения в работата на дизелов двигател
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]